Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hjerteblink jubiii ;o)
Forfatter: 
Dato:  12-01-2011 13:55

ja så kom vi til den ventede scanning, jeg fik sat en termin til den 5 september, og fik at vide jeg var 6+3 idag, så ikke helt så langt som jeg selv havde regnet med, men der var hjerteblink og derfor jo liv, iiiihhhh det var dejligt at se, men nøj hvor var jeg nervøs for hvad der kom frem på skærmen denne gang , desværre er jeg ikke lang nok henne til at jeg har overskredet det tidspunkt hvor det gik galt sidst, så intet er sikkert endnu, men hun sagde at når først der har været hjerteblink er chancen for at genneføre betydligt større end ellers, og vi ved jo slet ikke om der nåede at være hjerteblink sidste gang..

men ja vi venter et lille september barn

jeg er meget åben for gode råd om hvordan jeg passer bedst muligt på min graviditet denne gang...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

tillykke!!!
Forfatter: 
Dato:  12-01-2011 14:10

Så håber vi den bliver hængende :-)

Pas på dig selv- ved at holde dig glad!! Spis fornuftigt, få frisk luft og motion på den måde du trives bedst med det! Gør ting der gør dig glad!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

Stem på min unge

:-)

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  12-01-2011 14:25

ja vi krydser alt hvad der kan krydses, og går det så ikke, så indstilles projektet hvertfald en god tid eller måske altid..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-01-2011 15:18

Tillykke :D Hvor er det skønt.

Ihh hvor snyd du allerede har set din baby :D Jeg venter endnu. Fik vandrejounal i dag. Er 8+3 men tror det er rigtig for vi havde 6 den dag og jeg havde ondt i maven imens og bagefter. Så tror nu vi ramte ÆG rigtigt :D

Men igen stort tillykke og slap af og nyd det.:) Det skal nok lykkes denne gang

Mor til den dejlige pige

Alice Sofia

og en lille blob i maven :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider