Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Redebygger-mode
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 08:51

Puha jeg er i dag 24+0 og er da gået i total redebyggeri-mode!

Der er jo alligevel 4mdr til termin, men tøjet er fundet, vasket og lagt på plads. Sengen er sat op, dog ikke redt, og jeg overvejer at finde kravlegården frem.

Har slet ikke haft det på samme måde de to andre gange, men jeg GLÆDER mig bare så frygtelig meget til lille Alfred kommer ud Andre der er gået amok så tidligt, eller er det kun mig der er blevet helt bims??

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 10:39

Ja, i god tid må man sige at du er ;) Ender med at du når at vaske tøjet endnu engang inden det skal bruges fordi det når at blive støvet af at ligge der i 4 måneder ;b

Jeg har lang tid til termin (er 18 uger henne) og har slet ikke lysten til babyudstyr endnu, men det kommer vel :)

Landejendom sælges. Se her:

www.kj-fast-ejendom.dk/ sag.asp?sagsnr=093203L...=670&DID=2

Hingsteføl e. Daylight/Ultrafürst af Hvarre sælges

Vallak, 3 år, e. Cannon SPH 103 sælges

0
0
Svar på denne tråd

redebygger
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 11:27

Åh jo, den følelse har jeg også! Jeg er nu 28+6 og kan næsten ikke tåle synet af små babyer, så kilder det vildt i maven! Det meste tøj er indkøbt og klargjort og det er kun småtingene der mangler at komme på plads, -så som at få mit eget sted at bo...Men men, det kommer der jo nok også styr på. Men det er det værste når man er i redebyggerhumør at man ikke har et sted at bygge rede.

Sagde Katrine

Med de 2 ponydyr

Tyksakken Emil

Smukke Cindy

http://www.dyricentrum.com

0
0
Svar på denne tråd

Katrine
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 12:35

Åh ja Katrine, måske er det derfor jeg har det sådan denne gang, sidst havde vi jo først et rigtig sted at bo 24 dage før Cirkeline blev født, så der var ikke meget redebyggeri før i sidste øjeblik.. Men rart at vide jeg ikke er den eneste

Håber at du snart få et sted I kan kalde hjemme og ro på

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider