Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Blødning i den tidlige graviditet
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 09:06

Hvor mange herinde har prøvet at have en lille blødning i 5-6 graviditetsuge og alligevel har haft en normal graviditet efterfølgende?

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 09:35

jeg har ikke selv prøvet det, men kender en der havde fast blødning hver måned. Derfor fandt hun også først ud af hun var gravid da hun var 16 uger henne.

lægen sgde til mig da jeg var oppe ved hende første gang, at mange oplevede en lille blødning i starten, hvor man egentlig skulle have sin mens.

0
0
Svar på denne tråd

der er faktisk
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 10:44

mange som har deres mens de første 3 mdr af graviditeten - nogle slipper først af ed den ved 6 mdr og nogle har den endda hele graviditeten.

Jeg har ik selv prøvet det da jeg fra dag 1 slap heldigvis. Men jeg ved min læe sagde det til mig ved et besøg.

diskuterer helst kun med mig selv- så er der ingen der siger mig imod

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Blødning...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 13:12

Blødte i uge 11, så godt nok lidt senere end det du spørger til ..

Men min graviditet forløb ganske normalt derudover (bortset fra bækkenløsning,plukveer osv - men det er jo ikke noget der går ud over barnet på nogen måde)

Og lillepigen kom da også sund og rask til verden...

Det var så dagen før vi alligevel skulle til scanning, så jeg gjorde ikke mere ved det... Til scanning kunne de se at livmodermunden var fint lukket og at det altså ikke havde noget med fosteret at gøre, at jeg havde blødt..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

blødte
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 15:58

Blødte lidt i uge 8-9 stykker. Resten af tiden forløb fuldstændigt normalt og uproblematisk.

Var dog forbi lægen, som sendte mig til scanning - men altså, alt var ok.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Har prøvet det før.
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 10:02

Heej.

Jeg er i 5 uge nu, har har en lille blødning. Lægen på Næstved sygehus, sagde det var helr normalt, det var nu barnet satte sig fast, som hun sagde!

Så jeg håber det bedste, godt nok er jeg noget nervøs, når man har været hele trumlem igennem før.

Men håb og tro kan flytte bjerge, og nu må det da ogs være min tur til at det lykkes, og man får sit lille mirakel med hjem!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 18:54

I min første graviditet blødte jeg i uge 5 og i uge 17 (kraftigt). I min anden graviditet blødte jeg i uge 5. (Pletblødning). Jeg har to sunde og raske børn, født "til tiden". :-)

Kh

Maria

Mor til skønne Kathrine 24.08.06

Og skønne Frederik 22.03.09

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider