|
|
| Vis din mave frem 7. |
| Forfatter:  |
LineogPiv (Line Ditlevsen) |
| Dato:  |
10-12-2010 20:07 |
|
Da den anden tråd er ved at være lidt belastende at få åbnet pga de mange svar og billeder, synes jeg det er på tide at få gang i en ny mavetråd nu  Og siden jeg ÆLSKER at vise maven frem ville jeg have æren af at lave den nye tråd. (Kontakter moderator og hører til at få den låst) Minibøffen uge 26+0 :  
Mvh Line - Med Liam fra 24-11-09 - og nu med lille ny i maven, termin 18 marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| uha mere mavser |
|
|
skøøøøønt... Men hvor blev tråd nr 6 af? De har da vel ik slettet den???? Den plejer bare ryge ned af som alm tråde, men kan ik se den... (Ja det er jo nostalgi for mig)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 18 + 0 |
|
|
Så fik jeg også taget nye billeder, det var ved at være på tide, de sidste billeder er 4 uger gamle nu. Er her 18 + 0.   /Anni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tråd nr 6 |
|
|
Sagde Janne Sælges: Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 20.uge |
|
|
Så er jeg næsten halvvejs Jubiii... Man kan godt se der sker noget her hos mig, synes jeg bestemt Gad vide om maven bliver skæv, for der er flest strækmærker i den ene side af vommen?  Det er som om min mave vokser mest over navlen? Ville gerne snart have at den blev lidt mere rund, fremfor bulet  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Uhh dejligt med en ny tråd ja den anden var temmelig træls at åbne til sidst. Sikke fine billeder der allerede er kommet her i tråden, ja jeg bliver lige imponeret hvergang der kommer nye billeder, over så forskellige alle maverne er. Janne kan godt se, at det ser lidt sjovt ud sådan som der pludselig er kommet en bule over navlen, ment på den bedste måde og jeg ser frem til de næste billeder forfra, hvor kun den ene side er vokset  Her er et par fra mig, nu uge 31+0 og kun 9 uger tilbage... weeee Synes virkelig at der er sket noget siden sidste billede, så måske det begynder at tage fart nu     Hilsen Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hvor er.. |
|
|
Ej hvor er i altså bare bitte små Janne og louise altså taget i betragtning af hvor langt i er henne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Louise gad vide |
|
|
om din navle kommer til at vende udad? Jeg ved ikke om min gør det, min mors gjorde ikke i nogle af hendes to graviditeter. Ved den første var hun slank og ved den anden var hun nok 10-15 kg større end jeg er nu, så noget rundere. Sidste gang tog hun så også kun 6 kg på. Man kan godt se der sker noget, du ender nok med en fiiin mave til fødslen  Rikke, jeg er da omtrent på str med dig, man ser det bare ikke fordi jeg er lidt fed over det hele. Så maven er ikke så strut agtig. Er spændt på hvordan jeg ender med at se ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ville ønske jeg også havde sådan nogle fine små maver. jeg bulede hurtig ud, så holdte maven pause, og nu giver den bare maks gas. synes den er større hver morgen nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mave |
Louise-s |
16-12-2010 17:07 |
|
 Her er jeg 35+4
Mvh Louise
Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud
Søger en lejlighed/rækkehus i Odense, egen have, 3 værelser - kontakt mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uge 33+4 |
Nadia ♥Wilfred♥ |
17-12-2010 10:39 |
|
Her er min dunk i uge 33+4. Er gravid med barn nr.2 og har termin d.23januar 2011.. 
Hilsen Nadia
Mor til Viljar d.18/02-09 Ejer af vildbassen Wilfred *Suppi, du vil altid være elsket og savnet*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er jeg :) |
|
|
Her er "vi", uge 28+2  
Hilsen Simone - uden vidunderdyret Garcon!  ... og en flad luftmadras
Tak til alle deltagerne ved årets HN-træf for en fantastisk weekend! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min smukke mave.. |
DitteIO *Romeo* |
17-12-2010 21:55 |
|
Så fik jeg endelig taget lidt nye billeder, og nu kan man jo faktisk se at jeg er gravid.. Dejligt!! Uge 23+2 Der kom desværre en skygge på, så den ser lidt større ud end den i virkeligheden er.. 
Mvh. Ditte og Smukke-hesten!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er lidt sjovt |
|
|
at man følger folk og føler man kender dem godt, uden at se deres ansigt og ikke ane hvordan de i virkeligheden ser ud Men skønne maver er det anyways.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vender forkert. |
Stine (Surprise) |
20-12-2010 11:18 |
|
Så fandt jeg endelig ud af hvordan man laver mobiloverførsler : ) Så nu vil jeg langt om længe vise et billede af mig og lillemusen. Er der mon en der kan finde ud af at vende billedet rigtigt for mig? Såååå teknisk er jeg nemlig heller ikke ... Barn nr to billede taget i går 25+0  Knus Stine.
Fortaler for Sitbag, ny type kørepose til babyer og småbørn. Find den i BabySam pr 28/11/2010 eller på: www.sitbag.dk Lige nu er der tilbud på 2010 kollektionen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************* |
|
|
Haha Stine havde du ikke skrevet det, så havde jeg troet du lagde ned  Fine maver i har allesammen 
Libero str. 4 sælges BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
Stine (Surprise) |
20-12-2010 14:03 |
|
Ja det kan jeg egentlig godt se nu når du siger det : ) Men håndsæben i baggrunden sover altså ikke middagslur ; ) Men rart at få et lille grin over sig selv... / Stine
Fortaler for Sitbag, ny type kørepose til babyer og småbørn. Find den i BabySam pr 28/11/2010 eller på: www.sitbag.dk Lige nu er der tilbud på 2010 kollektionen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Så kommer der lige 2 nye fra mig Synes virkelig at der sker noget nu. Var til sidste lægebesøg i fredags, og jeg har taget 3,2 kg på indtil nu. Vi har idag været til scanning for at se om moderkagen havde rykket sig, og det havde den heldigvis, så kan få lov at føde selv wee Samtidig vægtscannede hun den lille og han vejer nu 1866 g, hun ville gerne at vi kom til endnu en vægtscanning om 4 uger, så der må vi afsted igen  Her er billederne, uge 32+1 og under 8 uger til termin    Janne: tror faktisk ikke at min navle kommer til at poppe ud, men skal selvfølgelig ikke kunne sige det. Hilsen Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flotte maver.. |
|
|
Sikke fine maver i allesammen får  Lige et billede af min tykke mave i 22+0... Vægten siger +5-7 kg(svinger meget). Glædelig jul til jer allesammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guess... |
23-12-2010 18:24 |
|
Så kommer uge 29 billederne, en dag for tidligt godt nok, meeeen tror der er så rigeligt at se til i morgen anyways  Og mon ikke maven er ligeså rund og stribet i morgen som idag  Så her er så nogle få billeder af hvor jeg står op, de er praktisk talt ikke eksisterende pt. ellers  Så nyd det stribede flæsk så længe det varer, i morgen står den jo på and De fleste steder anyhow    
Mvh Line - Med Liam fra 24-11-09 - og nu med lille ny i maven, termin 18 marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kæææææft |
|
|
man er du allerede så langt henne. hvor faen blir tiden lige af  Ehmn du husker godt du lovede at indfinde dig her på matriklen inden den forestående fødsel ikk - du ved godt at det når vi sgu da aldrig som tiden farer afsted og som du har det 
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ... |
23-12-2010 21:01 |
|
Ja jeg aner dælme heller ikke hvor tiden bliver af Det kan umiligt passe! Jeg SKAL bare på besøg inden jeg føder! Vi SKAL have vores vanlige tur til Kolding, ellers er der jo dælme ikke plads i bilen længere 
Mvh Line - Med Liam fra 24-11-09 - og med lillebror i maven, termin 18 marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
|
|
jeg er klar i januar - i hvert fald når der kommer børnepenge. Så skal jeg nemlig ud og ha mere Nullertøj i str 92... Nej det begynder at knibe når den mindste kommer til - og dog hvis begge vores er i DP... Så er der faktisk MERE plads hvis kun den lille er med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
desværre ikke flere mavebilleder herfra. Knægten kunne ikke vente mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 22. uge |
|
|
Her fra mig. Der sker absolut noget Der er også gået 2 uger siden sidst    MAven er stadig vokset mest over navlen og har en underlig facon. Som en sagde til mig: Du er gravid indeni, så du kommer ikke til at se gravid ud, bare større. Jamen så må det jo være sådan Ingen nye strækmærker de sidste 2 uger  Og hvor er det SKØNT at være over halvvejs. Jeg har taget cirka 2 kg på so far (det svinger lidt).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uge 33+3 |
|
|
Så kommer der lige et par nye herfra  Synes virkelig maven nærmest er eksploderet på de sidste par uger. Ja jeg er ikke let at gøre tilfreds, først piver jeg over at den intet fylder og nu, ja nu er jeg begyndt at føle, at den er lidt i vejen til tider  Under 7 uger til termin    
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hold da op |
|
|
Den vokser da fint nu Er sikker på den nok skal blive stor og flot til sidst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OX.... |
|
|
bare vent - det er nu det går rigtigt stærkt kan jeg hilse og sige. De sidste 6 uger groede jeg som en vanvittig... Det er jo der bebs tager mest på - i starten er de mest længde og knogledannelse mv. Nu er det ren og skær vægtøgning nærmest - og DET kan ses på maven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Så er det vidst også på tide med nogle nye mavebilleder fra min side af. Taget igår inden vi smuttede ud af døren til Nytår hos vores venner. Så jeg så for engang skyld lidt pæn ud. Kjolen er endda købt da jeg var 2 mdr henne og er ikke en ventekjole og str. Medium. Det gjorde min aften lidt bedre at jeg havde en kjole i normal størrelse endda som jeg godt kan passe.  30+0 - 10 uger til termin   
Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil også være med nu.. |
|
|
Her er jeg så, er i uge 28 + 0 i morgen.. Fik endelig lige taget et par billeder, dog er de ikke så gode.. Må få æresten til at tage nogle en af dagene..
