jeg har fodt 8 gange pa svendborg, ikke alle har varet lige lykkelige/gode oplevelser.
forste barn dode pga. jdm/lage sjusk... men jeg valgte alligevel at fode naste barn pa samme sygehus, jeg fik det som jeg ville, ekstra kontroller,, overvaget fodsel mm.
de naste par fodsler gik helt ok, men sa gar endnu en fodsel galt, dog overlever barnet, men kun med nod og nappe. en lage vil ikke komme op fa fodestuen, selvom barnets hjertelyd er vak, og hendes navlestreng er roget ud og afklemt, moderkagen losnet, og situationen er meget kritisk, men han valger alligevel at tage sig god tid, selvom jdm til sidst ringer med frygt i stemmen..
da han endelig kommer, siger han bare at jeg sagtens kan fode,,, men da han gar ud, er barnets hjertelyd helt vak, og blod overalt, det skal bare vare ks nu, jdm siger det skal vare ks nu.. lagen stikker hovedet ind, og siger sa narmeste hanligt, sa gor det dog..
jeg har hadet ham lige siden, nogle ar efter tog han sit eget liv.. maske han havde meget mere pa samvittigheden, det er hvad jeg har hort..
men alligevel valger jeg at fode de naste born dernede ogsa.. igen far jeg det som jeg vil ha det.. vil ikke have denne lage igen, det skrives i min journal..
jeg skal sa have en pl. ks.. idet jeg nu har haft 2 akutte.. men denne gang virker bedovelsen ikke rigtigt, men de valger alligevel at gennemfore ks.. uden at lagge yderligere bedovelse, en sa grufuld oplevelse, men jeg fik et sundt og raskt barn ud af det..
pa intet tidspunkt tog de barnet ud, jeg fik ham op med det samme, havde givet klart udtryk for inden at de ikke skulle tage ham ud eller gi ham toj pa... sa det blev sadan.
nu har jeg sa lige fodt sidste barn for 18 dg siden, ogsa pa svbg. pl. ks, det samme sker igen bedovelsen virker ikke, men ks gennemfores, men de tager pa intet tidspunkt barnet ud, som jeg igen har givet udtryk for, ej heller giver de ham toj pa.
selvom der har varet knap sa rare ting, synes jeg de er meget lydhore, isar hvis man har haft traumatiske fodsler i forvejen, jeg ville forklare hvordan du har det, snak evt. med jette flindt, hun er sa rar og forstaende.
alle sygehuse kan give darlige oplevelser, intet er bedre end andet, det handler ogsa i en grad om kommunikation.
haber du denne gang far en god oplevelse...
Mette