Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

sød lille dreng spille på Ukuele
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 11:03

Ja og den søde lille dreng det er så min lille Jeppe.

Det er hans første selvkomponerede sang og jeg synes den er fantastik Jeppe synger "Mor, Far, Peter(vores kat)

www.youtube.com/watch?v=PRBNKhDwtV4

Og så vil jeg bare lige have lov at være lidt mere mor-stolt. Jeppe har nu gået uden ble i 1 uge, uden et eneste uheld, og han bliver 2 år og 5 mdr. d, 25.

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

Nåååååååååhhh
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 11:05

Hold nu op hvor er han sød!!! Kan godt forstå du er stolt af ham!!

Og det er da helt enormt godt gået med bleen, hvad har du gjort?!

Cirkeline bliver 3 år til april og har siddet på toilettet i over et år, men er alligevel ikke klar til at smide blee..

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Tak! Og hvad vi har gjort.
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 11:25

Mange tak

Hvad jeg har gjort! Hmmm vi har bare hygget os rigtig meget på toilettet Vi læser stort set altid bøger, som han selv vælger. I starten gik han uden bl(og uden bukser) fra vi kom hjem om eftermiddagen, der skete et par tisuheld, men det var kun gange og mens han sad og spise.

Pludselig for en uge siden, ville han bare ikke have ble på i dagpleje, hvilket jeg accepterede, vi gjorde så et stort nummer ud af at fortælle det til dagpleje mor og far. Denne dag gik han uden ble hele dagen og han sov også eftermiddagslur uden ble

Men jeg vil sige jeg har gjort rigtig meget ud af at hvis han sagde at han skulle tisse(både når han har ble på og når han ikke har ble på) så går vi stille og roligt ud på toilettet ikke på et tidspunkt har jeg sagt til ham at han skulle skynde sig!

Jeg tror forørigt ikke vi har skiftet en lorteble siden et stykke tid før jul, han lavede bummelum på toilettet en uge før han blev 2 år

Held og lykke med renlighedstræningen

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

Nurh........
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 13:09

Nåeee, hvor er han skøn.

Det er bare så dejligt, når de selv bestemmer sig for at de er klar til at smide bleen.

Jonathan smed ogaå bleen fra den ene dag til den anden, men han var godt nok 3 år, før det skete

En dag var vi i svømmehal sammen med nogle venner og deres datter, som er på alder med Jonathan. De to aftalte, at nu brugte de ikke ble længere, og så forlod de svømmehallen uden. Ingen af dem har brugt ble side, hverken om dagen eller om natten

Hilsen Maria

Livet er for kort til bekymringer

-Men hvor er det svært at lade være

Byttehandel:

Haves: Tvillingepiger 8 mdr. Kønne børn. Fejler ingenting. Kræver en rutineret mor.

Ønskes: Ridehest 165cm+

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 17:05

Åhh sådanne børn ville jeg gerne have!

Cirkeline siger ikke til, men gør gerne både det ene og det andet på gulvet når hun går rundt uden ble på herhjemme

Men håber at det kommer når det gode vejr kommer og hun kan rende rundt udenfor i ingenting..

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider