Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

tænder ahhhgg
Forfatter: 
Dato:  03-02-2011 09:41

uha Mikkel er i fuld gang med at få tænder, så vi har nogle dejlige netter for tiden

Jeg har hørt at det kun skulle være de første tænder der skulle genere, men sikke noget, han er samtidig startet i dagpleje og det har allerede ført til den del barn syg dage

Han har været ved lægen og få tjekket ører flere gange og han har haft forkøelse, kold lungebetændelse og feber, og så er han en pyldrefis.

Er der nogen der kan sige hvor lang tid tænderne vil genere??

Hilsen en træt Rikke

Super opstaldning i Osted tilbydes - Nu LEDIG boks

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg savner dig Tamina

0
0
Svar på denne tråd

Nej, kan ikke hjælpe
Forfatter: 
Dato:  03-02-2011 10:01

med, hvor længe de bliver ved med at få tænder, men jeg er ret sikker på, at problemerne kan forekomme ved såvel den første som den sidste tand (bare mit gæt).

Her har vi haft en pige, der har kartet rundt som en skoldet sk*d om natten, været total pylret, grædt osv osv "uden grund". Og hun er ellers en glad og nem pige!

Vi havde så tilfældigvis SP'en på besøg i forgårs. Hun mente bestemt, vi skulle prøve med Pinex. Hvis det ikke var pga. smerter, så ville Pinex ikke hjælpe, og det var meget bedre at give Pinex en kort periode, end at hun ikke fik sovet ordentligt.

Jeg kan så hilse at sige, at det VAR pga. smerter.

0
0
Svar på denne tråd

Tænder
Forfatter: 
Dato:  03-02-2011 10:12

Der er gigant forskel fra barn til barn - og fra tand til tand!!

Johanne på 2 kan stadig få fyrre i feber ved tandgennembrud - det har hun haft ved en del af tænderne. Og nogle af tænderne har bare pludselig været der uden bøvl - den tredie kindtand fx var der ikke om søndagen, men da jeg kiggede om torsdagen var den brudt igennem med alle fire spidser, uden at man havde kunnet mærke det på hende.

Vi får noget på recept hos lægen, der tager de værste smerter, når man smører det på gummerne.

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

Stem på min unge

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider