|
|
| tvillinger og kat billigt til salg! |
| Forfatter:  |
taina |
| Dato:  |
20-01-2011 17:21 |
|
Ja, jeg har kigget på dba.dk, men jeg kan ikke lige finde kategorien "børn sælges" - nogen der kan hjælpe her? Min dag i dag: Står op med plan om at gøre noget ved barylernes seng - kathrine er blevet lige lidt for dygtig til at kravle over i min. Det gør jeg, imens de sover til middag, så må de lige snorke i kravlegården i stedet for (De plejer at kunne sove over det hele). Mekaniker aflyser tid i dag (så meget for at hive autostole og andet skrammel ud af kareten i går aftes). Barylere er møgsure hele formiddagen, så det er lidt af en lettelse, da de endelig er middagsfodret og lagt til omkring kl. 13. Jeg går i soveværelset, hvor jeg kan konstatere, at min møgkat har skidt i min dyne, så jeg starter lige med at kyle dynen i vaskemaskinen. Barylere ævler og kævler. Jeg går i gang med sengen. Det viser sig, at fjolset, der har samlet den, har brugt en torx til et hul, der passer til en umbraconøgle, så kærven er ødelagt. Jeg går i gang med at vride to bolte ud med sådan en klemmedims - et langsommeligt og irriterende projekt, specielt når jeg nu ved, at fjolset er mig! Barylere brokker sig højlydt. Jeg kommer i tanker om, at vi sprang morgenskideren over. Skifter baryler 1, skifter baryler 2. Baryler 2 laver et hop på puslepuden, så bleen ryger ned, og jeg griber den da lige med maven - med lortesiden ud mod mig. Tager tøj af og lægger i blød i vasken (den opmærksomme læser husker, at vaskemaskinen er optaget af dynen), putter barylere. Jeg smider dynen i tumbleren, sengetøj i vaskemaskinen. Jeg går i gang med sengen igen. Når at høvle hjørnerne runde på en pind, da barylernes hygge-larm bliver til højlydt brok. Tjekker numser - hiver mit tøj op fra vasken, smider det i brusekabinen, skifter et styks baryler. Klokken er nu 16, seng er fuldstændig skilt ad, barylere er (stadig) vågne og megasure. Beslutter at fodre dem af og putter dem igen. Et styks baryler falder straks i søvn, den anden hyggepludrer. Nu vil jeg se, om jeg kan få sengen færdig - ellers må de sove i kravlegården i nat  Sikke en lortedag! mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
what a day  Måske skulle du overveje en medgift af en passende størrelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihihi.. |
|
|
Jeg kan levende se scenariet for mig, Arrrrhhhhahahaha.....  Kan Kathrine allerede kravle? Mine er først nået til at kunne dreje rundt og rundt, mens de ligger på maven. De står ikke engang på knæ endnu 
Hilsen Maria Livet er for kort til bekymringer -Men hvor er det svært at lade være Atter ponyrytter i en alder af 33 år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha |
|
|
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha! Må man godt more sig på andres bekostning? Nu er mit udendørs frostsprungne rør pludselig ingenting. Sofia var nemlig artig, mens det blev fikset (jeg ringede til min far, som kom kørende herud og kravlede ned i brønden og slukkede vandet - jeg var for slap til at få brønddækslet af). Ellers er jeg faktisk mest imponeret over alle de fagudtryk, du kan. Torx, umbraconøgle, kærv??!! Jeg stod da helt af der... Er du i grunden tømrer? For så kan jeg godt passe tvillinger, mens du evt. lige skifter mit tag. Jeg håber, barylerne vil sove til aften!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| baryler |
|
|
HA HA HA hvor er det skønt at høre man ikk er den eneste der ind imellem har en OFF dag med ynglet  Det dér med dba... det har jeg også erfaret.. tror du vi skal kontakte dem og sige de mangler en kategori? Syns nu ellers de er rimelig opdateret på mange måder  Jeg håber sengen blev fikset og at barylerne har tænkt sig at opføre sig ordentlig resten af dagen. Og at du efterhånden har klaret vasketøjet  Dumme kat iøvrig  Dagen imorgen MÅ da blive bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| barylere |
taina |
20-01-2011 21:42 |
|
Jeanne: Medgift, god ide! Man kan få katten med!!!  Marimutter: Kathrine kravler, sætter sig selv op og står! Frederik ligger stadig og roder på maven, kan sidde i et halvt minut, hvis han bliver sat, så vælter han forover og sidder der og hænger på armene og ser dum ud Men i det mindste kryber han fantastisk godt - og han kan også det med at dreje og dreje. Det ser ret skægt ud! Stine: Gu' må man more sig - der er da ikke nogen grund til at fortælle om den slags på hn, hvis der ikke er nogen, der gider at grine ad det Puuuh, udendørs frostsprængt rør - så vil jeg alligevel hellere have sådan en lortedag! Og nej, jeg er ikke tømrer, men journalist. Ville en tømrer måske være så dum at ødelægge kærven på en bolt??? (kærven er hullet, hvor man stikker skruetrækkeren i ) Annemai: JA, det må vi hellere. Gad nok vide, hvad sådan nogle kan indbringe, når de kun er let brugt? De må i hvert fald være attraktive, når folk henter dem helt i Kina Barylerne er blevet lagt i deres (færdige!) seng og er faldet i søvn. Den suuuuure lille kathrine fik ellers lige et ordentligt grineflip før sengetid, og det er hende, der ellers er drønsvær at hive et grin ud af. Det gik da heldigvis over igen, hvorefter hun igen var møgsur. Og katten - ja, den har været på vej til dyrlægen mange gange. Men ud over det "lille" problem, som han har med at kende forskel på min dyne og kattebakken, så er han altså bare den bedste, sødeste, sjoveste og frækkeste kat i hele verden, og oveni købet så knuselsker han barylerne og synes bare, at det er deeeeejligt, at de piller ham i hovedet, putter hans ører i munden og stikker fingrene i øjnene på ham. Så jeg tror, jeg bliver nødt til at beholde ham lidt endnu  mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du er simeplthen |
|
|
den sødeste  ... vi kan bytte lidt. Du får wombatten, jeg tager barylerne!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| skingur |
taina |
21-01-2011 10:08 |
|
Tak (rødme) God idé at bytte! Tager du katten med??? (Hvad er en wombat??) mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig |
|
|
tager jeg katten. Så tager du katten og gravhunden!! Wombatten - det´da jeppe!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Haha - hvor er det sjovt skrevet!  Nååå du er journalist - så hænger det bedre sammen... Sad lige og tænkte at du burde skrive en bog - du skriver virkelig sjovt og godt! Men nu forstår jeg så hvorfor (Synes stadig du skal skrive en bog...)
- Tine har talt ! What happened to sex, drugs and rock'n'roll ?
Now we just have aids, crack and techno ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tvillinger |
|
|
Du kan skrive en bog om dine tvillinger - og deres kat! Jeg overvejede faktisk at blive journalist i sin tid. Men jeg tænkte, at der måske var lidt for få dybdeborende, spændende afsløringer og lidt for mange artikler om bankospil i Hampen Hallen med interviews af gamle Herdis Madsen, som har vundet en kvart gås, og som i øvrigt gerne så, at man stadig måtte ryge i hallen. Ja ja, så endte jeg med Herdis bumsede barnebarn, som på ingen måde kan se, hvad han skal med viden omkring Jordens opbygning, engelske verber og muldvarpers indre, når han skal være mekaniker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skingur |
taina |
21-01-2011 16:41 |
|
Pyha, jeg troede et øjeblik, at du mente Johanne - DET tør jeg ikke  Men det vil altså sige, at det hedder to barylere og en møgkat for en gravhund, en kat og sådan en her:  (Jaja, når du ikke ville svare på, hvad det er for en, måtte jeg jo selv finde en!) Den ser herrenuttet ud, og jeg er fristet, men jeg har på fornemmelsen, at den godt kan have noge behov, som jeg ikke liiiige har tænkt over? mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herdis... |
taina |
21-01-2011 16:46 |
|
TineC, tak for rosen. Det kan være, jeg en dag samler mine indlæg fra HN og udgiver en bog Faktisk har jeg tænkt, at når jeg en dag ikke kan huske en detalje fra barylernes barndom, så kan jeg altid henvise dem til at smutte en tur på HN og finde svaret selv  Stine, jeg har også snakket med Herdis en del gange Du har ret i, at det ikke er såååå sindsoprivende spændende, men det kan faktisk være ret hyggeligt, og langt de fleste mennesker er egentlig også interessante, hvis man lige lærer dem at kende. Griner, at du endte med Herdis' bumsede barnebarn Skidt, du har giftet dig til en omgangskreds af håndværkere, husk at sætte pris på det!! mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker alt for godt |
|
|
den slags dage....... Jeg havde små tvillinger, kattekillinger, hest og et gammelt hus på samme tid. Mine krapyler er nu næsten 4 år og dagene bliver heldigvis med tiden knap så fyldte med uforudsete hovsa oplevelser. Jeg kigger ind imellem mine gamle indlæg igennem og ja der er mange sjove episoder, frustrationer og glæder der er blevet glemt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|