Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Glad for kvalme
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 12:13

Ja hvem troede man kunne blive glad for at have en modbydelig kvalme ej går jo og håber at der er gevinst i første forsøg..

Har haft niven og hiven i underlivet.. ikke som menses smerter, men noget lidt andet.. tisser hele tiden.. følelsen af der er noget osv..

Var til lægen mandag og få lavet livmoderhalskræft prøve og tale angående min medicin og en evt graviditet.. han kunne konstatere at min livmoder var opsvulmet og "så gravid ud"

Min cyklus har jeg ikke styr på pga mange år på p-piller.. og frygtede jo lidt af alle symtomerne bare er pga p-pille stop..

Men her til morgen meldte kvalmen sig så.. og utroligt nok tænker man nærmest.. juhuuu men det er jo endnu et "positivt" tegn..

Har haft følelsen af at begynde at bløde siden i lørdags.. men intet blod.. kun klart slim og ind i mellem en klat brun udflåd (kun lige nok til at det er på papiret efter wc besøg.. intet i trusse og kun ca 2 gange om dagen) frygtede først lidt hver gang at det var begyndende mens, men det har slet ikke samme farve som min mens (som jo er rødt blod med mørkerødt/nærmest sort slim).. men har hørt flere der havde lidt brunt udflåd netop når de var blevet gravide..

Men har besluttet at jeg ikke vil teste før jeg med sikkerhed er gået over tiden (dvs om en uges tid) for vil ikke skuffes..

Skulle bare lige ud med alle mine tanker og følelser, så jeg ikke driver manden til vandvid med det

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

krydser fingre
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 12:15

jeg krydser fingre for at der er gevinst. Det kunne jo tyde på det.

Det virker tidligt med kvalmen, men der er jo ingen regler for hvornår alting skal starte. Tror først jeg fik kvalme omkring uge 7. Tilgengæld havde jeg lede brystspændinger fra uge 4.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

med johanne
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 14:51

havde jeg tissetrang og brystspændinger allerede ugen før forventet mens - og jeg kan huske jeg råbte til min mor gennem den laaange gang ud til tOilettet "OG NEJ JEG ER IKKE GRAVID"!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  11-08-2010 15:03

Ja det er tidligt.. men da jeg var gravid for 11 år siden havde jeg også kvalme nærmest fra dag 1 (og desværre hele graviditeten)..

Men vi håber.. ville jo være skønt hvis det var så nemt :-)

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

Hej Signe...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 18:40

Jeg faldt lige over dit indlæg, og kan se, at der er gået en uge.. Har du testet ?

Og så har du også været gravid for 11 år siden.. pudsigt, jeg står i næsten samme situation. Har en dreng på 11, og er idag i 6 uger og 4 dage henne..

Jeg holder dog vejret, da jeg har haft 3 spontane aborter, for 6-8 år siden. Men nu er det jo en anden kæreste osv osv..

Jeg har også kvalme, brystspændinger, øget sult, skærpet lugtesans, lidt brunligt udflåd (som man rigtig kan panikke over!!)

Men jeg var lige ved lægen idag, som henviste mig til sub-akut scanning, dvs så snart som muligt, uden dog at være akut. Så forhåbentlig kan jeg snart få syn for sagen.. eller hjerteblink, som det hedder så tidligt..

0
0
Svar på denne tråd

hov hov
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 22:27

Hov hov... Du skylder vidst en opdatering her!

Jeg havde kvalme den dag mit æg satte sig fast. Præcis 5 dage efter ægoplægning. Jeg havde kvalme og kastede op. Så gik det over. Så havde jeg ellers bare menses smerter ugen før menses og indtil 5/6. uge. i 7. uge kom kvalmen og opkasten og har væet lige siden. Jeg er præcis 12 uger henne idag. Jeg begyndte på kamp tisseri i 5. uge. Testede positivt da jeg var 3+4 så det var meget tidligt at teste positiv. En blodprøve bekræftede senere gravidtet, det får man altid tage efter fertilitetsbehandling.

Jeg gik også konstant og tjekkede mine trusser for jeg havde jo smerter som føltes som jeg skulle have min menses.

Men det er jo dybt forskelligt fra kvinde til kvinde. Men du skylder altså helt klart en update!

Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider