Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

at vente...vente..vente lidt mere
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 10:31

Skal sættes i gang i dag, og havde fået besked på at ringe til fødegangen kl 8. Ringede, men der er desværre ingen ledige senge, værsgo at ringe igen til middagstid og høre om der er nogen der er taget hjem!

Jeg brokker mig slet ikke over proceduren, men jeg er godt nok ved at være utålmodig over at få lov at møde min baby! Er 13 dage over tiden i dag, og jeg er stor tilhænger af punktlighed, -uartig baby! Der er bare slet ingen tegn på at baby kunne tænke sig selv at være behjælpelig med hurtig ankomst.

Vil i ikke godt sende en lille "ledig seng" tanke for mig.. jeg vil have min baaaaby!!

0
0
Svar på denne tråd

Ledig seng
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 10:42

Hej PinPoynter

Jeg sender lige en masse "ledige senge" tanker afsted, da jeg udemærket ved hvad du gennemgår.

Er selv 13 dage over termin i dag og skal sættes i gang i morgen.....så nu sender jeg en masse god karma din vej, så håber jeg der kommer lidt tilbage af den gode karma .

En lille opmuntring: det kan være det er en masse fleregangsfødende der har haft brug for sengene, som nu har født og tager hurtig hjem, så der er en seng til dig.

Held og lykke med forløbet.

Mvh. Jeanette 41+6

It depends on the eye of the beholder!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 10:57

Sender tanker tilbage i din retning!!

Herovre bliver alle smidt hjem så hurtigt som muligt, med mindre der er noget galt selvfølgelig (bor i UK)

Håber også selv på at være hurtigt hjemme igen, bryder mig ikke meget om hospitaler..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider