Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sygdom, sygdom og mere sygdom
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 10:17

... Vi er forhåbentligt ikke de eneste som bare er ramt af sygdom og atter sygdom.

Det er drænende i længden pyh.

Vi har jo lille Simon på nu 4 mdr. Han blev syg den 16/1 ovre på Riget, med opkast og diarré, som udviklede sig til hoste og snot.

Han er stadig syg - hoster stadig og snotter stadig.

Har været ved lægen 2x med ham for at få tjekket lungerne og der sidder ikke noget som ikke skal være der.

Det er jo godt nok at høre, men dæleme træls det ikke vil slippe ham.

Så har vi Emma, hun blev også syg med opkast og diarré den 19/1, men det gik over efter 1 dag med opkast og 3-4dage med diarré.

Michael røg ned med samme omgang som ungerne - tog heldigvis kun 2 dage.

Nu har vi så Emma igen som er syg; snottet, feber og klager nu også over ondt i øret. (n)

Altså får vi snart en almindelig hverdag igen???

Alt denne sygdom påvirker jo også nattesøvnen; Simon er vågen 4-5x hver nat/aften og Emma er begyndt på det samme 3-4x og kommer nu også rendende ind og vil ligge med mig i sengen...

Den eneste som indtil nu 7-9-13 og bank under bordet, har været sygdomsfri er undertegnede.

Det er selvfølgelig super at være sluppet fri for både opkast, diarré og snot osv.

Men faktisk også ret anstrengende hele tiden og altid, at være den som er oven på og derfor kan/"skal" alt. (Ikke forstået som at Michael ikke hjælper, for det gør han. Men alle ved vel at mor er bedst når man er syg...)

Nå, vil bare gerne snart slippe for AL slags af sygdom.

Og hvem ve,d når nu både unger og gemal er sygdomsfrie - så ryger jeg nok ned med det hele... *suk*

Andre som også er uheldige...

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys

0
0
Svar på denne tråd

kollega
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 11:25

VI har været meget heldige derhjemme.... kun alm forkølelse til os efter jul.

Men en kollega er indlagt med 2 af hendes børn... Det ene barn har konstateret svineinfluenca. Det andet barn er de ved at undersøge, det er sandsynligvis også smittet.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

tja vi har
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 14:49

startede med at manden tog til kbh i 3 dage og første dag mandag lagde sønnen sig med influenza, tirsdag lå jeg selv og torsdag så den store datter.... så fredag lå den mindste datter og mandag ugen efter lå manden, vi lå alle 5 syge den mandag og lå alle hele ugen... vi kunne intet, naboen handlede for os osv...

efterhånden blev de andre raske en efter en men jeg lå selv i næsten 3 uger, med influenza, lungebetændelse og bihulebetændels... jeg er først ved at være helt på toppen nu og det hele startede i starten af januar...

alle 3 børn skranter indimellem stadig, så de er heller ikke helt over det...

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

Vi har
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 16:48

også været ramt. Bare siden nytår har jeg haft halsbetændelse i 14 dage (penicillinkrævende) og omgangssyge. Manden har haft influenza. Frederik var snottet i 14 dage. Det gik over i influenza med feber i 5 dage, hvorefter han fik mellemørebetændelse. Så måtte han på penicillin, hvilket han brækkede sig af flere gange.

Nu med hundepension

www.123hjemmeside.dk/hundepension

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til Frederik født 280908

0
0
Svar på denne tråd

her fortsætter
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 20:59

det osse bare i et væk for alle- nu har lillemanden skarlagensfeber knopper (uden feber endnu i hvert fald)- så vagtlægen vil ik give pencellin, på trods af det kommer af en halsbetændelse netop - som man så forrige weekend på både sygehus og hos vagtlæge mente at han da ik havde fordi han ik var rød nok i halsen.

Det er bare hele tiden omgangssyge, forkølelse, influenza, dårlig mave, og mere af det hele + noget nyt til trolden ind i mellem

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

her kan vi vist godt være med
Forfatter: 
Dato:  08-02-2011 07:49

tja her kan vi da godt være med.. Maja blev indlagt mellem jul og nytår med RS-virus og har været små snottet siden, hvilket var forventet. Den er kan være svær at slippe af med.

SÅ kom søster hjem fra vuggestue med øjenbetændelse, feber, snot og grim hoste, så vi tog lige en uge med det. På hendes 3 dag med det, var lillesøster blevet smittet med DET HELE!!1 Det udløste så endnu en indlæggelse.

Så 2 indlæggelser på en måned og to konatante syge børn. Oppe hver 2 time for at give Maja sondemad. Hun kan ikke holde store mænder i sig, for når hun hoster kaster hun det heke op igen.

Nu tager Majas snot og hoste så til igen, men håber da vi kan klare det uden endnu et besøg på hvidovre.

nu vil jeg tage temp om lidt og håber den er ok.. vi orker ærligt talt ikke mere...selvom de små smil trods alt får en til at glemme det et øjeblik

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider