|
|
| Kan I anbefale |
|
|
en ble, der holder tæt foran, når et 8½ mdrs barn gerne vil ligge på maven og sove det meste af natten? Vi har hidtil været så heldige, at vores datter har passet Aldi's billige bleer perfekt. Nu er hun begyndt at ligge på maven det meste af natten, og da hun sover igennem, så er det mange timer, bleen skal kunne holde (10-11 timer). Her til morgen kom Aldi's til kort. Om dagen bruger hun nu Pampers Easy Up (str 4, 8-15 kg). De passer hende fint. Er det dumt at bruge disse bleer om natten? Det skal siges, at hun er tykmavet og godt babybuttet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger |
|
|
libero, og har aldrig haft problemer med dem, har brugt dem til alle 3 børn
hilsen stella engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto. kontakt mig over PB. for at bestille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Libero |
|
|
Vi har også kun brugt Libero (efter at have afprøvet adskillige andre mærker) og er først begyndt at bruge pants her ifb med toilettræning (tæt på 3 år) og har aldrig haft uheld om natten. Faktisk er Libero lige så billige som Aldis hvis man køber en triple boks på udsalg ;0)
Julie Frederik 07.11.2001 Cirkeline 24.04.2008 Termin (Alfred) 18.04.2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
nu er vores søn jo spisevægringsbarn, hvilket betyder at han som 10 mdr stadig kun levede af sutteflaske... Gæt engang hvor meget tis der er i sådan en efter en hel nats søvn? Jeg måtte simpelthen op ig bruge junior bleer str XXL. Så prøv evt et nr større end det hun reelt bruger - de holdte fint tæt hvis man var omhyggelig med at lukke dem korrekt. Altså lukke enderne op mod hagen, så de lukker tættere ved lårene.
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
først brugt pants fra 2½ og op, i forbindelse med pottetræning.... victoria er 1 år og vejer lidt over 10 kg, og vi er i str 5 nu, da de sidder bedst på hende, str 4 strammer en lille smule, og heller lidt for store end for små, bare man spænder dem rigtigt....
hilsen stella engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto. kontakt mig over PB. for at bestille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ekstra info |
|
|
Vi har simpelthen følt os nødsagede til at skifte til pants om dagen, for alm. bleer snerrer pga. hendes store mave. Pants derimod sidder som sagt rigtig godt.  Hun vejer 10½-11 kg nu, så som sagt er hun stor af sin alder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baby.... |
|
|
Mikkeline på 6 mdr bruger nu også pants om dagen (Pampers easy up) fordi det er nemmere at få hevet sådan et par på plads end en alm ble - hun er meget livlig .. .. De sidder nu også rigtig fint på hende selvom hun kun vejer 8 kg og er et par og 70 cm lang..  Om natten bruger vi lige nu Libero str 4 og de klarer fint en nat til hende .. Dog syntes jeg at pampers baby dry har mere "sugefelt" foran i forhold til Libero, hvilket nok er en fordel til jeres der ligger på maven .. Vi bruger både libero og Pampers babydry om natten, det kommer lidt an på hvad der lige er på bud.. Huggies kan i hvert fald ikke anbefales, de holder hverken tørt eller tæt ..
MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions? Bryllup 20.02.10 Termin 07.08.10 2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi havde samme |
|
|
problem. Vi brugte så bare de billige fra Rema om dagen. Men vi fik et par prøve bleer fra Pampers og de holdte det hele inde, hele natten!! De har et eller andet specifikt navn, som jeg ikke kan huske lige nu. Pt er hun på libero om dagen (vi har fået en kiwi minipris til nabo;-) og jeg må sige, jeg syntes faktisk stadig den der Pampers vinder. Selvom hun er fin tør med begge bleer.
Mvh. Tine Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi bruger også de to bleer, syntes dog ikke pampers er så gode om natten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak |
|
|
for alle svar! Guldklumpen er nu "svøbt" i en babydry str 11+ kg, og så håber vi, hun er fin og tør i morgen tidlig. Faldt i øvrigt tilfældigt over en tråd på et andet forum, hvor denne ble også blev anbefalet til samme problemstilling. Stute, jeg kan levende forestille mig omfanget af våde bleer hos jer! Vores datter konsumerer typisk 200-300 ml lige inden sengetid. Alene med den mængde mme skal man virkelig passe på, når man tager bleen af om morgenen, for trykker man for meget på den, så "løber det" ud af den. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan så |
|
|
hilse at sige at her konsumerede han mellem 300-600 ml mme i sine to natflasker + næsten det samme i to flasker op til nat jo... Så er det snart umuligt at gøre fra el til skal jeg lige hilse og sige.
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| libero up & go |
|
|
Her havde vi samme problem, vi skiftede fra aldis almindelige til libero up & go i et nummer større end hendes vægt krævede, det virkede, vi har meget sjældent uheld om natten nu. Om dagen er vi gået over til Landlord (alm. bleer) (dem fra Rema) da de er svanemærkede, og en pose med 44 koster 50 kr. Jeg bryder mig ikke om pampers, da de slet ikke har den samme holdning til ikke at komme kemi i bleer som libero eller landlord har. Merete
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|