Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Mine julebørn
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 10:35

Skulle bruge et billede til årets julekort og det skulle være med ungerne på...det var nemmere sagt end gjort, for Ida var ikke lige i fotohumør.

Dette blev til det eneste med dem begge på og derfor også det der er brugt til julekortet:

Kristian derimod var i vældigt humør, så der blev lige taget lidt ekstra af ham:

Lad os de jeres julebørn, hunde, katte, heste eller hvad i nu har prydet julekortet med eller bare taget julebilleder af

Anja

med en lille prinsesse på den ene arm

og

en prins på den anden.

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

julebilleder
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 16:43

Sikke fine jule billeder du har fået taget.

Jeg har et par stykker af Gustav. Det er ikk altid så nemt at tage billeder af ham alene, for han sidder ikke stabilt endnu og det glemmer han når han pludselig vil række ud efter noget

Meen jeg har "plantet" ham op af væggen i stalden og op af et træ i haven, skyndt mig to skridt tilbage og lavet sjove ansigter og haft kameraet klar... ja ja her er resultatet

Jeg beklager størrelsen, men aner ikk hvordan jeg gør dem mindre

Gustav er 6½ måned.

Der må da være flere med julebilleder??

Med venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

min juleunge
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 21:02

Allerede i begyndelsen af november, gik jeg i gang med at knipse Sebastian i nissetøjet :)

Efter adskillige kiksede forsøg endte vi med at få årets julekortfoto i hus :)

(ja, gæt selv, hvilket der blev sendt ud ;) )

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider