Ja hvem troede man kunne blive glad for at have en modbydelig kvalme
ej går jo og håber at der er gevinst i første forsøg..
Har haft niven og hiven i underlivet.. ikke som menses smerter, men noget lidt andet.. tisser hele tiden.. følelsen af der er noget osv..
Var til lægen mandag og få lavet livmoderhalskræft prøve og tale angående min medicin og en evt graviditet.. han kunne konstatere at min livmoder var opsvulmet og "så gravid ud" 
Min cyklus har jeg ikke styr på pga mange år på p-piller.. og frygtede jo lidt af alle symtomerne bare er pga p-pille stop..
Men her til morgen meldte kvalmen sig så.. og utroligt nok tænker man nærmest.. juhuuu
men det er jo endnu et "positivt" tegn..
Har haft følelsen af at begynde at bløde siden i lørdags.. men intet blod.. kun klart slim og ind i mellem en klat brun udflåd (kun lige nok til at det er på papiret efter wc besøg.. intet i trusse og kun ca 2 gange om dagen) frygtede først lidt hver gang at det var begyndende mens, men det har slet ikke samme farve som min mens (som jo er rødt blod med mørkerødt/nærmest sort slim).. men har hørt flere der havde lidt brunt udflåd netop når de var blevet gravide..
Men har besluttet at jeg ikke vil teste før jeg med sikkerhed er gået over tiden (dvs om en uges tid) for vil ikke skuffes..
Skulle bare lige ud med alle mine tanker og følelser, så jeg ikke driver manden til vandvid med det