Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Dagpleje
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 13:49

Jeg sidder her med ansøgningsskemaet til dagpleje og spekulerer.

Hvis man kun skal have en deltidsplads, skal barnet så være der i det samme tidsrum alle 5 dage, eller må han være der eksempelvis 7 timer én dag og 3 timer en anden dag? Eller skal jeg vælge en fuldtidsplads for en sikkerheds skyld?

Jeg skal nemlig starte på 60 % arbejdstid når jeg skal igang igen til april, dvs ca 15 ugentlige undervisningslektioner.

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

sandsynligheden for
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 14:48

at der overhovedet ER en halvtidsplads er ret - usandsynlig!! her i kommunen kan man vælge det på papiret - men får et nej, for de findes slet ikke!! latterligt!!!

Men ring til dagplejekontoret og tjek - jeg tror de siger du skal tage en fuldplads for en sikkerhedsskyld.

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Malou havde
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 15:05

Malou havde en deltidsplads i vuggestue - det betød at hun måtte komme 3 dage om ugen.

Det var forresten i Ballerup kommune

Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd

Tjaah...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 19:56

Her i Vejle kommune kan man vælge mellem 25, 35 eller 45 timer. Vælger man de små moduler, så bestemmer man skam helt selv hvornår og hvordan man bruger det, så det er da vist meget forskelligt.

0
0
Svar på denne tråd

ckdsojos
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 20:00

Hovsa. Så lige at det ikke var vuggestue men dagpleje, du spurgte til. Her ved jeg det ikke, da man her i kommunen kun har fuldtidspladser (som så til gengæld koster det samme som 25 timer i vuggestue).

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 20:14

Jeg skal alligevel snakke med dagplejekontoret i morgen, da jeg ikke har fået en liste over dagplejere i kommunen. En anelse svært at skrive på, hvem man gerne vil have plads hos, når man ikke ved, hvem der er

Hører dem ad. På kommunens hjemmeside står der dog priser for både del- og fuldtidspladser, men det kommer meget an på om man selv kan bestemme aflevering- og afhentningstidspunktet - indenfor rimelighedens grænser.

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider