Jeg har desværre også døjet med det i min graviditet siden næsten start og gør det stadig er i uge 36+2... Jeg troede først det var hormoner, der spillede et puds... Det havde jeg nemlig hørt de sagtens kunne...
Jeg lod det egentlig glide over og prøvede så vidt muligt, at få en hverdag til at fungere, med fuldtidsarbejde, ridning og det huslige.. Indtil en aften i Juli, hvor jeg bare ikke mere kunne mærke mín højre fod mere og hele højre ben sov.. Hmmm. Så var det nok på tide, at kontakte min læge tænkte jeg..
Hun mente desværre der var tale om et rodtryk altså forstadige til en diskusprolaps. Jeg blev henvist til Køge sygehus, som så desværre konstateret en "endelig" diskusprolaps i nederste lændehvivl... Øvøvøv.. De siger så til mig, at de håber den går i sig selv når jeg har født... Da de ikke mener der tale om en akut diskus iforbindelse med min graviditet, men en der har siddet og luret i flere år også bare stikker sit grimme fjæs frem nu, hvor der sker så meget med kroppen ifb. men en gravidtet.. 
Har nu gået sygemeldt siden den 18/8 så jeg kan slappe af og ligge mig når det er nødvendigt.. Det har altså hjulpet utroligt meget. Jeg mærker dog stadig til den, men slet ikke som før.. Jeg stoppede i Juli mdr med at ride... Det anbefalede min læge mig også pga risiko ved at skulle falde af..
Jeg har fået nogle øvelser og har gået hos en fys, men er nu afsluttede der, da de ikke må gøre særlig meget ved gravide og slet ikke manipulere...
Jeg har så hørt, at akupuntur skulle være en god ting.. Så prøv det. Jeg siger, ikke du har en diskus, men vær meget opmærksom på dine symptomer... For det er dælme ikke sjovt at trives med sådan en når der også kommer en del tyngde foran... 
Held & lykke med din gravidtet.. Har fulgt lidt med på sidelinien og er det er så dejligt, at det endelig lykkedes for jer, at den lille blev siddende... 
Mange hilsner Bettina