Jeg har også badeværelse på en anden etage end soveværelset, og det er der, jeg har pusleplads. Det fungerer fint, men det skal så også siges, at mine barylere er flinke til at sove om natten, og jeg tror ikke, jeg har haft et nat-bleskift, siden de var 3 måneder. Om dagen er der en del renderi op og ned ad trappen, specielt fordi jeg har to barylere, der skal skiftes i ny og næ, men det lever jeg med, fordi jeg bare ikke orker, at der skal være den mindste lille prutlugt andre steder end i badeværelset (og i bleerne, jo
)
Mit badeværelse er heller ikke voldsomt stort, men jeg har lidt tøj der. Faktisk bruger jeg ikke ret meget mere end en 3-4 heldragter til hver og 2-3 uldbodyer til hver, og så har jeg lidt strømper og hagesmække til at ligge også. Men mine børn får så heller ikke skiftet tøj flere gange om dagen, de har været i heldragter og natdragter, som de både er vågne og sover i, og tøjet bliver først skiftet, når det er ordenligt beskidt (gylp, afføring), så det begrænser jo også tøjforbruget en del.
På mit badeværelse ligger tingene meget tæt, og jeg lever med, at mine unger ligger på puslepuden og studerer vasken og vandhanen eller piller i bunkerne med strømper, vaskeklude, bleer og cremebøtter. Simpelt hen fordi der ikke er bordplads til et pillefrit område ved puslepuden
Jeg sørger bare for, at de ting, de kan komme til skade på, ikke ligger lige der, og så ignorerer jeg rodet 
mvh. tina