"Hvorfor ride sin hest som en skoda, når man har en rolls royce!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mave... |
|
|
35+6 og 7 dage til igangsættelse. Farverne på min mave ser noget mystiske ud, men lyset på sygehuset er også lidt specielt så nok derfor Stadig ingen strækmærker, kunne være dejligt at gå igennem begge graviditeter uden - det må være lidt af det held som skal tilsmile mig!    Mvh Juliette
Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mavebilleder |
Louise-s |
04-01-2011 16:56 |
|
Får tit at vide at jeg da ikke ser særlig højgravid ud, trods at der er under 2 uger til termin. Så prøvede lige at finde alle mine mavebilleder og sætte dem sammen. Så er det lidt tydeligere at se forskellen - jeg synes ihvertfald godt man kan se der næsten er røget 15 kg på, og ikke kun på maven  Så her ville det intet gøre hvis lillemanden snart kom, så jeg ikke får endnu flere strækmærker og flere kg at tabe bagefter... 
Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise |
|
|
Jeg synes da ellers, at du absolut ser højgravid ud! Held og lykke med forestående fødsel  Jeg har også taget 17 kg på efterhånden, men jeg har jo så også været komplet sengeliggende i 16 uger, heraf de 12 på hospitalet, så alt taget i betragtning er jeg sørme tilfreds med at ikke flere kg. har lusket sig til! Mvh Juliette
Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette |
Louise-s |
04-01-2011 17:23 |
|
Ja jeg synes da efterhånden også jeg er blevet pænt stor. Men ved ikke om det er fordi jeg vejer lidt for meget i forvejen og maven så ikke sidder og stritter helt så tydeligt som ved jer der er slanke  Ja for søren - og du bærer dem bare super flot! Her har jeg heldigvis ikke været sengeliggende, men pga lændeproblemer osv er selv en lille gåtur på 15 min nærmest umuligt, så glæder mig godt nok til man kan begynde at dyrke lidt motion igen... Og held og lykke med din fødsel også! Der er jo lige pludselig ikke særlig lang tid til. Må på en måde være meget rart at vide hvornår det sker, selvom jeg på ingen måde misunder dig dit forløb.
Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guess... |
07-01-2011 19:28 |
|
HOLD DA OP DE DAMER! Sikke jeres maver vokser!!! Hvor er de smukke!  ------- Ja så må man sige der er nået endnu en milepæl!!! 30+0 ! 10 uger helt præcis, til terminen Så kan man kun gisne om lillebror også kommer lidt før  Synes faktisk maven er blevet rigtig pæn nu, og der er ikke stødt flere krigsmærker til YES  Maven er dog øm som et stort blåt mærke, men sådan er det nok når kroppen ikke helt var kommet sig over den første graviditet!   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Så er det min tur igen at vise mavsen frem. Det er helt vildt at der er under 10 uger til termin! Men det er også hårdt nu. Iskiasnerven er ved at dræbe mig og jeg har haft 5 nætter i træk i denne hvor jeg ikke har lukket et øje om natten. 2 døgn hvor jeg fik 4 timers søvn sammenlagt. Har været til akupunktør - en kinesisk læge var det faktisk for jeg er ved at stoppe med AL min medicin - Morfin præperater - og det giver altså øget smerter. Fik 1,5 times behandling torsdag og natten efter - altså i nat - Fik jeg endelig lov til at sove. Så har man søvn problemer kan det anbefales. På smerteområdet kræver det flere behandlinger. Jeg vil supplere med homøopati som jeg skal til på mandag og igen akupunktur tirsdag. Så jeg håber det har en effekt efter lidt tid så jeg kan kvitte AL medicinen. Det SKAL jeg, jeg VIL amme og jeg vil ikke have at vores søn skal på NEO og jeg VIL føde hjemme som vi har planlagt i 1,5 månedstid nu. Venter på posten kommer med mit fødebassin så jeg kan afprøve det  Lillemanden er er godt med liv i. Jeg kan tydeligt føle både arme og ben under min hud når han er igang med sin daglige motion. Det er lidt vildt. Jordemoderen skønnede han til 1500gram torsdag den 30. Altså 100gram under gennemsnittet. Men det er jo et skøn så han kan sagtens være større end det. Har fået et par strækmærker på hofterne. Men det genere mig nu ikke. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wow hvor er I |
|
|
bare smukke I to. Kæresten har fanget mig, så det bliver lige med tøj på i denne omgang. 24. uge - Ser pludselig MEGA gravid ud:  Vægten siger +4kg nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal |
|
|
Hold da op Janne! Der er godt nok sket meget! Du er jo total dejlig gravid at se på. Er manden ikke vild med de nye former 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo især |
|
|
mine gigant patter. Hold op de er blevet store synes jeg på de billede her!! Men han er vild med mig uanset str, tror ikke han er mere pjattet med mig nu, altså udover de der babser. hvordan kan man gå herfra:  Til det der ovenfor på 2 uger?? Jeg er fortsat i chok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Hvad er der med mænd og store bryster? Jeg har købt min første amme BH. 85E - Fylder den slet ikke ud endnu. Men mine 70D/E skåle kan jeg ikke passe mere, i hvert falde ikke omkreds, det klemmer så ufattelig meget. Har du givet din baby substral? Jeg har liget lavet en collage så man kan se udviklingen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Waaaauv |
|
|
Janni: Hold da op en forskel !!! Sikke en fin gravid mave/kvinde du er  Det kunne være rigtig sjovt at se et billede af dig - taget som i de foregående uger - til sammenligning, fordi det ser da godt nok udtil at mavsen er eksploderet- på den gode måde  Og ja hvad er det lige med mænd og bryster?? Min han er også meget optaget af mine, som er gået fra 75d til 75F !!! Hvad skal det dog ikk ende med...??!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannej |
|
|
hold da kegle... Du er da på 2 uger gået fra brutalt sagt bare at se lidt buttet ud til str jeg er gravid og over halvvejs nu Det er da for vildt at det er sket som det er sys jeg... line: Det er snart tid til det besøg der hvis ik du skal nå at føde inden ha ha ha... 10 Uger igen... Hold nu op for pokker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dunken... |
Nadia ♥Wilfred♥ |
11-01-2011 07:49 |
|
Her er min i uge 37+1... og det er ved at knibe med pladsen..  
Hilsen Nadia
Mor til Viljar d.18/02-09 Ejer af vildbassen Wilfred *Suppi, du vil altid være elsket og savnet*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uge 35 |
|
|
Hold da ferie hvor er der sket meget med maverne rundt omkring. Det er jo helt vildt. Janne: ja det ser da helt vildt ud, som du er eksploderet på de sidste 14 dage  Bare Camilla og LineOgPiv: det ser os ud til at der er sket en del på bare 1 uge. Det er jo vildt så stærkt det kan gå. Juliette: er meget imponeret over at du har taget 17 kg på, for det ser umiddelbart slet ikke sådan ud på billederne  Nadia: på det billede hvor maven ses forfra, ser det jo helt ekstremt ud, den ser nærmest ud til at være 3 gange større end på billedet fra siden. Her synes jeg ikke der er sket det helt vilde på den sidste 1½ uge. Skal til jordemoder imorgen, så er spændt på hvad hvad hun skønner den lille til. Har selv taget knap 4 kg på indtil videre. Her et billede fra i søndags uge 35+0 og nu under 5 uger til termin  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uge 27 |
DitteIO *Romeo* |
15-01-2011 22:48 |
|
Så kom jeg til 28. uge, og hold da op hvor går det bare alt for stærkt med den mave.. Den vokser bare mega meget hele tiden!!
Mvh. Ditte og Smukke-hesten!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sig mig... |
|
|
er i ik ved at falde bare liiiidt af på den med de der mave billeder??? Det kan da ik passe jeg skal komme ind i kampen igen, bare for at få gang i jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo Stute kom nu ;) |
|
|
Min søde kærestes brækkede ben og et stk bækkenløsning har lige gjort alting meget sværere, men vi snakker da om de der billeder vi skal huske at tage stort set hver aften, hvor vi så ikke orker det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *FNIS* |
|
|
jeg når jo ligesom ik rigtig ind i kampen før i alle har født alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare... |
21-01-2011 10:13 |
|
Bare rolig Stute  Jeg lover der kommer en fra mig i aften, omend ret lille, synes maven forsvinder her i sygdomsperioden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja men mon |
|
|
ikke osse du har tabt dig? Taget i betragtning af at du er SÅ syg som du er/har været- at kroppen samtidigt kæmper for den lille skal vokse normalt og ik blive syg... Så må du da ha tabt det du har haft at tærrer af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så bliver i spammet med |
|
|
nye billeder Jeg er 24 + 6 på de her. Billedet i sort tøj er 1½ uge siden. Først med tøj på:  Bukserne laver en træls fold lige på midten, men det må I leve med. Man kan rigtig se at røven er VÆK, når jeg retter ryggen. SUK.  Så uden tøj:   Jeg synes slet ikke jeg ser så gravid ud, som jeg gjorde på det billede med sort tøj Men man kan da se jeg vokser, vægten siger + knap 5 kg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
Janne.... Jeg er dybt misundelig over at du har mulighed for at holde dig i form trods graviditet. Det var også min plan at ride til fødslen. Men øv bøv det har jeg så ikke kunne/måtte og jeg har bare taget vildt meget på. Men jeg er begyndt til vandgymnastik. Det er SKØNT! Her er min mave idag 33+1 YES kun 7 uger til termin.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guess... |
23-01-2011 20:47 |
|
Uge 33 ! WAUW! Nu er jeg endelig så langt ovenpå igen at det er tid til et mavebillede! Det er dælme godt maven vokser, for det gør jeg sørme ikke, efter det trælse sygdomsforløb er jeg helt nede på 65 kg, trods det jeg er 33 uger henne Det er bare ikke godt nok, har ingen sul på røv og lår, jeg har blå hofter af at sove på siden så spidse er hoftehjørnerne blevet :S Meeen nu er der da trods alt 7 uger endnu til at æde æde æde og æde! Så satser på det retter sig!!  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja man kan |
|
|
godt se at det alle normalt har på hofterne bare er helt væk på dig nu da- du må dælme gerne låne, jeg har rigeligt til to!!! Men det er da altid noget at bebsen vokser - du får da nok ik det store bøvl med at smide en masse kg efter fødslen må man sige... Ik at du havde det sidst heller... Hva har i forresten snakket navn til den bette?? (Nu stjæler i sgu ik et navn jeg kan lide hvis jeg er heldig at få en dreng mere. Det har ALLE bare gjort da jeg ventede Nuller!!!!) DET er bar sur rø*v ha ha ha... I gør det ikke nemt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor vokser jeres maver bare fint  Herfra er det slut med flere mavebilleder i denne omgang, den lille gad ikke længere være derinde, og ville ud i dagens lys. Så nu vil jeg blot følge jer andre fra sidelinjen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute + Ox |
24-01-2011 09:42 |
|
Stute: Ja væk kan man ROLIGT sige det er, hvis jeg ligger på siden så kan man se hofte og lårbensknogle stikke op Ikke så smart, men altså, det er jo ikke just fordi jeg har gjort det med vilje! Vi har lidt navne vi er enige om, og 2 Morten virkelig godt kan lide, det er Theodor (Theo) eller Bastian (Som jo så var Sebastian, som Liam skulle have heddet ) . Nu blev Mathias netop taget igår til Liam's fætters barnedåb, det var ellers en favorit  Ox: Stort tillykke med forøgelsen, det er nu heller ikke helt skidt at være på den side af mavebillederne Omend lidt sørgmodigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor var |
|
|
det så lige at Liam ik fik det alligevel? Jeg tænker jo allerede på navne (ehmn har jeg gjort i nogen tid)*FNIS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var... |
25-01-2011 11:06 |
|
Det var Morten der synes Sebastian var for kraftfuldt og stort et navn, til sådan et lille pus  Så det blev bogstaveligtalt en "lille" Liam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jooooooo |
|
|
men den næste blir vel ca samme str??? Så dur det da heller ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mave |
|
|
Så vil jeg os være med   12+3  15+5  Idag 24+4  Idag 24+4 Nu sys jeg det er sjovt at se maven, for nu er der noget at se på  Og så er jeg sikker på at min lille søn bliver kickbokser - den sidste uge har jeg fået så mange bank indvendigt så man skulle tro det var løgn Hele maven skvulper når han går igang Hilsen Joan (som endelig har fundet sig til rette med at være gravid)
Man har et standpunkt til man tager et nyt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maven 27. uge |
|
|
26 + 0. Her sker ikke så meget, vægten er faldet lidt igen:   Jeg får MANGE spark og man kan se og mærke det gennem maven nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| up-date herfra |
|
|
Fik lige lokket manden til at tage et enkelt billede igår aftes efter arbejde, selv om han var træt.. nu da jeg havde sikkerhed om at baby stadig er sund og rask..  18+0 nu begynder det da at ligne en baby mave og ikke bare at jeg er blevet tykkere 
Hilsen Signe Og guld klumpen Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EEEEEIIIII |
|
|
Signe, du kan da ik være bekendt at dække hele mavsen med sådan nogle store og sorte bukser, som gemmer alt det smukke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe din |
|
|
mave ligner min, med to "deller" og går ind ved navlen. Det bliver sjovt at se om du kommer til at ligne mig mere når d når længere, umiddelbart er din nedre mave større end min har været. Men fin er den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute..... |
|
|
Synes min mave er så bleg og grim bar der ser den bare tyk og dellet ud.. med tøj henover ser den i det mindste lidt gravid ud  Janne: Ja har også den der "talje" ved navlen.. ja min er nok lidt hurtigere til at bule pga tidligere graviditet, selv om det er længe siden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså nu |
|
|
VED vi jo hva der er og hvorfor derinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mavebillede |
Louise-s |
03-02-2011 15:59 |
|
Ja her bliver det altså lige et sidste mavebillede - uden indhold Fødte nemlig d. 18/01 lille Valdemar.  Mangler stadig at tabe ca. 4 kg for at være på min før-vægt, og meget gerne 10 kg mere. Men på billedet her, er det 11 dage efter fødslen og 13 kg mindre, så det hjælper da på det  Og så slipper i altså heller ikke for at se hvad maven gemte på :  Og sikke nogle fine maver i har Overraskende nok begynder jeg faktisk lidt at savne min nu, selvom jeg var godt træt af det hele til sidst 
Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise-s |
|
|
NURHHHH elsker bare små bebser, som de ligger med deres arme helt oppe ved siden af hovedet altid... Ja det gør min nu stadig altså... Det er bare så engle agtigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Billedet er fra dagen før termin, nu en uge siden og stadig ligger baby derinde og gemmer sig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PinPointer |
|
|
orv den mavse der ser dejlig rund ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Så er min mave foreviget igen, igen... Synes den er helt enorm! jeg er 35+1 på billedet, taget igår! Jeg vil virkelig gerne snart føde! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyt mavebillede. |
Stine (Surprise) |
08-02-2011 11:26 |
|
Hejsa. Her får I lige det nyeste mavebillede jeg har. Jeg er i dag 32+2. Billedet er fra 31+4.  Der sker da lidt efterhånden. Har taget ca 11 kg på indtil nu. Knus Stine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt nyt herfra :) |
|
|
Ja, der kommer også lige lidt nyt fra mig  Dette billede er fra d. 30/1, så der må jeg være ca.... bum bum... 34+1, tror jeg   (desværre i en lidt løs bluse) Og så her, 35+2   Og ja, dette er jo også min mave - dog i et lidt sjovt moment   ... Og idag er jeg 36+4 - så nu kan det snart være når som helst 
Hilsen Simone - uden vidunderdyret Garcon!  ... og en flad luftmadras
Tak til alle deltagerne ved årets HN-træf for en fantastisk weekend! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guess... |
11-02-2011 19:26 |
|
Jep jep den er god nok, dælme om ikke jeg kan skrive 35+0 idag! JØSSES! Hold da kegle der er sket meget siden sidste mavebillede synes jeg! Maven er sunket en hel del, kan dog stadig ikke trække vejret ordentligt, og ribbenene har stadig en stor blodansamling på sig. Lillebror rumsterer og regerer, sommetider er det helt sæ bækkenet knaser når han rigtig er i hopla! GODT det snart er vejs ende, det kan jeg bare slet ikke vente på  Vægten siger desværre stadig +0 kg, og saddeltaskerne er stadig væk Men lillebror vokser, og det er jo det vigtigste!  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se på den lyse |
|
|
side, nu det absolut skulle være at du blev så syg. 1. som du siger vokser han jo heldigvis som han skal. De der ekstre kg du engang snakkede om du havde, hvor du kun tog en smule på med Liam pga dem - dem har du sandsynligvis sluppet nu! MEN måske kommer de stærkt igen når du ahr født, fordi kroppen belastes mindre- amning el ej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vommen med |
|
|
de skæve strækmærker. Heldigvis kommer der ikke flere, de bliver kun lidt længere    Jeg begynder at se "rigtig" gravid ud, især hvis jeg tager noget stramt på og et bælte over maven. Så er den nærmest sit eget kontinent  Vægten siger stadig + 5 kg, så det ser ud som om at jeg (krydser fingre) holder mig under de 10 kg jeg gerne skulle. Jeg så noget sjovt på billedet forfra: På mit højre lår har jeg stadig arvæv efter et spark mange år tilbage, det kan man stadig se. Altså bulen ud. Ret spøjst, det tænker jeg aldrig over normalt. Jeg har haft svært ved at komme på hesten de sidste 3 uger, kan ligge mig op på den og sætte mig uden at sprede benene. Men det ser meget underligt ud. Trave har jeg ikke kunne i 3 uger heller, pga. min hofter Så jeg tror ikke det bliver til så meget mere ridning de næste tre måneder, andet end måske en skridt tur på de dage hvor jeg bliver meget stædig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja jeg er |
|
|
28 + 2 og jeg undskylder de grimme trusser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mave |
|
|
Åh selvom I andre har så flotte maver og min bare er KÆMPE stor, så springer jeg alligevel ud af skabet og viser vommen frem  Her 21+6 27+0 31+0 Jeg kan passe alt tøj fra før, bare ikke på maven synes den er vildt stor håber ikke at den bliver meget større nu, den har ikke ændret sig ret meget fra 27+0 - 31+0 synes jeg..
Julie Frederik 07.11.2001 Cirkeline 24.04.2008 Termin (Alfred) 18.04.2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er da smuk |
|
|
og firkantet lige som min sådan er det når man er lidt erotisk hval 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie... |
|
|
aaaahhhh jeg sys bestemt godt man kan se at den er vokset på de to uger jannej: man begynder osse at kunne se det bedre på dig - men sys stadig at du er lille i det - og vildt du har strækmærker når ik mavsen virker større sys jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De første |
|
|
kom jo allerede inden jeg var ude af 3. måned. SUK. Men synes det alligevel er pæne og de sidder kun lige foran på maven. Jeg synes min mave er stor, men den er bare flad i det fremfor sådan en strut vom. Den er mere stor over det hele og den fylder!! Især når man sidder i sofa, så er maven bare mega. Men den er ikke så stor udaf synes jeg, mere sådan over det hele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mave |
|
|
Jeg har ikke rigtig så meget at vise frem endnu, andet end et par ordentlige kasser. Men derfor vil jeg alligevel begynde at være med nu. Det kan være det bliver lidt sjovere at være gravid, hvis der er andet end kvalme og opkastninger at tænke på i forbindelse med baby.   10+0 (og Vupti har lige sneget sig med. Han er ikke helt stået op endnu. ) Mvh. Lea
Med AlleyCat og Vupti. Ja ja, grin du bare! Så snart du sover henter jeg mine tusser.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lea... |
|
|
Billedet virker ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En gang til :) |
|
|
Tak Julie.  Pøver lige engang til så.  10+0. 
Med AlleyCat og Vupti. Ja ja, grin du bare! Så snart du sover henter jeg mine tusser.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guess... |
20-02-2011 19:47 |
|
Så langt så godt! Uge 37! Ja det er med at få taget nogle mavebilleder her til sidst, pludselig er det jo helt slut! Lillebror er blevet skønnet til 2300 gram, så en meget lille fyr som sin storebror. Jeg håber og tror på han bliver derinde til minimum uge 39, men man ved jo ikke, han ligger fuldstændig klar og fast i bækkenet, og det kan mærkes, for søren bækkenløsnings smerterne har taget fart her til sidst, og så lige midt i eksamen ØV! Men hvorom alt er, her er dunken 36+2!  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 30. uge |
|
|
2½ måned igen så kommer der en baby ud VI skal til 3D scanning på mandag, jeg glæder mig til at se Lille igen  Først de alm.:   Og så med en lille blomst: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rød rose |
|
|
og hvor maven ser lidt mere gravid-rund ud:  Jeg har i øvrigt taget 6 kg på nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er stadig |
|
|
sindssygt forundret over hvor lille du virker jannej... Jeg kan slet ik forstå det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye billeder |
|
|
Denne gang i al min blegfede herlighed  Taget idag uge 21+2 vægten siger + 3,5 kg...    Undskylder for mine ultra smarte pyjamas bukser og det bøvede udtryk, er bare så ufotogen.. Er lidt glad for at strækmærkerne stadig ikke har gjort sit entre krydser fingre.. kan sagtens undvære.. Jannej: Ihh hvor du altså bliver ved med at være lille.. synes jeg er mega ved siden af, selv om du er en del længere end mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen billeder snyder |
|
|
tror jeg. Da jeg var til jordmoderen fik jeg at vide at jeg har en STOR livmoder og MEGET fostervand. Så jeg er større end gennemsnittet der er lige så langt med mig. Jeg er bare flad, men min livmoder ligger meget højt derinde. Desuden er jeg jo et STORT menneske og så vil en mave jo se mindre ud, fordi resten af mig er større. Giver det mening? Det her billeder er taget i søndags og nej, det er IKKE en islænder jeg står ved siden af men en hest på 165 cm. Så som I kan se er jeg jo større end gennemsnittet.  Signe dine bukser er for LÆKRE, de er i liga med mine flotte hvide trusser længere oppe Og dejlig mave du har 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janne... |
|
|
Jo det giver mening.. har hørt der også er stor forskel på hvor meget plads man har inde i maven, for baby buler jo først ud når der ikke er plads derinde mere.. så fx folk med en lang overkrop buler oftest mindre udaf  Hi hi der er da søde mitte katte på mine det må tælle op i fixheden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det giver |
|
|
så ikke mening, for jeg har en meget kort overkrop og lange ben Men jeg kan godt fortælle at der er PRES på mine organer og lunger derinde. SÅ jeg buler ikke ud, men op i mine lunger. Ret upraktisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janne.. |
|
|
Hi hi nej det er jo ikke smart at bule den vej ej må indrømme jeg godt nok også kan mærke det på lungerne, bliver forpustet over ingenting og skal jeg have mine store vinterstaldstøvler på, ja så må jeg sætte mig ned, for bukker jeg mig sammen og kæmper med dem, så kan jeg ikke få luft 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Janne: Er der ikke noget med at du har en ret fit mave...? Jeg tænker at hvis man generelt har et stærkt bælte af muskler hele vejen rundt om mave og ryg, så må man immervæk "holde" lidt mere på maven...? Altså, jeg kan da i hvert fald sige at selvom jeg er enormt slank, så er min mave ikke flad Jeg kan til gengæld godt se ud som om jeg er lidt gravid hvis jeg lige har spist, og jeg er sikker på det er fordi mave ikke er særlig trimmet, og musklerne derfor ikke holder igen på organerne - giver det ikke mening...? Og hvis der er stramt rundt om din mave, måske især på midten, så må den jo vokse andre veje 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ved jeg nu ikke |
|
|
selvom jeg ik trænern oget el rider mv- så har jeg immervæk langt bedre mavemuskler end jeg burde have - og min mavse bulede ganske fint må man sige...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ved jeg ikke |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seneste billede |
|
|
 Jeg er på billedet 38+0... Har ikke taget billeder siden, men er i dag 40+5 og venter og venter og venter.
Hilsen Sarah
R.I.P Cat's Chili, 020402 - 301007, du vil altid være savnet R.I.P Thordahl's Camus, 080601 - 221210, pas på hinanden deroppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wow en |
|
|
fantastisk flot mave!! Du skal da tage et nyt billede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og så ramte vi 41+0 |
|
|
 jannej - tusind tak fantastisk uhandy er den også 
Hilsen Sarah
R.I.P Cat's Chili, 020402 - 301007, du vil altid være savnet R.I.P Thordahl's Camus, 080601 - 221210, pas på hinanden deroppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 32.uge... |
|
|
Hold da op hvor jeres maver vokser fint  Jeg har ikke selv fået lagt så mange billeder ind, men følger jeres maver tæt  Billederne er fra sidste fredag. Var igår ved lægen til det sidste lægebesøg med følgende "tal" 32+1: Bassen skønnet til 2100-2200 g. Mit sym. mål 32 cm og vægten sagde +12 kg. hvilket var rigtig fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så gik der |
|
|
næsten 14 dage indenvi fik taget billeder, vi har bare meget om ørene for tiden med salg af lejlighed, køb af hus, afslutning på mit arbejde (SKAL have færdiggjort nogle ting før jeg kan gå fra) osv osv. Men here goes 31+0:  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal |
|
|
Det er vidst et stykke tid siden jeg sidst har fået postet billeder. Sidste var jeg 35-noget... Idag er jeg så 39+1 - Jeg fik løsnet hinder i torsdags grundet slem slem bækkenløsning. Har krykker og kørestol til hjælp og kan ikke gå ret meget. Har tid til igangsættelse onsdag. Men jeg takker umiddelbart nej da jeg godt vil føde naturligt og hjemme. Så jeg giver den nok en uge mere og beder om at få løsnet hinder igen på fredag hvor min jordemoder igen kommer på besøg. Selv om jeg håver at føde inden. Efter hindeløsningen er slimproppen gået, hvilket er et modningstegn. Jeg har 1,5-2 cm livmoderhals tilbage og var torsdag 1cm åben. Rimelig meget moden af en førstegangsfødende af være, sagde min jordemoder. Så det er et godt tegn. Satser stærkt på at føde inden for den næste uge. Ellers bliver det igangsættelse og en droppet hjemmefødsel.  Jeg er ENORM! Men symfuse mål er gennemsnitligt, sjovt nok. Selv om man skulle tro det var over gennemsnittet så er det lige på. Selv om jeg er stoooooor....   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh Camilla |
|
|
Du er DEJLIG!! Mit symfyse-fundus mål er også gennemsnitligt, men det viser jo bare at maver ser forskellige ude, selvom livmoderen kan være fin og normal. Jeg føler mig også stor, men kan godt se at jeg ikke ser stor ud i forhold til dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine maver I har |
|
|
Camilla hvor er det bare en fin mave du har  Janne du er altså overhovedet ikke stor jeg synes din mave ser lille ud på billederne, det må være rart ikke at have sådan en kæmpe ballon at slæbe på jeg aner ikke hvad der foregår mellem navle og knæ - jeg kan ikke se det  Jeg kommer vist også snart til at få taget lidt nye billeder..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
|
|
Camilla, det er en rigtig smuk mave du har dig. Den ligner ret meget min egen der så sådan ud uge 39+0  Og det her er hvad den gemte, født natten til igår  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| traalalal |
|
|
Janne og Julie: Tak skal i have. Smuk er dog nok det sidste jeg føler mig som i disse dage. Jeg er tyyyk og uhandy og kan knapt bevæge mig. Har det faktisk ikke ret godt med min egen krop og glæder mig til baby er ude og at bækken er iorden så jeg kan begynde at motionere igen så jeg kan tabe mig. Håber vitterligt også amningen vil hjælpe på det. For puha hvor tager man meget på når man er sengeliggende i nåsten 2 måneder.  Dog sidder det hele på numse og lår. Ikke rigtig maven. Selv om den godt nok er enorm. Har da også fået fyldigere kinder. Men min rumpe er på størrelse med porten til ridehallen.  Pernittengryn: Årh hvor vil jeg altså også gerne snart føde så jeg kan se vores søn! Hvor er det en fin lille pige i har fået der. TILLYKKE!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh Tina |
|
|
igen-igen hun er SÅ lækker  Jeg fik igen at vide idag af to forskellige at min mave var lille Det synes jeg altså ikke, den er konstant i vejen, dog kan jeg stadig se min trekant, hvis jeg anstrenger mig lidt. Men det er sgu blevet lidt svært at trimme bikini linjen  Julie, jeg tror faktisk umiddelbart vi har samme str, du ser bare større ud fordi du har en anden facon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannej |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| termin 6.april.. |
|
|
Jeg tror jeg vinder opløbet i forhold til kæmpemaver..  Nu fik jeg også en stor dreng sidst, plus at jeg bar rundt på en mindre luksuspool til ham .. Denne gang er junior/lillebror også skønnet til at være en stor dreng, så sådan er det nok bare ... Men altså der er faktisk 30 dage endnu!
Med lille dreng på vej..... Termin 6.april 2011 :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maverne |
|
|
Sikke yndige mavser i har... Her har jeg lidt til gården og gaden... også da jeg blev gravid. Så nu hvor jeg er i uge 28 ser dellerne bare lidt større ud og har ikke taget på.
Den farligste af vore fordomme er at tro, at vi ikke har nogen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I skulle... |
08-03-2011 12:03 |
|
I skulle da forresten ikke snydes for det aller aller ALLER sidste mavebillede herfra! 37+5 lillebror kom til verden 2 timer efter!    
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede taget i dag 39+1 |
|
|
Sikke skønne maver i alle sammen har. Her er min mave 39+1 taget i dag. Jeg har taget 15 kg på og har heldigvis ingen strækmærker endnu, håber heller ikk der kommer nogen   Var ved joremoder i tirsdags, der blev han skønnet til 3500 g så nu må han godt snart komme ud. 
JNP ------------------------ oooOOOooo -------------------------- Venter en dejlig dreng med termin d. 17 marts Part søges til DV hoppe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeeej |
AnjaFP |
14-03-2011 21:25 |
|
hvor er jeg misundelig på jeres fine maver. Er idag 23 uger henne og man kan ikke se særlig meget. Nu er jeg også lidt overvægtig, og jeg kan se, at på jeres billeder at maven nok skal komme. Lidt sjovt med sådan en tråd. Der er godt nok stor forskel på størrelsen og formen af maverne. Jeg sætter også billeder ind, når der er mere at vise frem ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dunken |
|
|
vokser og vokser. Jeg synes godt nok den er stor og i vejen. Og jeg kan ikke trække vejret særlig godt mere. Anja, du skal da bare smide ind, jeg så også bare fed ud i starten, men det r nu meget sjovt for andre at kunne gå tilbage og se forskellige maver. 32+3 og synes der er laaaang tid til termin:    Jeg har taget 7 kg på nu og regner stadig med at kunne holde mig under 10 kg. Jeg spiser en del chips, fordi jeg døjer med kvalme. Det er det eneste der dur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den tyyyyyykke mave |
|
|
Her er lidt billeder taget i søndags hvor jeg var 33+6. Vægten siger +13 kg og der er nu også kommet vand i hele kroppen  Janne: Nu begynder det virkelig at gå stærkt med din mave - folt mave!!! Line: Stort tillykke  Jeg er selv begyndt at "døje" med nogle ret lede plukveer, som niver gevaldigt, så er lidt obs på dem... men hold da op der sker MANGE ting i kroppen pt!! Håber i alle har det godt og nyder jeres graviditet på trods af diverse skavanker og gener 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt nye pics |
|
|
Maven er STOR - mit talje mål er oppe på over 1 meter Jeg har taget lidt over 8 kg på nu. Her 34 +5:  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er godt nok |
|
|
spændt på hvordan de der stræk mærker kommer til at se ud, når maven trækker sig sammen De går helt ned, så langt de kan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannej |
|
|
Du har sådan en fin mave, er helt misundelig, kan slet ikke det det store du bliver ved at sige  Taljemål på 1m og 8kg er jo ingenting Jeg vil slet ikke nævne hvad mit mål er eller hvor mange kg der er hoppet på maven.. Strækmærkerne bliver mindre synlige med tiden, ligesom ar, så hvordan du danner ar er en meget god indikator for hvordan dine strækmærker kommer til at se ud Jeg laver lyslilla ar så mine hofter er rigtig pæne. Jeg fik kun strækmærker ved 1.graviditet (havde nogle inden også) der er ikke kommet nye i de andre graviditeter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannej |
|
|
den er måske stor- men det kan man dælme ik se
27 breve movicol gives væk da min søn ik længere er på det. Et brev kan deles over to dage. RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I vejen |
|
|
er den ihvertfald Især når jeg skal rense hovene UDENPÅ og skal stå foroverbøjet, det er helt tosset. Heldigvis kan jeg selv rense hove, havde en overgang hvor jeg ikke kunne uden at få mega smerter i bækkenet, men det gik sådan lidt i sig selv igen  Jeg håber ikke den bliver så meget større her 5 uger før termin, men bare at den synker lidt ned. Baby har dog stadig ikke vendt sig, send venligst lidt "baby drej dig" i min retning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mavebilleder |
Line Rønn |
03-04-2011 18:16 |
|
Jeg er idag 20+0 og har netop fået taget disse billeder:
Line Rønn Norddalens Ronaldo Man kommer altid længst med sandheden! Malerier sælges - Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukke |
|
|
billeder. Havde du en meget trænet mave? Den ser sådan nærmest helt bulet ud af muskler selvom den er gravid? Synes den er rigtig fin, min kunne man næsten ikke se var gravid i uge 20.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mavebilleder |
Line Rønn |
04-04-2011 17:17 |
|
Tusind tak  Ja man kunne sagtens se mavemusklerne inden jeg blev gravid. Jeg træner også stadig, så jeg får stadig brugt alle mine muskler, også mavemusklerne. For få uger siden var jeg også helt flad. Det er bare pludselig gået vildt stærkt 
Line Rønn Norddalens Ronaldo Man kommer altid længst med sandheden! Malerier sælges - Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det sidste mavebillede.. |
|
|
Taget dagen før planlagt kejsersnit 31/3-2011 - Ud kom Albert en stor dejlig dreng på 54 cm og 4460 gram 
Med lille dreng på vej Termin 6.april 2011 Og nu planlagt kejsersnit ...31.marts 2011... :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Albert idag |
|
|
Med lille dreng på vej Termin 6.april 2011 Og nu planlagt kejsersnit ...31.marts 2011... :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| avaisabellas |
|
|
hold da kegle den mavse så enorm ud 
27 breve movicol gives væk da min søn ik længere er på det. Et brev kan deles over to dage. RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså jeg kan |
|
|
da godt forstå at nogen herinde synes jeg ikke er så stor, når du så fremviser en SÅ flot og stor mave. Jeg er dybt imponeret, var den ikke sindssyg tung til sidst? Var det fordi han var stor at du fik kejsersnit?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| griner.. |
|
|
Jo for pokker det var tungt - og lettelsen stor da han kom ud.. Det blev PKS pga tidligere problemer ved sidste fødsel - også et stort barn.. Men det var som om jeg bar hele ham uden for min egen krop.. så blev temmelig svajrygget hvilket gjorde bedøvelsen svær.. meen det lykkes jo så..
Mor til: Lukas 14.10.99 Albert 31.03.11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg læste |
|
|
godt din tråd. Har du så mange kg du skal af med nu her? Jeg har jo selv ikke taget ret meget på, men havde jo også 15 kg for meget INDEN jeg blev gravid, så der skal smides 25 kg når jeg har født (såfremt jeg tager 10 kg på).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja kg.... |
|
|
Det er jo bagsiden af medaljen.. Men fra min startvægt og til min nuværende vægt lige efter fødslen er der 26 kg..  Jeg tog 7 kg mere på denne gang end i sidste graviditet - Men denne gang begyndte jeg også med et rygestop.. Jeg har i mellem graviditeterne nået at være helt nede på min normalvægt, og regner med at det vil kunne ske igen - men ikke uden en ihærdig indsats selvfølgelig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen altså |
|
|
Så vil jeg da også lige vise min mave ca en uge før termin (39+1)  Vi glæder os til hun kommer ud 
Sjetmandspony - den var go' 
Bakkens Makalu SH456, 1.kl. står til avlsrådighed for registrede shetlandsponyhopper! Flere shetænderplage m. papirer sælges til gode hjem, kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nuuur... et dejligt billede  Og ja der er forskel på maver i 39.uge... Men det ville jo også være mærkeligt andet  Held og lykke med fødslen om lidt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er min mave ;) |
|
|
Så må jeg hellere også synliggøre min graviditet  billeder af min mave fra uge 9+4:  ca uge 14:  uge 15+0:  uge 17+0:  2 uger mere så er vi halvvejs  det jeg lige hvad jeg havde  ved jo godt at man nærmest ikke kan se noget på mig i forhold til så mange af jer andre store flotte maver men jeg er jo heller ikke så langt henne. kun 17+4 idag  men lidt har jo også ret  ville lige dele billederne med jer  kh sanne
1 st sadel forhøjer underlag fra Wintec sælges. pris 100kr. rebgrime samt 300g dækken sælges. se præs, billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enektl |
|
|
her er lige et enkelt billede af min mave - 39+3 - og trælse plukveer i høj grad, så jeg håber snart der sker noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6.tegn |
|
|
Jeg vil gerne være med  Her er jeg 8 uger + 3 dage henne : 
********* Sagde Maria ********* Mille er nu drægtig med Wisdoms Promise OX Termin : 25 April 2011 ********* www.skysite.dk/milleogmagic *********
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sløv tråd |
|
|
Jeg HAR fået taget billeder løbende, men jeg har ikke fået dem fra min kæreste, så lige pludselig kommer der en "stak" fra mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er vist længe siden at min mave har været fremme til offentlig skue  Den er blevet noget større end sidst  Nu er der heldigvis ikke længe til at han kommer ud - glæder mig HELT vildt Her er jeg 35+2  Her er jeg 36+6 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye billeder |
|
|
Nu bliver den nok ikke meget større Her 38 + 5 og flot "dekoreret"   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede fra idag |
|
|
20+0, og halvvejs.  Puha, skal vist til at være noget bedre til at tage billeder. Synes slet ikke selv at jeg er særlig stor, men der er da alligevel sket en del, kan jeg se, siden jeg sidst lagde et billede ind i den her tråd.   Vægten siger stadigvæk -6 kg, men alt er som det skal være. De 8 uger med bræksyge og indlæggelse til væsketerapi kunne jeg nu alligevel nok have været foruden.. Vi skal til MD på mandag, men har snydt og vi venter os en lille pige.  Mvh. Lea
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Line Rønn |
02-05-2011 09:29 |
|
Lige et nyt billede herfra Det går stille og roligt fremad 24+1
Line Rønn Norddalens Ronaldo Venter på at min lille prins kommer til verden til august <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye billeder |
|
|
Så fik jeg forsøgt mig med selvudløser og et par nye billeder, da manden arbejder i døgndrift for tiden og først er hjemme når det er mørkt..   Taget i uge 31+0 og ved at være lidt tung..  Lidt kikset.. min hund synes også han skulle med i billedet  Sikke smukke maver i alle fremviser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine maver |
|
|
Jeg kan jo ikke være med mere, men hold op hvor er sådan en mave stor og slatten når ungen er kommetud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannej |
|
|
Ja der er nærmest et hul ind de første dage, indtil organerne falder på plads igen  Min mave er den samme som før graviditet nu her lidt over 2 uger efter fødslen 
Julie Frederik 07.11.2001 Cirkeline 24.04.2008 Alfred 15.04.2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bedre sent... |
|
|
Nu hvor det er ved at lakke mod enden af graviditeten, kunne det være man skulle dele de 2 eneste(!) deciderede mavebilleder der er blevet taget af mig. Det har manden og jeg været lidt sløve til  Det første fra uge 23:  Det næste fra uge 36:  Jeg har heldigvis haft en meget nem graviditet, men jeg er begyndt at føle mig en smule besværet. Heldigvis har jeg termin d. 20/5, så det kan ikke vare længe nu, forhåbentlig, for jdm's vægtskøn fra igår (37+3) siger at bassen nærmer sig de 4 kg  Og så er jeg gudskelov sluppet for strækmærker... Det var ellers min store skræk... Til gengæld har jeg så taget knap 30 kg på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Juliebb - ih den er fin din mave  Jeg kan så melde mig ind i din klub med små bogstaver jeg ligger lige omkring 28 - 29 kg ;( Men som dig har jeg været heldig med mærkerne indtil nu, og krydser arme og ben for at det forbliver sådan - tror der bliver så rigeligt med andre ting at pive over når den lille er ude (bla. al den motion der skal til for at blive de 30 kg kvit  Nå men - manden gider ikke tage billeder idag... men jeg er 38+2 idag, og hold OP jeg glæder mig til at få den lille snurretop ud - han tynger helt vildt nu og ligger på min mavesæk så jeg har konstant halsbrand  Joan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at tage på... |
|
|
Ja jeg har jo født, men læste lige det med småt hos Juliebb.... Jeg tog 33kg på, og hvor de nøjagtig sad - ja det er mig stadig en gåde.. For fed fed var jeg ikke, jeg var bare enorm lige midt på maven  Billedet er længere oppe i tråden, men I kan da få det igen  41+0, jeg gik yderligere en uge med den her kæmpekuffert.....  Der kom ham her ud af det   Flotte maver I alle sammen viser 
Hilsen Sarah
Fik verdens smukkeste dreng den 10. marts 2011. Emil <3 R.I.P Cat's Chili, 020402 - 301007, du vil altid være savnet R.I.P Thordahl's Camus, 080601 - 221210, pas på hinanden deroppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mavebilleder |
Line Rønn |
11-05-2011 08:18 |
|
Nyt billede fra mig fra i søndags hvor jeg var 25+0
Line Rønn Norddalens Ronaldo Venter på at min lille prins kommer til verden til august <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prutfisen.... |
|
|
Så kan jeg sørme være med igen...:-) vi er endnu lidt usikre på Termin, men lægen skød os til 8-10 uger.:-) Her er billederne af min mave. Det er 2. barn, og storebror oscar er pt. 8 mdr.  Her er billederne af min lille mave, som jeg lige var blevet så glad for, og Janne bare rolig. Dine mave skal nok blive normal. Troede jeg heller ikke min ville blive, men nu hvor jeg sammenligner billeder fra min graviditet med Oscar, ligner den nu meget godt sig selv.   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mave uge 22 |
|
|
 Fra i lørdags (22+0).  Jeg synes stadigvæk ikke maven er så stor, og slet ikke i forhold til de billeder pigerne inde fra MinMave ligger op. Skidt pyt, det er kun dejligt at alle folk ikke skal have hænderne hen og røre min mave endnu.  Der er dejligt med liv og glade dage inde i maven, og baby vækker mig hver morgen kl.5.30 med morgengymnastisk.  Og Jeanett, velkommen tilbage i tråden! 
Mvh. Lea - helt uden hest Nu med en kage i ovnen - færdigbagt omkring 17 sep.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Min mave igår 23+3 Jeg har termin 12/9 og det er mit 1.barn
Bidt af en gal hest (op til flere gange )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stor forskel |
|
|
Christina - Hvor er det vildt så stor forskel der er på maver. Du har termin dagen efter mig og jeg kan stadig være i mine normale bukser. Jeg ser egentlig bare lidt tyk ud - men er så heller ikke nået op på min normalvægt endnu. Vh Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| flere pic. |
|
|
Hej med jer. Så er der nye billeder herfra. Døjer så meget med opkast og kvalme.. Så har tabt mig 3 kg. siden uge 8. Havde dog lidt at tage af, da jeg manglede 5 kg. fra Oscars graviditet da jeg blev gravid med prutfisen. Så nu mangler jeg kun 2 kg. så er jeg på min normal vægt. (ER selvfølgelig ikke på kur, men prøver at finde noget positivt ved det hele). nu til billederne. uge 9.  uge 9  uge 10 og tabt 3 kg.    og til sidst et billede der sammenligner maven fra min første graviditet. synes det er sjovt at følge om maven udvikler sig ens. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt gamle |
|
|
Fik endeligt tømt mit kamera.. og lagt de nyeste mavebilleder ind... mener de er fra slutningen af uge 33..  Med tøj  Min blege badebold uden tøj..  Og forfra.. Forstår ikke min læge mener jeg har taget for lidt på... synes den er godt rund..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe... |
|
|
så vidt jeg er orienteret så kommer den ønskede vægtøgning, ik kun andet på hvor rund man blir så at sige, men osse hva man vejer inden. Eks en med et normalt bmital og vægt mv. Skal tage mellem 10 og 12/15 kg på ca. (Kan ik huske om det er 12 el 15). Vejer man så X antal kg for meget, så skal man evt kun tage ca 8 kg på fordi man ahrn oget at tærre af, og derfor ik behøver tage på andet end det baby og moderkage og fostervand vajer og den slags... Så kan du jo selv regne lidt på om du har taget nok på el ej mv
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010 Be you - Be proud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute.... |
|
|
Har taget 9 kg på og havde lidt at tærre på, så ud fra alt hvad jeg har læst må det jo være ganske fornuftigt mente min jordmoder så heldigvis også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det sys jeg |
|
|
da osse at det lyder til, vil jeg sige. Godt JM mente det samme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| live billeder |
|
|
lille film af maven fra idag (36+2) baby imitere alien 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hi hi hi |
|
|
uuuuhhh Signe det huskerj eg såååå tydeligt det der! Jeg ELSKEDE det bare når maven hoppede og dansede rundt som en vanvittig... Både at se det men osse føle det - det er virkelig spøjst på begge måder... Jeg savner det sådan... Du må ik vise mig sådan noget ha ha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute... |
|
|
Kan godt forstå du savner det.. tror også jeg kommer til at savne det helt vildt.. så meget at det næsten er grund nok til at blive gravid igen  Kan bare sidde og så og røre ved maven i timevis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
jeg savner det sindssygt... Gjorde jeg med det samme han var ude... har aldrig rigtig fået mig forliget med maven er væk, og der ik er spark mv i den... Det altså immervæk 18 mdr siden, og jeg har det stadig sådan!!!! Jeg var så osse mega skruk med det samme, og klar til en ny nærmest dagen efter igen... Og sådan har jeg det osse endnu - dog med forbehold ind i mellem pga alt det vi har været og er igennem... Hvilket osse er grunden til der ik er blevet arbejdet på en mere endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 31. uge |
Line Rønn |
12-06-2011 13:19 |
|
Så nåede jeg til 31. uge og maven ser nu sådan ud:  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uge 15 |
|
|
Hej.  Ja nu er det lidt tid siden der sidste kom et billede fra mig  Så her kommer der et hvor jeg er 15+0   Stadig ingen kg taget på )
********* Sagde Maria ********* Mille folede et smukt rødt hoppeføl ca. kl 5 d 5 maj'11 Hun er efter Wisdoms Promise OX ********* www.skysite.dk/milleogmagic *********
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mave |
|
|
Nu er det ved at være længe siden jeg har vist dunken frem i denne tråd, så i kan da lige få et lidt utraditionelt mavebillede herfra, mens jeg får snoldet mig sammen til at tage nogle nye.  Fra idag, 28+4.  Jeg har taget 2½ kg på indtil videre, men jeg er så heller ikke videre sulten. Har haft en lidt dum graviditet, håber jeg er bedre til at føde end jeg er til at være gravid. 
Mvh. Lea - helt uden hest Nu med en kage i ovnen - færdigbagt omkring 17 sep.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mavebilled. |
CarinaLG |
07-07-2011 21:40 |
|
Og her kommer så det første mavebilled fra min 2. graviditet  Billedet er fra uge 17+5  Jeg har allerede nu taget omkring 10 kg på  Det skyldes dog imidlertid nok primært, at jeg stoppede med at ryge, det plejer at give mig et par kg på bagen. Maven er kæææmpe stor denne gang! Men min sidste baby kom jo også ud så stor som en dreng på 6 år.. 
Sagde Carina Gøttler - mor til den dejligste lille dreng, født 25.02.09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu vil jeg da også være med |
|
|
Her 13+4 med lillebrøster:  Synes godt nok det går stærkt med at få mave på denne gang... Og så måske også at jeg manglede at smide de sidste 4-5 kg. fra sidste graviditet.... 
Michelle Livet er kort, så husk at nyde det!
Mor til Lucas d. 24 feb. 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årh jeg |
|
|
har stadig ik godt af at se de lækre gravide mavser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uge 20 |
|
|
Ja så nåede jeg uge 20 . vildt så hurtig tiden går. På fredag skal vi til scanning og forhåbentligt får vi kønnet afvide, da vi gerne vil vide det  
********* Sagde Maria - nu med lille spirer i maven<3 ********* Mille folede et smukt rødt hoppeføl ca. kl 5 d 5 maj'11 Hun er efter Wisdoms Promise OX ********* www.skysite.dk/milleogmagic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu et |
CarinaLG |
18-07-2011 21:34 |
|
billede herfra  Her er jeg i uge 19+0 (er i dag uge 19+5 - så er jo halvvejs i overmorgen!)  Der sker ikke helt så meget nu som i starten - heldigvis  Vægten står også stille, kvalmen og trætheden er væk, men tilgengæld er plukveerne kommet lige så tidligt som da, jeg ventede Frederik!  Strækmærker er der heldigvis ikke kommet flere af endnu 
Sagde Carina Gøttler - mor til den dejligste lille dreng, født 25.02.09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maven... |
|
|
Maven/babyhulen uge 33+5 og 12 kg har jeg taget på. 
Med termin 2. sep. Hilsen Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKØNNE MAVER :) |
|
|
hvor har I bare nogle lækre og skønne maver!!!  selv har jeg taget ca 14kg på og er nu i uge 32+0  skal prøve om jeg ikke kan finde et "friskt" billede. her er vist et fra uge 31+ 6(i går)   for et par uger siden (29+5)så det sådan her ud:  synes det var for nylig at man så nogenlunde sådan her ud:  dette billede er fra uge 7. glæder mig til at se hvordan jeres maver udvikler sig!  kh sanne
1 st sadel forhøjer underlag fra Wintec sælges. pris 100kr samt 300g dækken sælges. se præs, billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Så kunne jeg også være med .. Jeg er dog ikke vokset særlig meget .. Endnu ! 
Mvh Sasja - Med hesten Liepaja , Samojeden Chanel & en baby til januar '12 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mave |
|
|
Det er sørme ikke meget, der sker i mavetråden lige for tiden.  Her er billeder af min lille mave fra i onsdags (37+4). Idag er jeg 38+0, og glæder mig bare til at få ham ud.. Jeg har kun taget 3 kg på, så for mig har det nærmest været en slags slankekur at blive gravid. 
Mvh. Lea
Tidligere med Kasper og Magic Lady - nu helt uden hest Med en kage i ovnen - færdigbagt omkring 17 sep.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må hellere få |
CarinaLG |
12-09-2011 19:56 |
|
opdateret  På billedet er jeg i uge 27+1 (er nu i uge 27+5): 
Sagde Carina Lauth Mor til Frederik, født 25-02-2009 Gravid med Isabella, termin 07-12-2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige maver.. |
|
|
Hvor er der mange smukke og dejlige maver i denne tråd Jeg kommer nok snart til at savne min mave.. 
www.lillekragelund.dk FRØGRÆSHALM AF GOD KVALITET SÆLGES V. HEDEN PÅ FYN BIGBALLER AF CA. 5-600 KG. (KAN DELES I 2 SÅ ½ BALLE KAN HENTES PÅ ALM. TRAILER) PRIVATBESKED FOR MERE INFO.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Her er min mave 23+0 og + 3 kg  I har virkelig nogle fine maver, glæder mig til min bliver lidt større 
Ejer af; - Narnia fra Lille Nørregård IS
- Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
- Álfur fra Danefeld IS
- Diamant DV866
OS Oslo trense str II sælges! Nypris 5.700,- NU 4.000,- ALDRIG BRUGT!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes tråden er ved at være lidt sløv |
|
|
at få åbnet, nogen der ved hvordan man laver en ny låst tråd? Her er min vom hvertfald 23+1 og vægten siger indtil videre +3 kg: 
Michelle Mor til Lucas d. 24 feb. 2009
Og nu med lillebrøster i maven med ankomst ca. 14 januar 2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Værsgo :) |
|
|
Sidst jeg lagde billeder ind , var da jeg var i uge 15 , så her kommer lidt opdaterede billeder  Uge 22+6 Uge 24+1 Jeg er idag 24+4 og ser ikke rigtig gravid ud , men mere som om at jeg har spist en portion for meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mavebillede |
|
|
Ja nu er det ved at være noget tid siden. Så her kommer lige et billede i uge 30+1  
********* Sagde Maria - nu med lille spirer i maven<3 ********* Mille folede et smukt rødt hoppeføl ca. kl 5 d 5 maj'11 Hun er efter Wisdoms Promise OX ********* www.skysite.dk/milleogmagic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukke!!! |
03-10-2011 12:14 |
|
Smukke smukke maver i gæve kvinder! Det ville være løgn at sige jeg ikke savner min Også selvom jeg har 2 helt igennem skønne drenge herhjemme... Men æggestokkene KLAPRER efter 2 mere Dog først om nogle år... Men FLOTTE huler allesammen!!!
Mvh Line - Med Liam fra 24-11-09 - Og Milan fra 02-03-11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min babyhule 25+3 |
|
|
Michelle Mor til Lucas d. 24 feb. 2009
Og nu med lillebrøster i maven med ankomst ca. 14 januar 2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| endnu et |
|
|
Ja lige endnu et billede fra uge 31+0  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Her er et billed af min mave uge 27+4 Nu er den endelig begyndt at vokse , så jeg rent faktisk ser gravid ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu et |
|
|
Ja her er et billede uge 33+1 Det begynder at nærme sig  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uge 29+1 |
|
|
Mvh Sasja - Nu uden heste , men med Samojeden Chanel & en baby pige til januar '12 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
her et af min mave har termin den 1/2  så må være 28+ henne hilsen helen
Lækker oldenborg hoppe efter stuntman af hvarre og urprinz samt, lækkert sort til sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uge 35+ |
|
|
Lige et mavebillede til : (35+1) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er det flotte maver I har  Jeg fik idag taget mine aller første mavebilleder her i 36+0, er ved at føle mig revnefærdig og glæder mig meget til at se hvad maven gemmer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
32 uger henne nu! 8 små uger til termin  
- Álfur fra Danefeld IS
- Diamant DV866 (R.I.P)
Kommende mor, med termin 17. januar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede igen |
|
|
Ja så er vi henne og sige 38+2 og her får i lige et billede  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuuuuhhhhh |
|
|
nogle lækre maver!!!! Jeg blir ik mindre skruk el savner maven mindre selv... Maria: Det er en dunk efter mit hoved*FNIS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6. tegn |
|
|
Ja jeg nåede ikke til min termin den 4 december Vandet gik kl 23.00 torsdag den 24/11 i en ordentlig skylle (fik et chok) fik vækket skatten og derefter ringede vi til fødegangen og vi kørte omkring kl 23.30. Vi var i Skejby ca. kl 2. Kl. 9.32 fredag morgen komme den lille fantastiske prins til verden (det var en vild og virkelig bevægede oplevelse:')). Han vejede 3760g og 56cm. Han er sååå fantastisk og dejlig (det samme er hans far) Her er det sidste mave billede jeg fik taget (38+2) :  Og her er der lige et billede af den lille prins Han er så dejlig og kær  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maven 33+0 |
|
|
Her er et billede af min mave taget i går, hvor jeg var 33+0. Det er det 1. billede der er taget af min mave, da jeg har været uden brugbart kamera: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tykke trunter |
|
|
Gi mig så, sådan en mave nå!!!! glæder mig til. at mine mave begynder på at vokse... men nu skal det jo lige lykkedes først  Super smukke maver i bærer rundt på....
MiDDe Nu uden Felix (Red Oak) Superlækker buckskin hingsteplag fra 2010 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Her er et fra jeg var 35 uger henne. 
Nu er jeg jo ved at være 38 uger henne 
- Álfur fra Danefeld IS
- Diamant DV866 (R.I.P)
Kommende mor, med termin 16. januar :-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mave billeder ;) |
|
|
Hej Alle sammen.. jeg er endelig ved at have en smule mave at vise frem. Jeg synes jo selv at selv den mindste forandrig er overvældende, men bliver ofte mødt af kommentaren: "det slipper du da vidst lidt for heldigt fra det der"  Nå men bedøm selv, kan godt se jeg ikke er den største, men det er nu meget hyggeligt at sammenligne  uge 17+0  uge 19+0  uge 19+0  uge 21+0  uge 21+0  undrer mig lidt over hvornår man kan se noget forfra? Men skal nok bare være glad for den ikke er i vejen endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min dunk |
|
|
Hej alle. Jeg vil også lige dele mavebilleder af min dunk  ![]() Uge 16 ![]() Uge 19 ![]() Uge 27 og så skal jeg da lige love for at der er sket rigtig rigtig meget. Synes faktisk ikke den behøver blive større nu Der er jo laaang tid endnu. Vi skal have en lille dreng og glæder os meget. 1.graviditet  Hilsen Malene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Møj altså |
|
|
Nå der var da ikke mange billeder  Prøver igen med samme rækkefølge som ovenfor Mon det så virker nu`?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er idag gået ind i uge 28  Billedet er dog fra 27+2:
Med venlig hilsen Tanja Med den skønne hest Valdemar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så fik jeg også lidt at vise frem :P |
|
|
17,3 
Knus Krestine - engang var det med Kataniegårds Golden Guy og Jolly
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maven.. |
ronnie1983 |
02-04-2012 10:23 |
|
uge 22
uge 26
uge 27
uge 32+1
fine maver i andre har
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mave 2012 |
|
|
Her er så min mave i uge 20  Vi glæder os sådan til at møde trolden i babyhulen den 18 oktober  Dette er de bedste billeder jeg har (min Skønne Ronja får æren af at være med )  
Signe Mie // Stutteri-Iris.dk Med trunterne Tartans Ronja & Tranegildes Joy <3 Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bomli bom |
heste (x2) |
01-06-2012 09:05 |
|
smukke maver!  19+2, med en lille dreng 
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Mave |
Carina 1 |
02-07-2012 20:01 |
|
Min mave med lillebror inden i - 18 + 6
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det min tur igen! |
Louise-s |
03-07-2012 08:22 |
|
Skal til lægen i dag for at se om hun kan se nog enlunde hvor langt jeg er, da vi desværre ikke ved det. Vi har en mistanke om at det måske er omkring 8 uger, men nu må vi se:
Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|