Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så røg str 74 ud
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 17:33

mere el mindre- alle bluserne er for små (sys altid ærmerne er for korte i ALT i de enkelte str hurtigere end retsen faktisk????). Alt er ved at være for kort så nu er vi ved at være i str 80

Det tror da pokkers! For 2 1/2 uge siden målte og vejede SPen ham til 75 cm og 8800 g - idag hos lægen hed det så 77 cm og 9100 g... Og det er altså en dreng der ik rigtig vil spise mad, men hovedsageligt lever af MME stadig, med lidt grød i natflaskerne ect samt en smule på ske om dagen (det kan lige kan få i ham laaang historie)... Dvs 2 cm på 2 1/2 uge og 300 g på trods af alt det med maden Tror dog nok hun fik målt 1 cm for meget som det så ud for mig - så passer det dog stadig med at han altså vokser 2 cm i mdr ellers (som 9 mdrs)...

Ja han tager da rigtig nok godt fra endnu på trods af madproblemerne. Apropo så er henvisningen på vej til Kolding nu til indlæggelsen til madpræning

Puha store dreng altså... Sys lige han ahr skiftet str Men ok sys ossel ige han erk ommet til verden selvfølgelig

diskuterer helst kun med mig selv- så er der ingen der siger mig imod

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 18:15

Så bliver han nok i den størrelse i et stykke tid.

Sallie har brugt str. 80 i små 5 måneder nu, og er kun lige i str. 86 i bodyer. Bukser og deslige er stadig i str. 80.

Hun vejer 11,5 kg og er omkring 85 cm høj. Jeg synes ikke rigtig hun bliver bredere, blot længere og længere

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 19:11

det har jeg fået at vide mange gange nu- snart med hver eneste str undtagen de første... At NU blir han i den str i et stykke tid.

Her er det osse længden og ik bredden. Han følger kurven - men han er alligevel slank.

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 19:42

Jaeh, de vokser de kære, men omkring str 80/86 begynder det at gå mere roligt og heldigvis for det :)

Landejendom sælges. Se her:

www.kj-fast-ejendom.dk/ sag.asp?sagsnr=093203L...=670&DID=2

Hingsteføl e. Daylight/Ultrafürst af Hvarre sælges

Vallak, 3 år, e. Cannon SPH 103 sælges

0
0
Svar på denne tråd

ha ha...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 20:04

nu for vi at se Han må jo kunne noget på andre måder ned dem der har haltet måske

0
0
Svar på denne tråd

vokseværk
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 13:29

Håber da ikke du ligefrem har smidt tøjet ud

her er vi igang med 74 og håber vi kan blive i den str bare et par mdr endnu. regner med at købe hans flyverdragt i en str 80 så håber jeg den kan holde vinteren over. Lige pt har jeg en på lager i str 74 men den er lys lilla og arvestykke så ved ikke om jeg vil bruge den når nu det er til en dreng hmmmm.

glæder mig til fredag så jeg kan få at vide hvor stor han er.

??
(Kage)

Nu med en lille dreng i armene født den 9/2-10
0
0
Svar på denne tråd

Little Horsie
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 14:39

nej nej nej nej da - ikke smidt ud i den forstand- bare pænt lagt bort

Uha jeg ahr ik turdet købe i str 80 til ham her - og det flyverdragt jeg ville ha kunne jeg kun få i en str (hold nu fast) 92

Nu VEEEED jeg godt en masse vil sige AMEN altså, ungen holder da snart voksepause, og en dragt kan han kun bære hvis den er maks en str for stor osv osv osv.

MEN indtil nu har INTET tydet på voksepause- desuden tyder INTET på han kommer til at gå foreløbigt (sikkert først efter vinter), så han vil højest kravle lidt til den tid. Og dermed ville jeg hellere købe lidt større i stedet

Så VEEEED jeg osse godt at nogle vil sige jamen DET kan du IKKE vide. Men som det ahr set ud indtil nu, og stadig så tror jeg det nu nok

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider