Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ahh de drømme
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 09:01

Jeg har altid drømt meget og meget underligt. Men jeg må jo sande, at det er sandt at man drømmer endnu mere som gravid.

Og det er bare noget underligt noget, jeg får sat sammen.

I forgårs nat drømte jeg, at det ikke var andet mend tredje barn jeg ventede. Nr. 2 havde vi glemt til en familiefest og min storebror havde så taget sig af hende siden da. Uden at vi kom i tanke om, at vi manglede et barn, eller at nogen i familien i øvrigt påpegede, at vi da vist manglede et...

I nat drømte jeg så, at jeg var på et kursus, hvor det viste sig, at min sidemand i virkeligheden var far til det barn, jeg venter nu. Og at alle vidste det undtagen min kæreste (som jo helt sikkert er den rigtige far, bare så det er på plads )

Hvad med jer, hvad har I fået sat sammen i drømme?

0
0
Svar på denne tråd

Drømme ...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 09:50

Hehe, jamen da jeg ventede min datter var hun både en kat, en bambi (og den drøm syntes folk var så morsom at hun nu har fået kælenavnet Mambi) og hun havde også på et tidspunkt 3 arme ... ;)

Til den med de 3 arme kom min 7 årige nevø så med guldbemærkningen til .. "Ja så må det altså være 3 arme i HVER side, for ellers vil det da se dumt ud" ..

Hun kom dog ud som en fin og velskabt BABY med TO arme og TO ben ... ;) ..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Drømme
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 11:45

Da jeg ventede Karla, drømte jeg, at der en nat kom et pindsvin ind i vores hus. Den satte/lagde sig på gulvet i stuen. Så blev stuen til en skov, pindsvinet trippede videre, og der hvor det havde siddet, var der et hul. I det hul lå så vores lille baby

Tja... Så her er det pindsvinet, der kommer med babyerne. Min veninde har endda malet et maleri til mig med et pindsvin, som kommer gående med en barnevogn, hvorpå der står Karla. Spændende, når jeg skal forklare hende historien bag det billede

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan også
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 11:42

... huske at da jeg ventede Emma, drømte jeg, at jeg skulle have kejsersnit, men fordi der var travlhed skulle jeg selv gøre det...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider