Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Det der med vintertøj
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 11:42

Min pige er jo snart 8 måneder gammel, og skal starte i dagpleje lige om straks.

Pt går dagene med en masse lange gåture, og en del indendørs leg.

Men jeg kunne altså godt tænke mig at hun kunne få lov til at kravle lidt rundt udenfor. -Vi mangler bare lige tøjet til det.

Hvad har i andre gjort?

Pt bruger hun str 74, og det er ikke mange producenter der laver fyverdragter i den størrelse.

Og hvad med sko? Pt bruger hun jo kun sådan nogle løse læder-flapper, så hun står lidt fast.

Hun kravler ikke rigtig endnu, men mave-kravler en del rundt.

Syntes det er svært. Vil jo heller ikke købe en flyverdragt, hvis den aldrig bliver brugt.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

tror det
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 11:57

... bliver nødvendigt med en flyverdragt uanset. For eksempel når hun skal ud og sove i barnevogn i dagplejen. Eller sidde længe i klapvogn.

Man kan godt få flyverdragter i str. 74. Vi havde da i hvert fald én :-P

0
0
Svar på denne tråd

Skrift over
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 11:59

Nu har jeg ikke selv børn - men min søster har en søn på 8-9 måneder... Han kravler helelr ikke helt endnu, men maver sig også frem.

Men jeg var på jagt efter en flyverdragt til ham, sammen med min søster. Dagplejen ville gerne have at han havde en flyverdragt, så han kan holde varmen når de leger udenfor.

Men hold da op nogle priser :s Hvis det skal være ordentlig kvalitet (og varme nok), kostede de fra 600 og op.. Og det var rigtig svært at finde dem i en passende størrelse.

Vi endte med en Hummel flyverdragt til 800 Kroner. Den er så købt i en størrelse større end han bruger nu, så han kan bruge den lidt længere - og hvis man er heldig det meste af vinteren. Han bruger den næsten hver dag for tiden - og de er rigtig glade for den.

Men med skoene ved jeg ikke lige hvad de har gjort.

Mvh Eva.

Siden stavefejl er gratis, har jeg råd til at gøre brug af dem.
0
0
Svar på denne tråd

flyverdragt
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 11:59

jeg har en flyverdragt til at ligge i str. 74-80

kan desværre ikke selv bruge den da jeg venter en dreng.

den er lysgrå med lyserødt for og lyserød blomsterprint på ærmet.

det er en colorkids

0
0
Svar på denne tråd

Flyverdragter
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 12:34

Der er nok ingen vej udenom en flyverdragt

Vi havde bare sådan nogle termofutter i samme stof som en flyverdragt til Markus den første vinter. Han gik ikke nok til at jeg ville ud i rigtige støvler.

/Tina

Anastasia søger part: www.heste-nettet.dk/lodge/45094/ hest/192323/

Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of do ...

/Mark Twain

0
0
Svar på denne tråd

Lego Wear
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 12:38

Vi har købt flyverdragt fra Lego i år og kan da se at de har to modeller i str 74/80:

www.flyverdragt.com/lego- flyverdragt.html

/Tina

Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of do ...

/Mark Twain

0
0
Svar på denne tråd

mht. fodtøj
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 12:39

... så brugte vi sådan nogle her til Emma, da hun endnu ikke kunne bevæge sig så meget: www.babysam.dk/mikk-line-futter- lilla.aspx

0
0
Svar på denne tråd

Flyverdragt
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 13:26

Mikk-Line, som er den bedste flyverdragt i test (og i praksis), laver også en i str. 74.

Kvicklys flyverdragt er i øvrigt også rigtig god, men jeg kender ikke størrelsen.

Ellers må hun jo have en fleecedragt på og regntøj udover.

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 13:37

Jeg tror heller ikke du kommer uden om flyverdragten.

Et alternativ kunne være et termosæt med regntøj udenover, men jeg synes ikke det er nok, når hun slet ikke kan gå.

Du kan eventuelt købe en brugt på DBA eller Trendsales, hvis du er i tvivl om, hvor meget den bliver brugt?!

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Stinebrkr...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 14:09

Du skriver "Mikk-Line, som er den bedste flyverdragt i test (og i praksis), laver også en i str. 74."

Jeg mindes altså ikke at Mikk-line er testet bedst? Fik faktisk at vide i baby-sam at Mikk-line var ringere end Lego og Reima. Ikke at den var dårlig. De to andre var bare lige den tand bedre

Men det er jo med flyverdragter som alt andet, nogle har gode erfaringer med det ene mærke, andre dårlige med det.

Vi havde en Reima sidste år, den blev stort set ikke brugt. I år har vi som sagt valgt en fra Lego Wear, synes den havde bedre pasform end Reima'en.

/Tina

/Mark Twain

0
0
Svar på denne tråd

Dragter ...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 14:50

Mikk-line er bedst til prisen - men Reima og Lego har et højere vandsøjletryk og er derfor "bedre" -Reima har endvidere ekstra "termopuder" på numsen som er fantastisk til de helt små der mest sidder ned når de er ude ...

Men indenfor de 3 mærker vil jeg da nok vælge Mikk-line som kun koster 500 fremfor Reima & Lego til 800-1000 kr .. Så længe bruger de dem jo heller ikke, de små størrelser..

Vi sælger i hvert fald flest Mikk-line i de små størrelser.. ;) ..

Man kan få matchende futter og luffer, som andre også nævner, og dem ville jeg da også bruge til børn der endnu ikke går ... Det er næppe rart at sidde/kravle rundt i store støvler .. :) ..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

her...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 14:51

køb en billig til 250 kr- jeg har ladet mig fortælle at disse er folk bag mikk-line som er smuttet og har lavet deres eget mærke som skulle være lige så godt. Jeg ahr købt en og er glad for den. Du kan osse købe vandtætte futter og luffer - super smart til en kravle pige - jeg har købt det til min kravle dreng til nu her når han starter i dp. De kan fåes med uld i ligeledes.

www.ml-dk.dk/group.asp?group=1365

www.ml-dk.dk/group.asp?group=1377

www.ml-dk.dk/group.asp?group=1463 (deres outlet vinter)

Nikon dSLR kamera sælges: Kig her...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

og her kan du
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 14:53

læse om de to typer flyverdragter www.ml-dk.dk/group.asp?group=522

Nikon dSLR kamera sælges: Kig her...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

flyverdragt
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 15:55

Jeg har købt en i dba. Der er altså penge at spare hvis man ikke har noget imod det er brugt.

Den jeg købte er fuldstændig som ny og str 74, lidt stor til knægten endnu, men vinteren er jo laaang og han vokser som ukrudt ;)

Jeg gav 200 kr for én hvor nyprisen er 800 kr.

Med venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

Testresultat
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 21:59

Det er bare lige en hurtig google:

www.mikk-line.dk/news/ best_in_dk.html

Og så er det den, jeg får anbefalet af brugerne

Jeg faldt også lige over denne:

sondagsavisen.dk/353/010148008/

Så Kvicklys kan man roligt købe - den er også steget noget i pris de senere år. Jeg har en arvet en til Karla, og den er faktisk rigtig god.

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  21-10-2010 07:31

Her går jeg ind for Reima og har altid gjort det.

Jeg køber dem, ligesom Anne, brugt over dba.

0
0
Svar på denne tråd

vi har valgt
Forfatter: 
Dato:  21-10-2010 09:57

et todelt sæt fra H&M - synes det blir for varmt med en hel dragt til fx i barnevognen og så er det rart at kunne få bukserne af synes jeg.

Har set flere steder at de har dragter ned til str 74 (og enkelte steder helt ned til 68 - i Bilka fx) Vi havde kig på en flyverdragt fra NameIt og Reima, men syntes godtnok de er for dyre ifht hvor meget jeg tror den vil blive brugt.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider