Er lige kommet hjem fra Jordemoder..
Muligvis den sidste gang dernede. Nå, men alt går vist efter planen. Jeg mangler 2½ uge og har nogle stride plukveer, der kommer tit, så skal nok til at slappe lidt af nu. 
Nå, men Bebs er nu vurderet til 33 -3400g. Så jeg er altså helt klar til at føde.. Helt klar..
Det er nr 3, men da det er 10 år siden jeg fik nr 2, så føler jeg mig lidt rusten i det her med selve fødslen..
Men mon ikke det kommer tilbage til mig, når jeg pludselig står i situationen.
Desværre er det ligesom om at min kæreste har svært ved at forholde sig til de begrænsninger der nu engang er for mig. ( har også bækkenløsning)
Så jeg føler mig lidt utilstrækkelig her.. Ville helt vildt gerne bygge reden færdig om man så må sige..
Men det der bækken og de der lede plukveer gør det bare svært at overskue. Og så er jeg bare sindssygt træt.
hvordan havde/ har I andre det?? Er det bare mig der hænger lidt lavt i energi niveau og bevægelighed..
Ville så gerne have et skinnende rent hjem, som han kunne komme hjem til hver dag. Istedet så er det stort hvis jeg har formået at få lavet maden..
Lidt træls..
Glæder mig lidt til maven er væk og jeg en min bebs i armene. For så bliver min krop fri til at gøre nogt mere..
Nu har jeg jo haft små børn før, så ved godt at man også er træt efter fødslen.. Men lige nu er det hele bare noget @!#$ og jeg ville godt have det overstået.
Mette