ja jeg har ikke rigtig været så meget online i den senere tid grundet huskøb... vi skulle lige have net herud... gal man føler sig nøgen uden sit internet... man kunne jo ikke følge med i noget som helst.. hehe
nu er vi tilbage på fuld styrke...
lige en lille opdatering om nuserbarnet og mig.. hun har fået 2. tand og blev 6 mdr i fredags... hun sover stadig igennem hver eneste nat og er begyndt at vende sig samt møffer frem af... vi har efter vi er flyttet endelig fået en mødregruppe med de sødeste piger (mødte to af dem til åbent hus hos sundheds plejersken) og glæder mig til at møde de sidste i gruppen imorgen hvor vi skal have en ud og vise babymassage...
alt går rigtig godt med lillepigen men desværre er det blevet konstateret at jeg skal opereres efter den hårde fødsel
er så ked af det og ved egentlig ikke helt hvad der skal ske... har først fået en tid på herlev den 17 november og hold da op der er længe til... kan slet ikke beskrive hvor skidt det er at gå og vente i uvished hvor jeg har smerter og ubehag hver eneste dag... min læge har prøvet med en ring og skal forsøge med en ny ring på tirsdag for at hjælpe mig indtil jeg skal på herlev... men kan da glæde mig over min dejlige pige der er sund og rask...
nå men ville egentlig ikke rigtig noget med dette indlæg blot fortælle at vi nu er tilbage igen (har sgu nok ikke været savnet alligevel)