Så blev det endelig vores tur til og blive forældre
og hvor er det bare det mest fantastiske jeg nogen siden har oplevet, det kan slet ikke beskrives.
Skulle sådan set have været sat igang i går, men han valgte heldigvis at komme af sig selv i uge 41+4.
Det var dog en noget hård fødsel..
Onsdag nat fik jeg pludselig ver, og de var rimelig lange og relmæssige 5 min mellem hver, så vi ringede til FG og vi blev fik lov og komme ind til tjek.
Da vi kom ind gik verne selvfølgelig lidt i stå og vi blev sendt hjem med lidt og sove på..
Fik sovet et par timer og vågnede så igen med noget så voldsomme ver!!
Ringede til FG som ikke var videre int. i at vi kom igen allerede, men fik dem dog overtalt..
Da vi kommer ind og bliver undersøgt, er jeg 3 cm åben så kom en fødestue med det samme, også tog verne ellers til, fik prøvet div ting mod smerterne men intet virkede overhovdet. fra kl 12 til kl. 15 haver jeg i en STOR ve unden pause, AVAVAVAV hvor gjorde det bare ondt, valgte så en blokade, men da de så vil se hvor meget jeg havde åbnet mig, ja så var jeg helt åben hvilket var sket på de små 3 timer, så ingen blorkade til mig..
Kom op på briksen også var det bare og vente på presse verne, efter et par timer var der intet sket og mine ver var helt væk. Blev undersøgt igen, det viste sig at han var ''hoppet tilbage'' og stod meget skævt.
Nå men fik et ve drop, hvilket ikke havde nogen virkning på mig, andet ind lidt mave knep + de tog vandet, hvilket var grønt. Inden vi fik set os om var stuen fyldt med mennesker og de kunne absolute ikke blive enig om hvad der skulle ske, først ville de have kejsersnit med det samme også ville de se tiden an.
Det ender med jeg får lov og vente på presse ver og håbe på han retter sig der inde.
efter en times tid er han kommet ned igen men står stadig meget skævt og jeg har stadig ingen presse ver, men JM syntes at vi skal prøve og få ham ud alligevel på normal vis.
Bliver sat til at presse (stadig uden presse ver) kæmpede i en time og der skete da også lidt, men jøsses hvor var det hårdt uden presse ver.
efter 1½ time syntes hun vi skal tage ham med sugekop da hun godt kan fornemme at jeg snart ikke har flere kræfter.
Men ligesom der bliver gjort klar til det, så prøver vi lige en sidste gang og ud kom han.. puhaa en lettelse... og sikke en KLUMP!!!!
Så ''lille'' Charlie blev født 9/9-10 kl 20.25. men en vægt på 4410 og målte 56 cm.
Det skal lige siges at han var skønnet til 3500-3600.
Jm sagde at havde de vist han var så stor så have jeg slet ikke fået lov og presse så længe når han stod så skøvt og nu når jeg ingen presse ver havde.
Vi har det aelvfølgelig alle godt og er kommet hurtig oven på efter fødslen igen og han er super nem og det hele køre bare som det skal...
Håber ikke det blev for rodet 
også selvfølgelig billeder af charlie ( ja der er masser af hår haha)