Hej alle. Vi har været væk på veekend. Stille og roligt med bedsteforældre og ligende. Det har været rigtig godt for os alle.
Here goes.
Hun har været til ørelæge mandag som sagde der slet ingenting var. Hun var helt rask og normal. Fredag får vi en akut tid til en anden ørelæge som siger, at der er masser af væske og tryk på ørene. Han ville ikke rigtig udtale sig om sin kollegas raskmelding mandag, men sagde det lød "usædvanligt" når man sammenholder med ugens sygforløb.
Han vurderede det også uholdbart at så lille et barn, skal have smertestilllende så længe, i de mængder, for at kunne funger nogenlunde normalt. Vi får afvide at vi kan få lagt dræn i, men ved sekratæren får vi afvide de først har tid d. 27.1. Øv!
Vi bliver siddende i venteværelset og får nummer af førnævnte på anden ørelæge, som desværre har samme ventetid.
Efter at have ringet lidt rundt snakker sekretæren
Hej alle. Vi har været væk på veekend. Stille og roligt med bedsteforældre og ligende. Det har været rigtig godt for os alle.
Here goes.
Hun har været til ørelæge mandag som sagde der slet ingenting var. Hun var helt rask og normal. Fredag får vi en akut tid til en anden ørelæge som siger, at der er masser af væske og tryk på ørene. Han ville ikke rigtig udtale sig om sin kollegas raskmelding mandag, men sagde det lød "usædvanligt" når man sammenholder med ugens sygeforløb.
Han vurderede det også uholdbart at så lille et barn, skal have smertestillende så længe, i de mængder, for at kunne funger nogenlunde normalt. Vi får af vide at vi kan få lagt dræn i, men ved sekretæren får vi af vide de først har tid d. 27.1. Øv!
Vi bliver siddende i venteværelset og får nummer af førnævnte på anden ørelæge, som desværre har samme ventetid.
Efter at have ringet lidt rundt (til mange ørelæger) snakker sekretæren, uden vores viden, med lægen som tillader at hun booker og ind på en ekstra tid på TORSDAG. Jubii. Jeg tror hun fik ondt af os, eller beundring for vores forsøg?
Vi har været sammen med familie i weekenden. De fleste læge uddannet, og de har ingen bekymringer vedrørende vores børns mentale trivsel, som vi var begyndt at få, da det åbenbart er meget naturligt børn med længerevarende sygeforløb med smerter rykker nogle udviklingstrin tilbage. Vores datter er vist tilbage i fasen med nogen grad af adskillelsesangst. Så ja, muligvis er vi ukonsekvente for tiden, men det er heldigvis det rette vi har gjort og gør.
Jeg er selvfølgelig ikke helt fri for bekymringer. Både for min yngste og for min ældste. Sidstnævnte har jo været lidt på sidelinjen i hmm måske snart 5 uger, hvor lillesøster har været syg, hjemme og måtte meget mere end storesøster. Lea kan ikke forstå at lillesøster må være længere tid oppe (fordi lillesøster har ondt/er syg og sover sidst på eftermiddagen). Vi giver selvfølgelig den store alt hvad vi kan, men suk, i går græd hun, fordi det selvfølgelig også er hårdt for hende. -og alt hvad vi kan, er bare ikke helt så godt, som det hun plejer at få. Hun mærker jo også vores træthed og bekymringer. Heldigvis er hun en kernesund pige, så hun kan sagtens klare det, og vi hygger os da også i stunder, men ak. Jeg glæder mig til, at få en normal hverdag igen. Indtil da må jeg nyde den nærhed et sygt barn også kræver/giver. Sikke hun putter i favn i disse dage.