Sallie bliver ved m at døje med snot og mellemørebetændelse. Vi tror ikke hun har været plaget af MØB før, men jeg skal da love for, at det virkelig har bidt sig fast i hende nu 
Hun er snottet konstant, og det tricker åbenbart hendes sarte ører. Hun er på sin anden penicillinbehandling indenfor 1½ måned (Imacillin, bredspektret penicillin), og får ofte Pinex, da hun pjevser. Hun har ingen feber, og er, når hun ikke er småsløj eller har ondt, en fantastisk glad og sjov lille pige. Det skærer i mit hjerte, når hun ikke er frisk, da jeg jo ved det har en fysisk årsag.
Næste gang hun får MØB, skal hun ha' lagt dræn, og det er egentlig fint m mig. Jeg er ikke bange for det, og hvis det kan hjælpe hende til at blive rask og smertefri, så må det være sådan.
Da hun var spæd havde hun kolik, og vi brugte både zoneterapi og kiropraktor for at få hende i bedring. Det hjalp momentvis, men havde ikke nok effekt til at tage al skrigeriet. Den ene gang hjalp zoneterapien, næste gang var det kiropraktoren der havde bedst effekt - altså intet mønster i bedringen.
HAr du brugt alternativ behandling til dit barn, og hvad har vist sig at have den bedste effekt??