Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Ihhh... Skal snart ride igen
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 20:07

Så kan jeg tælle dagene til jeg igen skal op og ride på mit Uzzi-dyr. Hun har stået stille siden 1. maj pga. en skade og da hun var klar til start, var jeg blevet gravid og frygtelig plaget af kvalme og træthed... så ALT har været sat på standby.

Men - nu skal det være!!! Jeg har idag kørt hende op til Søren Hedegaard i Aalborg, hvor hun skal være i 3 dage - så han lige kan tage de værste frisk-ung-heste-hoppen-rundt.... og dem fik han også nogle stykker af, da hun opdagede at bunden i hallen ikke var glat og hård som udenfor :-) skøre hoppedyr hehe

Jeg har fået plads i en privat stald, hvor jeg har lavet en aftale om at hun kan være indtil jeg bliver for stor eller besværet til at kunne ride. Er spændt på hvor længe det kan lade sig gøre. Er idag 17+2 og kan stadig passe mine normale bukser... men det varer nok ikke flere mdr. - men bare et par uger, vil gøre mig glad.

Ville ikke noget særligt med dette indlæg - blot dele min glæde ud om endelig at komme til hest efter 8 mdr.

Mvh

Rikke

Unik Heste-ejendom ved Viborg

Til salg

robinhus.dk/ejendom/ default.asp?boligid=48509

Trakehner hoppe til salg - udtaget til eliteskuet se her:

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

foo bass
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 20:55

Synes det lyder meget fornuftigt at du lige har fået en til at tage de værste bukketure etc :)

Kan godt forstå du glæder dig til at komme i sadlen igen. Det er dog svært at komme op og ned af sadlen når først maven bliver rigtig stor, hæhæ

For slet ikke at tale om at skulle cykle, håbede altid på at der ikke var nogen der så min mærklige cykelstil :D

Og tillykke med den lille ny på vej.

Graviditetsridebukser og brune Tretorn springstøvler sælges.

0
0
Svar på denne tråd

dybt misundelig
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 10:47

Jeg er SÅ misundelig! Mit dyr var ikke til gravide koner, da han hoppede alt for meget rundt og nu er han her ikke mere. MEn jeg var i sadlen i 19.uge og jeg var nær aldrig kommet ned igen, kunne simpelthen ikke være der for maven Jeg tror slet ikke at jeg i dag 24+2 ville kunne hverken op eller ned, nogen har smidt en badebold lige foran på maven

God fornøjelse og nyd det lige for mig også

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

ja - de maver
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 17:08

Utrolig så forskelligt som de udvikler sig... havde lige målebåndet fremme igår og siden 22/1-2010 har jeg ikke ændret mål på kroppen nogen steder (kun +/- en cm og det er jo lige så meget hvordan man får strammet til)

Vægten siger minus 2,5 kg siden den dag for næsten 1 år siden og minus 4,5 siden jeg blev gravid ;-)

Har lige talt med piloten og hun er desværre noget frisk endnu - så skal vist tænke lidt alternativt, før jeg selv hopper op og have gang i longe og hjælperytter... igen grund til at tage nogen som helst chancer.

Mvh

Rikke

Unik Heste-ejendom ved Viborg

Til salg

robinhus.dk/ejendom/ default.asp?boligid=48509

Trakehner hoppe til salg - udtaget til eliteskuet se her:

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg rider stadig
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 17:48

her i 22. uge uden problemer, både traver og galopperer. Jeg ville dog aldrig hoppe op på en frisk hest (rider kun min egen, velopdragne mule) mens jeg var gravid og hvis jeg ikke havde redet i en lang periode, så tror jeg at jeg ville vente til jeg havde født. Du kan jo evt bruge tiden på jordarbejde og få hesten i topform muskulært, til når du har født engang?

Jeg har svært ved at forstå at hesten skal igang i et par uger og så stå stille igen? Men måske jeg har misforstået og du har en anden til at ride den når du ikke kan mere. Uanset hvad, så held og lykke og pas på dig selv.

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider