Jeg har som Kunstner1, også været møllen igennem med alle 4 igangsættelsesmetoder. Jeg fik dog bare 8x stikpiller- tror sgu han lå og hyggede sig så godt derinde, at han kylede dem ud efterhånden som de kom op
Det endte så bare i AKS efter 4 dages ophold på hospitalet, og hvor jeg 10 min inden KS kun havde åbnet mig 2 cm.. Skønt 
Jeg fik som skrevet ballonkateter sat op, og det var faktisk ikke slemt.. Det der gjorde ondt var at den lægestuderende der skulle sætte det op, ikke fik det langt nok op da det var første gang han prøvede det..
Ellers er det lidt ala alm. mens. smerter, og med en varmepude og to panodiler mærkede jeg intet til det. Du skal bare være opmærksom på at det ikke må stråle ubehageligt ud i dine lår, det kan betyde det ikke sidder højt nok oppe.
Ellers er det bare om at slaaappe af og tage nogle dybe vejrtrækninger helt ned i maven 
Jeg er meget blufærdig, så det værste for mig var næsten alt det "kiggen-under-kjolen", og at den lægestuderende selvfølgelig var en nydelig ung mand 
Men udover det, var det slemt ikke slemt..
Held og lykke med det hele 
Cat