Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

av min mave
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 18:56

jeg har søgt efter indlæg med smerter der minder om mine... men kan intet finde.

jeg er i uge 31 og har fået mange smerter i underlivet. Kan slet ikke bøje mig og tage sko på, jeg har lige haft knægten i bad og kunne slet ikke komme ned til hans tær da han skulle vaskes. Jeg har døjet med plukkeveer de sidste par dage, mensynes egentlig ikke jeg har haft nogle idag. men til gengæld er smerterne i maven blevet værre, plus jeg får jag i lænden.

kom med et beroligende ord til mig og fortæl at det er ganske normalt, så bliver jeg glad

0
0
Svar på denne tråd

Kan det være
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 18:57

veer? Ellers giv fødegangen et ring.

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

er du i tvivl
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 19:06

så ringer du til fødegangen - jeg ved ik om det er barnet der driller. Det føltes lige som dig da min gned sig frygteligt i mit bækken og jeg havde de ledeste plukveer samtidigt. Undtagen lænden, der mærkede jeg intet - men det kan måske osse være spark samtidigt.

Men ring og hør dem ad

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

fødegangen...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 19:38

har lige snakket med fødegangen.Da jeg ikke er i fødsel skal jeg bare kontakte egen læge i morgen, og så mente hun at en fyseteapeut var en go ide

tja blev sku lidt sur på hende, en fys er sku til muskelsmerter, ikke underlivssmerter

0
0
Svar på denne tråd

hov det lyder
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 20:34

som noget jeg kan huske - jeg havde vanvittig ondt i højre side, omkring lysken, uden at jeg kunne sætte en finger på præcis hvor det var. Jeg var på fødegangen og de så mig an i tre timer, fordi de godt kunne se det gjorde satans ondt - det kom og gik lidt.

Vi fandt aldrig ud af hvad det var, men blev enige om, at baby johanne nok trykkede på en nerve et eller andet sted.

Men bliv tjekket! Det er det, de er der for :-)

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror nu
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 20:45

... at en fysioterapeut ikke er en helt dum idé. Det kan godt være muskelsmerter - det hele giver sig jo.

Jeg får også sådan nogle jag i lænden, som jeg regner med er iskiasnerven, der driller.

0
0
Svar på denne tråd

Blærebetændelse
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 21:02

Hej

Mit bud er blærebetændelse, det kan man nemlig også få så afsindig ondt i maven af.

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

iskiasnerven...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 21:53

er det ikke. Har døjet rigtig meget med haleben/iskiasnerve og disse smerter er ikke engang tæt på at minde om dem.De jag jeg får i lænden sidder højere oppe og går ikke ned i benet.

nå jeg er blevet plantet på sofaen, og har fået strikse orde på kun at rejse mig for at gå på toilet. så jeg rejser mig tit

hvis det ikke bliver værre ringer jeg til lægen i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 16:51

Mit bud er også blærebetændelse.. HAr jeg selv og er i 30. uge.. Og det gør ondt i HELE underlivet når man er gravid. Så afsted til læge med en urin prøve..

Held og lykke..

Mette

Hestetransport i DK og korte ture i udland udføres af firma med Autorisation. I lastbil eller Trailer.

http://wwww.TFTransport.com

Nu med baby på vej

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 17:33

var til læge idag og blev tjekket for blærebetændelse... det havde jeg ikke. har ikke haft det så slem idag, men har også bare lagt på langs det meste af dagen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider