Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Kathrine giver de andre babyer baghjul!
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 18:59

Nu er der jo engang imellem nogle praleindlæg med babyer, der kan kravle, rulle, stå, gå eller se nuttede ud. Men jeg vil hermed påstå, at min Kathrine giver dem alle baghjul. Hun er hoppet en hel del år frem i tiden, når man kysser hende på kinden, drejer hun nemlig hovedet med munden åben og tungen ude - lige klar til en lille kærlig tungeslasker :-D

Så hører hun heller ikke så godt, men sådan er det vel, når man i tre-og-en-halv-måneders alderen beslutter sig til, at man vil være teenager... :-D

DEN kan i da ikke slå, vel?

mvh. tina

Det er skønt at have tvillinger. Det bedste er, når man nogle gange kan få lov til at gå alene på toilettet!

0
0
Svar på denne tråd

både og...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 19:13

Min har længe været god til at slå på sin mor - ja man starter jo tidligt En på siden af hovedet værs`go...

Og så har han jo suttetunge- så på den måde hænder det osse en mys er lige ved at ende som et tungekys hvis han ik sys mor skal kysse på ham og så han drejer hovedet.

Ikke at hører - er der nogen unger der gør det

diskuterer helst kun med mig selv- så er der ingen der siger mig imod

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 19:38

Nej den kan jeg ikke slå :D :D

Min pige kan give krammer.. er helt sikker på det er knus hun giver. Og tak de gør avs... :D

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

min datter
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 21:33

fandt meget hurtigt ud af at lave sherifstjerner på mors brystvorter når hun ikke gad amme mere.... av siger jeg bare, og så niver hun ekstremt meget....

når far siger nej til hende når hun piller i ting, sætter hun i et hyl, når mor siger nej slipper hun straks og kigger op på mig.... hun ved godt hvem der bestemmer her i huset

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

hahaha!
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 23:41

Det er godt nok nogle voldelige unger, I har :-) Det har mine heldigvis ikke lært endnu - i hvert fald ikke over for mig. Men jeg har da godt lagt mærke til, at de pander hinanden en engang imellem, eller prøver på at prikke øjnene ud på hinanden - på de totalt kærlige måde, selvfølgelig :-D

mvh. tina

Det er skønt at have tvillinger. Det bedste er, når man nogle gange kan få lov til at gå alene på toilettet!

0
0
Svar på denne tråd

victoria
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 07:53

er også allerede godt igang med at vise storebror og storesøster hvem der bestemmer... specielt daniella er hun efter, for hvis ikke de gør som hun vil tager hun fat i deres hår og rykker til... jeg skal tit skille hende og daniella fra hinanden for daniella kan ikke selv komme fri af hendes greb igen....

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 08:46

Hi hi......

Julius kan også godt give tungekys en gang i mellem, men nok ikke så bevist som din pige :-)

Tilgængæld niver han allerede, og skubber ens hovede eller arm væk hvis der er noget han ikke vil f.eks. hvis han skal

have børstet tænder, man er vel en bestemt herre . Men han er god til at give kram så det er ikke vold det hele .

Mvh

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider