Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Forskel på tyske og danske børn?
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 21:13

Vi bor jo forholdsvis tæt på grænsen og var derfor i Tyskland for at proviantere fredag aften..

Her ser jeg så at babymad på glas er væsentligt billigere i Tyskland og tænker at så kan vi da lige så godt tage en flok med hjem..

Her undrer jeg mig så over det kæmpe udvalg i mad fra 4 mdr ... Herhjemme er det jo kun lidt frugtmos, højst med en anelse ris, de må få fra den alder.. Men her kunne de både få skinkenudler, pasta bolognaise, diverse kød med kartofler eller ris osv.. Stort set ingen frugt, men masser af middagsretter..

Hvordan kan det være der er så stor en forskel på tyske og danske babyer? .. Hvis jeg vælger at flytte en halv time længere syd på ændrer det da ikke på om Mikkelines mave pludselig kan tåle kød.. ;) ...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

tror mest
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 21:30

... det handler om, hvad firmaerne kan sælge hvor. I Danmark er der åbenbart ikke så meget salg i "middagsretter" på glas. Det er jo også nemmere at lave pasta bolognese selv og så give barnet dét.

Men dertil er der jo forskel på de anbefalinger, som myndighederne giver. I Norge (mener jeg det er) lyder opfordringen for eksempel kun på fem stykker frugt/grøntsager om dagen. Seks om dagen var for frækt, mente myndighederne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider