|
|
| Nu vil jeg brokke mig - PKS |
|
|
Nu vil jeg have lov at brokke mig lidt...det er ikke så tit det sker, men nu vil jeg altså have lov, for jeg synes det er lidt uretfærdigt det hele (både og) Lang historie kort : Med barn nr. 1 blev jeg indlagt i 28+0, 1 cm. åben og med regelmæssige plukveer ( hvert 2 min.) Fik lungemodner og vehæmmende drop. Lå 1 uge på hospitalet og fik derefter lov at komme hjem med besked om jeg jeg skulle ligge på langs med mindre jeg skulle tisse, ski** eller i bad. Dette skulle jeg frem til uge 34 hvorefter jeg skulle komme stille og roligt på benene igen, så jeg havde lidt fysik til at føde. Jeg holder hende til uge 37+2 dejligt. Men alt dette tumult (mentalt hård omgang ikke at vide om hun kunne komme til verden alt alt for tidligt) gjorde så at jeg efterfølgende fik en fødselsdep. Jeg havde en drømmefødsel med Celina. Kørte selv til sygehuset....ikke for at føde (troede jeg) men fordi jeg ikke lige havde mærket så meget liv til hende om formiddagen som jeg gerne ville. Da jeg kom ind havde jeg regelmæssige veer og havde åbnet mig 4 cm. dejligt. Alt dette går lidt i stå og jeg får vedrop. Celina bliver født efter 3. presseve kl. 20.19 samme aften, smut smut. Nu er jeg så gravid med nr. 2 og har været sygemeldt i lang tid for at undgå samme akutte forløb. Godt så tænkte jeg, jeg er ikke så god til at være gravid, men føde, dét kan jeg i det mindste finde ud af. Det viser sig så ret tidligt i denne graviditet at min moderkage ligger helt helt nede foran udgangen....men men men tænker jeg. Dette sker for 5-6% af alle gravide (vel at mærke mest dem som ryger, har fået foretaget underlivsoperationer el. kejsersnit før eller venter flere børn) ingen af disse ting passer på mig og ud over det, så er det kun ved 1 % af alle gravide hvor moderkagen bliver dernede og det ender i kejsersnit. Jeg er nu 32+4 og moderkagen ligger der stadig #&&)=`?)&¤¤ !!!! SGU!!! Så nu hedder det benene oppe og passe passe på....ikke engang føde kan jeg!!! Den eneste grund til at jeg ikke er indlagt resten af tiden, er at jeg kun bor 5 km. fra Næstved sygehus hvor jeg skal have kejsersnit. Jeg har termin 10/1 men de vil tage hende allerede når jeg går ind i uge 36. Altså.....jeg synes sgu det er liiiiidt uretfærdigt!!!! Det er jo lige om hjørnet jeg skal være mor igen???? Puha Nå, måtte bare lige ud med det, håber i kan finde hoved og hale i det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes det |
|
|
Jeg synes det er tidligt de vil tage hende må jeg sige jeg fik også PKS med min den første og hende tog de så først i 38+3 kan ikke forstå de ikke venter 14 dage mere det har hun jo altså bedst af
Går gennem ild og vand for mine heste 28-11-07 blev Emma født 17-02-10 blev Elvira født
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der nogen |
|
|
medicinsk grund til at de vil tage hende så tidligt stine?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Grunden til at hun skal tages så tidligt er at det, i tilfælde af blødning fra moderkagen kan blive en rigtig rigtig farlig situation for både moder og barn. Jo større hun bliver des mere press er der på moderkagen og jo større er risikoen for blødning. derfor. Ved et kejsersnit hvor grunden ikke er foreliggende moderkage venter de også til uge 38, men i denne situation er det for farligt. Hvis jeg f. eks. får bare en lille blødning når jeg har tisset og min mand ikke er her til at køre mig, så er det 112. Læs evt. mere her : www.min-mave.dk/artikler/graviditet/ komplikationer/forliggende- moderkage.htm Så der er en vældig god grund til at de tager hende så tidligt også hvis man tager min tidligere graviditet i betragtning. Jeg skal helst ikke nå at gå i fødsel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Men for pokker hvor er jeg dog bange for at blive stukket med den nål i ryggen..... Gode tips/råd tages imod med kyshånd. Det er i øvrigt ret mange jordmødrer der er inde over dette her, så jeg vælger at stole på at de ved hvad de laver når de vil tage hende så tidligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nål i ryggen |
| Forfatter:  |
Cassie84 |
| Dato:  |
19-11-2010 12:53 |
|
selvom det er svært så slap af så meget som muligt og gør som de siger.. det er møg ubehageligt men hurtigt overstået.. jeg har været ved at fortryde jeg blev gravid hver gang de har skulle lægge den på mig men det er så hurtigt overstået.. held og lykke med det.. det skal nok gå rigtig godt;) ps. ekstra tip; efter kejsersnit så kom op og gå så hurtigt som muligt.. nu hurtigere du bevæger dig nu nemmere får det det efter ks.. sådan har det i hvert fald været for mig..
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nål i ryggen |
|
|
Jeg fik jo et PKS (i 39+1 så vidt jeg husker - han blev taget fem dage før termin) - jeg var med andre ord FULDSTÆNDIG klar i hovedet da jeg skulle have en spinalblokade. Og Stine - DET GØR IKKE ONDT!!! Det gjorde det heller ikke de første 3 gange jeg fik sådan en med johanne (en epidural og to spinaler!!!) men da havde jeg også så mange dræberveer at de kunne have trukket mine tænder ud og det ville have føltes som en tur på legepladsen!! Jeg gentager: DET GØR IKKE ONDT!!!! Stemningen og det hele er super under et PKS - ingen stress og jag, nakorselægen (hvorfor kan jeg ikke stave til anæstæsi?) er bestilt i god tid og jager ikke - så bortset fra at man (jeg!!) er sådan en ANELSE overexited fordi ungen kommer liiige om lidt og man (jeg) er liiiidt bange for nåle, at blive stukket i, at få ungen hevet ud osv - så er det en feeeed oplevelse!!! Træls med sådan en dum placenta 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Cassie84 : Takker  Jeg har snakket med jordmødrene om at jeg ikke har det så godt med den bedøvelse og jeg vil få tilbudt noget akupunktur. Jeg ved ikke om det hjælper, men nogle gange kan tro flytte bjerge og i dette tilfælde er det fint for mig....alt er velkomment. Men jeg tænker også lidt på : Man skal vel have noget smertestillende efter sådan et kejsersnit....hvad så med amning?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg fik alt det |
|
|
morfin jeg overhovedet orkede at få hældt i mig - efterveerne var en lille smuile fæle. Men da de var overstået efter en times tid var der ingen bøvl - kroppen er ikke udmattet på samme måde som når man har været ved at dø af veer i timevis først!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte at tilføje |
|
|
at jeg stadig ammer og jo altså begyndte på det mens jeg var godt pumpet fuld af morfin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Skingur : Takker for oplysninger, det er vældig god info  Jeg vidste heller ikke at det var så slemt mht. at jeg ikke kunne lide nåle, men jeg kunne bare ligesom fornemme hvor det førte hen igår da jeg skulle stikkes....jeg plejer ellers ikke at være pivet. Det gjorde slet slet ikke ondt, jeg blev bare dårlig. Lyder rigtig godt med en god stemning og godt overblik. Det har jeg absolut behov for. Igen takker mange gange og kom endelig med flere beroligende ord, spørgsmål gode råd eller hvad der lige ligger for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| pks med jeppe |
|
|
vi mødte ind onsdag morgen klokken 7, bare for at konstatere jeg var kommet på en forkert liste - så han blev pillet ud 13.37. Næste dag sad jeg her og ammede kl. 14.30  men ok, de synes også jeg var lidt hardcore (især da jeg fem timer efter insisterede på at gå ned og ryge - ssshhhhhh!! jeg måtte skrive under på at jeg forlod området af egen fri vilje og på eget ansvar!!)- jeg synes bare det gik så fint, havde ikke mere ondt end man kan forvente og så ville jeg sgu hellere være hjemme end på et dødssygt hospital, helt alene!!! Jeg kunne let komme op og ned af sofaen/ sengen, ingen problemer med at tisse etc.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
mw0502 : Jeg håber du fik svar og forståelse for hvorfor de vælger at tage hende så tidligt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kejsersnit |
Cassie84 |
19-11-2010 14:48 |
|
det eneste jeg fik efter jeg kunne gå var lidt pernodil.. jeg synes det var meget mere smertefrit end jeg havde hørt.. gik ture med barnevognen efter 2dage, handlede osv.. passede mine heste helt selv efter 5dage;) er ellers en kylling og pivet men ikke med kejsersnit;)
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stinep |
|
|
jeg vil bare lige støtte op om skingurs beretning ang bedøvelse. Det gør IKKE ondt, personligt mærkede jeg INTET!! jeg var indlagt 6 dage, min datter blev født uger før termin, uden problemer.
Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt! Vil du være blandt de coole? Så rid de gule!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Skingur : Du er lidt hardcore....jeg må give dem ret!!  Jeg gør nok ikke det samme  Kate : Hvor lang tid før termin? Hvilke årsag til dit kejsersnit Beklager nysgerrigheden, håber det er ok....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory.. |
|
|
Stine du er meget mere hardcore end du selv tror!!!  Det skal nok gå super. Jeg fik lang epidural 2 gange og syns overhoved ikke det var slemt. Skriv hvis du har brug for mig til ét eller andet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God oplevelse. |
|
|
Jeg fik et PKS i sommers af samme grund som dig - forliggende placenta. En super god oplevelse. Stille og roligt, min kæreste var med inde, fantastisk stemning og herligt personale - vi talte bagefter om at sende blomster til afdelingen som tak for den dejlige oplevelse, men det blev ved tanken. Jeg fik pks præcis 14 dage før termin - og ingen påbud om at holde sengen eller noget. Jeg blev spurgt om jeg havde haft blødninger undervejs og da jeg kunne svare - nærmest ikke - fik jeg bare at vide, at jeg skulle komme ind med det samme hvis det skete. Mht smertestillende, så fik jeg et pks tirsdag og spiste min sidste panodil torsdag. Jeg forstår ikke hvorfor de vil lave dit pks 4 uger før termin? Medmindre selvfølgelig din tidligere graviditet er en risikofaktor? Og det samme med at holde sengen? Selve pks'et skal du ikke være bekymret for - jeg kan varmt anbefale det - den største smerte undervejs var da jeg bad min kæreste nive mig fordi jeg troede jeg drømte - så fantastisk var det. Jeg ville hjem efter første døgn, men min kæreste fik mig overtalt til at blive til døgn to (det skulle vise sig, at han havde arrangeret surprice-fødselsdagsfest for mig).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pks...... |
|
|
Stine med din graviditetshistorie med din ældste datter, så er det helt normalt at de vælger allerede at tage denne baby i uge 36. Og det gør de af den simple årsag, at de ikke tør risikere at du selv går i fødsel. Og i uge 36 er det en stor og fin baby, der er helt klar til at komme ud i den store verden...  Jeg har ikke selv fået sectio men har været med til masser af både planlagte og akutte i kraft af min arbejde. jeg kommer dog altid først efter at mor er blevet bedøvet. Men jeg lægger gang på gang mærke til, at der altid er en god stemning på stuen. Faderen er med og personalet er super gode til at fortælle hvad de laver og hvad der skal ske. Det er meget forskelligt hvordan man har det bagefter, men størstedelen af de mødre jeg ser, de så seje og snakker allerede om at komme i bad inden de har fået følelsen tilbage i deres ben  Det man dog skal huske er, at de har været inden og rode godt i ens mave, så det duer ikke at spille helt. Mærker man er ved at få ondt, så får man noget smertestillende der og så forsvinder smerterne. Og jo hurtigere man er på benene så man kan få tisset, pruttet osv (jep top chamerende, men sådan er det jo... )jo hurtigere kan man komme hjem. Men held og lykke.... Og hvor bliver det dejligt med endnu et medlem i jeres lille familie... 
Team CoDa ox Distanceridning For dem der tør hvor andre tier! www.tærten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Anne : Så vidt jeg ved så havde du vist også lidt fæle veer ikke? Og så er du jo lidt af en hård negl selv!! Du kan tro at jeg nok skal gale højt  Sisse : Læs det link jeg har lagt ind lidt længere oppe, der står der hvad grunden er og hvorfor Dejligt at høre at det er sådan en super god oplevelse  Pernille : Så vidt jeg ved (har kunne læse mig til) har det egentlig ikke noget med min tidligere historie at gøre....men ok, hellere at hun bliver taget d. 13/12 end d. 20/12 hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg begynder så småt at kunne glæde mig til det... Nu er min mand og jeg så priviligerede at han har fået ferie i næste uge til at få resten af tingene gjort færdige og så har han 3 ugers barsel. Jeg er bare spændt på om jeg ryger tilbage i dep. men det vil tiden jo vise og jeg er i hvert fald ikke bange for at åbne munden om det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskellig praksis |
|
|
Der må jo være forskellig praksis på henholdsvis Riget og Næstved mht hvornår de vil have baby ud så. Nevermind - du kan i hvert fald godt glæde dig - jeg har ikke prøvet at føde, men forestiller mig at et pks er som en fødsel, bare smertefri 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| StineP |
|
|
Nej, men når Riget nu tilsyneladende praktiserer at give pks'er i uge 38 ved forliggende moderkage (som jeg fik) og Næstved i uge 36 (som du skal have), må der jo bare være tale om forskellige meninger de to steder om hvornår baby skal ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her.... |
|
|
Hej Jeg er også lige scannet her i uge 32+ 3. Jeg har stadig en foranliggende moderkage - i hvert fald lige på kanten. Jeg skal føde på Holbæk sygehus og her har man givet mig en tid til scanning igen om 4 uger dvs. 36+et par dage. Jeg blev fortalt, at nogen gange flytter moderkagen sig først ved de første veer, så den kan sagtens nå det endnu. Min lille i maven vender så stadig med hovedet opad, det mente jordmoderen kunne være fordi hun ikke havde mulighed for at vende sig pga. moderkagen. Hun skulle gerne have vendt sig næste gang jeg scannes. Konklusionen er i hvert fald at i holbæk tages der ikke PK omkring uge 36 ved foranliggende moderkage.
Med venlig hilsen Bettina mor til Emma og venter en baby igen til januar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden at skulle |
|
|
gøre mig helt vildt klog, er der så ikke forskel på forliggende og foranliggende placenta?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Skingur : Det er der nemmely, jo  Sisse : Jeg ved det ikke, men www.min-mave.dk har jo som sådan ikke tilknytning til noget specielt hospital. Det må være en blanding af forskellige faktorer. Jeg er glad for at de tager hende så tidligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen jamen |
|
|
min datter blv født 34+5 (ca), og det var der fleree forskellige grunde til. Den første var at jeg led af voldsomme opkastninger hele vejen gennem gaviditeten. Alt kom op, selv vand! Jeg tabte 5 kg, og nåede kun at tage de 3 på igen, og jeg er/var ikke overvægtig. 178 cm høj 68 kg og højgravid. Samtidiig vendte hun med numsen ned i mit bækken og havde ingen plan om at vende sig. jeg kom til scanning, med henblik på at få hende vendt, men lægerne mente hun var aaalt for lille og ikke fik næring nok. En scannede hende til 1200g, og en anden til 1400 (mener jeg). Jeg var knust og så samtlige skrækscenarier for mig. Hun blev hevet ud allerede samme eftermiddag, og her vejede hun altså 2490g. Dog var det tydeligt at se på hendes udseende at hun var præmatur. Hun har ingen men af det den dag i dag. Faktisk er hun i en alder af 4 år begyndt at lære at læse lidt.
Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt! Vil du være blandt de coole? Så rid de gule!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skæres ud i pap |
mariakps |
20-11-2010 14:59 |
|
Uge 36 vs. uge 38 Flere i denne tråd har åbenbart ikke læst indlæggene godt nok. Stine skal da have det kejsersnit før tid, fordi hun gik så tidligt i fødsel sidst og det er for farligt at risikere noget, når moderkagen ligger som den gør. Det har intet at gøre med om de tager dem tidligere ud på Næstved Sygehus i forhold til Riget.
Maria - Voksen begynderrytter med ekspertise i faldteknikker...
Fik fantastiske Kristoffer d. 6. august 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maria (pks) |
|
|
Se det lyder jo fornuftigt - så blev det da lige sat på plads... Synes også det var lidt sært at proceduren ved en forliggende/foranliggende placenta skulle være så forskellig fra sygehus til sygehus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ups ups |
|
|
Ja selvfølgelig er der forskel på foranliggende og forliggende  Jeg roder vidst bare rundt i det fordi jeg sidste gang havde en foranliggende, denne gang ligger moderkagen på bagvæggen og på kanten til at ligge for - beklager min fejl i det tidligere indlæg. Marias forklaring bringer jo ro over vores hoveder med hvorfor der ikke er samme procedurer alle steder 
Med venlig hilsen Bettina mor til Emma og venter en baby igen til januar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Jamen det bringer ikke ro i mit hoved, da der i det link jeg har henvist til længere oppe, ikke er tale om en konkret situation...... Der står der bare at det er normalt at tage dem "så tidligt"... ? Da jeg snakkede med dem på Næstved sagde de at det var fordi at jo mere barnet kommer til at veje, desto større er risikoen for blødning og akut kejsersnit..... Tror jeg ringer til dem imorgen med hovedet fuld af spørgsmål og så tror jeg da lige der skal gang i google for jeg vil da klart hellere have hende ud i uge 38 (selvom det så er mellem jul og nytår) end i uge 36.....men på den anden side er jeg jo drøn nervøs for evt. blødning, akut kejsersnit og andre komplikationer...... Hmm......  GOOOOOGLEEEEEE!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
1. google fra min-mave: Hvis du ikke har haft blødninger i en uges tid, bor lige i nærheden (indenfor et kvarters tid), er villig til at holde sengen, kan finde en voksen person som kan blive hos dig 24 timer i døgnet, og hvis det bliver nødvendigt kan køre dig til sygehuset i en fart, kan du måske få lov til at komme hjem. Det vigtigste er at prøve at udskyde fødslen indtil mindst 36. uge, for at sikre at barnets lunger er modne nok. Er de det, kan forløsningen ske ved kejsersnit for at nedsætte risikoen for massive blødninger. Viser der sig tegn på livsfare hos enten barn eller mor inden dette tidspunkt, vil barnet selvfølgelig blive forløst inden 36. uge, også selvom det betyder at barnet bliver født for tidligt. Det er meget bedre at barnet ligger på en afdeling for for tidligt fødte med div apparatur tilkoblet, end at det ligger inde i livmoderen med en blødende moderkage. Hvis man får konstateret forliggende moderkage hen over livmodermunden, vil man blive forløst med kejsersnit, inden at fødslen går i gang af sig selv. Jeg vender tilbage med flere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
På baby.dk står der 2 -3 uger før termin. Men der står også at jo tættere/længere nede foran livmodermunden den ligger, jo større risiko er der for komplikationer og min ligger så meget nede foran som den overhovedet kan....... Der er nok mange faktorer der spiller ind..... Gosh med spørgsmål 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Sisse : Der er forskel på forANliggende og forliggende moderkage. Såvidt jeg kan læse mig til, er forliggende mere alvorlig. Beklager at jeg ikke lige kunne sætte de rigtige ord på og forklarer det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Hmm...de skriver mange steder at det er kejsersnit 2 - 3 uger før termin.... Og at moderkagen kan flytte sig helt frem til at fødslen går igang faktisk... Men jeg bliver nødt til at tænke på mit første graviditetsforløb Men ringer nu alligevel til dem imorgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uh håber |
|
|
du får rede på det og lad være med at spekulere over hvorfor der kan være forskel fra sygehus til sygehus (læs: region til region). Det er som i regel dem der sætter grænserne mm. Men jeg er den som har haft to akutte kejsersnit, den første fik jeg lagt epiduralbedøvelse i i den første del af fasen, dvs. før kejsersnit overhovedet kom på tale. Der var jeg så uheldig at mavemuskulaturen bagefter havde meget svært ved at vokse sammen igen. Det døjede jeg lidt med i et par måneder. Epiduralbedøvelsen kunne jeg slet ikke mærke, det var en narkoselæge fra Frankrig der lagde den og hun var super ! Kunne ikke så forfærdelig meget dansk men nok til at forstå at når jeg sagde veeee, skulle hun vente. Med den anden kom jeg i hel-anæstesi (narkose) pga det skulle gå meget hurtigt da min livmoder var rupteret (revnet). Bagefter var jeg temmelig mørbanket, havde meget svært ved at tisse og ekstremt svært ved at sk*** øj, hvor det gjorde ondt at lave. Jeg sad helt oppe under loftet når jeg sad på toilettet. Jeg fik ketogan i de første 4 døgn for at smertedække mig og for at der ikke var andre alternativer pga min blodfortyndende behandling. Derefter var jeg på panodil. Efterveerne var sgu slemme, som 2. gangsfødende  Jeg har haft en kollega som havde en moderkage som sad ligeforan fødselsvejen. Hun fik PKS 36+2, de turde ikke vente mere. Hun havde haft to blødningsseancer. Pigen der kom, var sund og rask. 2 uger efter kunne de komme hjem. Jeg fødte mine børn 3 uger før termin, den sidste 3½ uge. Og de havde det fint. Der var ingen neonatalafdeling på Gentofte Hospital, men der var aldrig tale om at flytte mig og børnene. Beagle. Med den anden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåle... |
|
|
Er enig i alt Skingur skriver..  Det gør ikke ondt. jeg har prøvet både epidural og spinal. Stemningen på operationsstuen er super hyggelig og begge gange har narkosesygeplejersken fældet en lille tåre, da den lille kom ud..  Begge gange var jeg hjemme på 2. dagen.. Som der bliver skrevet er det super vigtigt at komme op og gå hurtigt.. Held og lykke med det hele..
-Christina
"Never ride faster than your guardian angel can fly."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Beagle : Det var da alligevel noget af nogle omgange du har haft dig der. Håber du er sluppet helskindet fra det.... Jeg har heldigvis ikke haft nogle blødninger endnu overhovedet, men man kan jo aldrig vide. Hvis man ser på mit graviditetsforløb sidste gang er det nok derfor at de vælger at tage hende så tidligt... Men for pokker hvor ville jeg gerne undvære at skulle være indlagt i 2 uger...har jo en lille en på 3 år herhjemme..... Har ikke fået ringet til dem idag, men skal have gjort det imorgen. Matell : Det lyder til at du, ligesom de andre har haft en super oplevelse med PKS......HVor tidligt blev dine taget og hvorfor?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|