Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

NF Scanning
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 15:35

jeg er idag 11+1 henne og kan egentligt ikke forstå at jeg ingen tid har fået til NF endnu?? synes ellers de 2 andre gange at den er kommet i god tid 2-3 uger før, og det bliver da snart svært at nå at manden kan få fri til det..

hvornår fik i tiden???

og nej det er ikke fordi jeg selv skal bestille tiden, den skulle komme pr. brev..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ringede
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 15:41

selv, da jeg ikke kunne forstå hvor mit brev blev af. Det var så meget heldigt, for de var langt bagud pga. sygdom, lød forklaringen. Så ring til dem, der skal scanne dig - det virkede i hverfald for mig.

KH Becs.....27+3

0
0
Svar på denne tråd

Ring ring
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 16:59

Jeg ville også ringe til ambulatoriet og høre om der var styr på det hele.

Jeg fik nu også først min tid to uger før, jeg skulle ind, så det kan godt være snært på (region sjælland)

Louise

Termin den 4. maj med en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 17:50

jeg ville nu også ringe, du skal jo gerne der ind i løbet af 12+. Så det jo gerne en gang i næste uge.

Jeg fik brevet 1 måned før.

Mor til den dejlige pige

Alice Sofia

og en lille blob i maven :)

0
0
Svar på denne tråd

jeg ringede
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 18:24

meget heldigt for jeg fik først brevet dagen EFTER jeg skulle ha været scannet- og tro mig når jeg siger det sker jævnligt de ik får sendt ud, ik får sendt i tiden el lig.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Nu ved jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 23:26
Hvor du bor... Men hos os i nordsjælland er der kommet nue regler pr. 1/6-10 om at man selv skal bestille tid til NF på svangreambulatoriet på Hillerød Sygehus.. Det havde min læge ikke informeret mig om, så jeg kom for sent til NF.. Men fik så lavet en triple test i stedet... ;)

"Hvorfor ride sin hest som en skoda, når man har en rolls royce!"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 08:54

Jeg fik heller ikke et brev om indkaldelse til NF med min den sidste.

Med de første 2 blev jeg indkaldt, men med den sidste var der lavet om på proceduren så man selv skulle ringe, hvilket min læge ikke havde gjort mig opmærksom på. Så jeg var i uge 13+5 inden jeg fik lavet NF, og den var så ikke super god, så ugen efter måtte jeg ind og få lavet en biopsi, som heldigvis var i orden.

Men biopsien skal vist nok helst tages inden uge 14, i tilfælde af at noget er galt, og man derfor ønsker at fjerne barnet.

Helena

3 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

2 års hoppeplag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

1 års hoppeplag efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk

0
0
Svar på denne tråd

stress
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 09:25

Jeg kan nu se i min brochure fra ambulatoriet, at her i region sjælland er NF bare inden 13+6 - så er der jo lidt tid at løbe på.

Louise

Termin den 4. maj med en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

silkeborg
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 10:52

det er i silkeborg jeg skal ind, altså østjylland, jeg var gravid i efteråret hvor alt gik automatisk, og har ikke fået anden besked, så regner da med at det er som dengang.. ja der er lidt tid at løbe på endnu, men det er jo fordi jeg vil gerne have manden med, og det kræver jo han kan få fri, så ville jo gerne have tiden snart så han kan nå at få fri, det nytter ikke at han kommer et par dage før og bedre om fri, det kan ikke lade sig gøre, men nu venter jeg til jeg er 12 uger henne og er der stadig ikke dukket noget op, så ringer jeg godt nok..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Ring da..
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 14:30

Hvorfor ringer du ikke bare? Så kan de jo fortælle om der er sendt brev afsted til dig, der måske er blevet væk i posten - eller evt. fortælle den afsatte tid - så har du da ro på

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Ditte...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 14:38

Google er din ven.. Fandt den her patient information for gravide på silkeborg regionshospital.

Der står du selv skal ringe og bestille tid til første jordemoderkonsultation!

www.regionshospitalet-silkeborg.dk/ Files/Hospital/Silkeborg/Pjecer/ Gyn%C3%A6kologisk-Obstetrisk/ Graviditet%20f%C3%B8ds...lkeborg%20- %205010.pdf

Ellers kan det være at du kan finde information på deres hjemmeside:

www.regionshospitalet-silkeborg.dk/ afdelinger/gyn%C3%A6kologisk- obstetrisk/patientinformation

Ring dog derop uanset hvad, så du kan få det afklaret..

Det skader jo ikke at ringe og høre hvordan og hvorledes.. Det er bedre end at kome for sent afsted - som jeg gjorde..

"Hvorfor ride sin hest som en skoda, når man har en rolls royce!"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 13:04

Jeg fik mit brev 3 uger før :) Det var dejligt at få en dato i god tid, men ventetiden var så til gengæld MEGET lang :D

Line Rønn

Norddalens Ronaldo

Man kommer altid længst med sandheden!

Malerier sælges - Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 15:56

Jeg fik brev om det.

Både til NF og MD-scanning...

Det er Region Nordjylland.

Annemarie mor til:

Laura og Emma 20/07-06 og Nanna 13/8-09

Slet ingen der kan bruge to dejlige killinger?

"If you can dream it, you can do it"

"Medlem af Bullerklubben"

0
0
Svar på denne tråd

ringede
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 09:06

jeg ringede alligevel derind for lige at høre ad, hvilket nok var smart, for det viste sig at da jeg havde været til terminsscanning skulle jeg have haft en ny tid til NF med hjem, men det havde jeg ikke fået, så derfor gjore de ikke noget, men nu har jeg så fået en tid, til den 28 februar, hvor jeg er 13+1 håber dælme ikke jeg er meget længere henne end de regner med så..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

godt du ringede..
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 13:18

Så var det godt du fik ringet

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider