Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ting til barselsgangen
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 15:50

Da tiden nærmer sig den store dag og jeg derfor vil begynde at tænke lidt på det praktiske, så tænkte jeg at der må sidde et par kloge HN´er derude med gode råd...

Jeg skal selvfølgelig have pakket en taske som skal indeholde alle nødvendigheder til når baby ankommer 11/3 til PK. (idag 4 uger præcis, juhuu ) og da jeg ikke ved hvad jeg skal bruge tiden på herhjemme udover hesten og hunden og den generelle "slappen-af", ja så kan jeg jo så småt vist gå i gang - om ikke andet, så er den da pakket hvis baby skulle melde sin ankomst før tid

Men så opstår "problemet" - hvad er det mest nødvendige som vi skal have pakket?

Kom gerne med jeres pakkeliste - som førstegangsfødende så tager jeg mod alle råd med kyshånd og siger på forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Tine

0
0
Svar på denne tråd

tja....
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 18:28

jeg fødte 13 dage før tid og min taske blev pakket 10 min. før vi kørte afsted.

men tror jeg fik smidt et par sæt str. 50 og 56 til baby.

undertøj, strømper joggingtøj til mig selv.

toiletting.

tror det var det.

0
0
Svar på denne tråd

Mange ting.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 19:39

Godaften.

Jeg har selv termin den 3/4, men jeg er allerede begyndt at pakke. Tasken fylder jo ikke alverden, og skulle baby komme før, så er der ingen stress hvad det angår.

Da jeg fødte første gang, var det ret sparsomt hvad jeg havde pakket. BIG mistake. Vi var indlagt i seks dage, og det er bare ikke det samme som at pakke selv, at fortælle manden hvad der ligger hvor derhjemme, hvad han skal købe osv, mens man selv ligger på hospitalet ; )

Denne gang har jeg pakket til mig selv:

Tøfler, behagelige bukser og to bluser. To amme BHer, trusser, sokker, ammeindlæg, lanolincreme fra Lansinoh, div cremer, børste, shampoo og balsam og lidt dullegrej.

Synes det er rart at have lidt forkælelse til sig selv, da jeg ihvertfald følte at jeg lignede noget der var løgn efter fødslen.

Til baby pakker jeg : lidt forskelligt tøj i str 50 og 56. En hue, sokker og luffer, en Sitbag til auotostolen til turen hjem og nok ikke så meget mere.

Håber det var noget du kunne bruge.

Knus Stine... og held og lykke.

Fortaler for Sitbag, ny type kørepose til babyer og småbørn. Find den i BabySam pr 28/11/2010 eller på:

www.sitbag.dk

Lige nu er der tilbud på 2010 kollektionen.

0
0
Svar på denne tråd

du kan evt
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 19:41

søge herinde - det er bestemt et emne der jævnligt har været oppe

Jeg havde pakket så jeg vidste der var nok af alt altså. Det var vinter- det er det så osse nu jo.

badekåbe, tandbørste, tandpasta, strømper, bukser, bluse, undertøj, hårdbørste, hårelastik, læbepomade, shampoo, pung, kamera, tlf+oplader,

3 hele sæt tøj til baby + strømper, hue, køredragt, luffer, dyne, sutter, bodyer, tæppe, varme sokker/futter, lift/barnevogn,

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider