Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 navnemærker til tøj.
Forfatter: 
Dato:  02-12-2010 17:50
Ja trolden har jo fået plads i vuggestue og skal jo derfor have navn i sit tøj, men hvor køber man sådan noget henne?

Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...


og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nogle instutioner har dem
Forfatter: 
Dato:  07-12-2010 20:33

Nogle vuggestuer og børnehaver har slag af mærkerne, eller i hvert fald forslag hvor fra de kan købes. Men ellers søg på nettet.


Jeg har lige været i børne biksen og så de solgte et stempel med barnets navn. Tror det var www.navnestempel.dk siden hed. Men google det evt. Lød i hvert fald som en let løsning i stedet for at sy eller stryge.


Vi benytter en stof tusch og der kommer navn i flyverdragter, sko, jakker mm som bliver opbevaret i garderoben. Det som er i hans kurv er uden navn. Sætter altså ikke navn i sokker og undertøj mm.


Med venlig hilsen

Lena


0
0
Svar på denne tråd
 
 kljholhuihyui
Forfatter: 
Dato:  08-12-2010 19:25

Jeg bruger www.ikastetiket.dk, de har sådan nogle stryge- eller transfermærker, som jeg stryger i nakken af mine børns tøj.


Køber bestiller man foldere til uddeling ved venner og bekendte, får man en valgfri gave med...


- Komet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 09:33

Yep...-dem som komet henviser til er rigtig gode...


Annemarie mor til:

Laura og Emma 20/07-06 og Nanna 13/8-09


2 søde killinger gives væk. 12 uger...


"If you can dream it, you can do it"

"Medlem af Bullerklubben"

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-12-2010 21:21

Tak for jeres svar.. kan se at linket til ikastetiket også har navnestempel... så jeg tror vi prøver lidt af hvert så finder vi ud af hvad der fungerer bedst for os... tak for jeres svar.. kan dog ikke se noget med de der foldere til venner osv hvorved den lille gratis gave??? er det noget man skal oplyse selv??


Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...


og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mærker?
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 13:43

Jeg skriver det med en vandfast tush :)


Hilsen Golda Showers

0
0
Svar på denne tråd
 
 altså.......
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 13:44

Direkte på tøjet eller på vaskeanvisningen.


Hilsen Golda Showers

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider