Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Inspiration til indretning
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 11:39

Nu synes jeg vi skal have flashet børneværelser, legekroge og puslepladser, vuggen i soveværelset!

Jeg vil virkelig godt have lidt inspiration. Jeg synes meget af det i bladene er flot, meeeen det duer bare ikke når man har en lille dreng i maven, for helt ærligt så er det meget tøset... Så jeg vil enormt gerne have inspiration fra jer andre. OGSÅ pigeværelser.

Tips til opbevaring af legetøj, bleer, tøj osv. tages imod med kyshånd.

Når jeg engang får taget mig sammen vil jeg tage et billede af vores kommende børneværelse og puslehjørne. Samt de ting vi har anskaffet os og skal bruge.

Men kom on girls! Vis nu lige hvordan jeres poder bor, om det er på eget værelse, stuen, et hjørne i stuen, et hjørne i soveværelset, puslepladsen på badeværelser. KOM MED DET! Vi er mange ny gravide, og halvvejs gravide som helt sikkert godt kan bruge lidt inspiration

Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean

0
0
Svar på denne tråd

Børneværelser
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 20:01

Åh ja, børneværelser :-)

Når vi engang får vores eget og ikke bor til leje, så har jeg tænkt mig at gå børneværelsesamok og lave indbyggede, geniale senge!!

Johanne på 2 år deler sit væresle hver anden weekend med Ida på 7. Det fungerer fint.

Væreslet er ikke så stort og det stiller krav til møbler, indretning og især opbevaring, for børnelegetøj FYLDER selvom man ikke har så meget!!

For mig er det vigtigt at det er skidelet at rydde op derinde og at alt har - mere eller mindre - en fast plads, så det er let både for børn og voksne at rydde op. Dvs dyr i een kasse, duplo i en anden, dukketøj for sig etc. Så er det let for ungerne og tingene virker generelt mere indbydende for børnene, når det ikke ligger hulter til bulter.

Der er mange møbler jeg viiiildt godt kunne tænke mig derinde, men borde-bænkesættet med indbygget opbevaring er et must i små værelser!! Så gyngestolen må vente til vi får en balsal!!

Jeg tager billeder af hele skidtet imorgen :-)

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

Stem på min unge

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider