Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Slimproppen er gået...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2010 23:21
ja igår blev jeg indlagt til observation da der pludselig sivede vand det vidste sig dog at det var slim prop der gik sådan stille og roligt og hun har lagt sig til rette i bækkenet..da jeg ikke åbnede mig fik jeg lov at tage hjem idag,nu ligger jeg så her med dårlig mave ryste ture rastløs og halv pjevset , har spænden i ryggen og ålum be og stikken i nedre mave men er kun 35 uger henne så det slet ikke sikkert Det udvikler sig. hvad tror i og hvordan er jeres erfaring med tidlig fdsel slim prop osv???

:-DDEN GÆVE GALLER :-D jeg elsker dig ikke fordi du er smuk ...du er smuk fordi jeg elsker dig

Nu uden hest men med lille pige i mavsen, termin 10 sep

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 10:19

Da jeg ventet min dreng, gik slimproppen 14dage før han kome til verden

Mor til en dejlig dreng fra d.25/6-08

Elsker ham så meget....

Venter en lille pige med ankomst ca. 10/11-2010

0
0
Svar på denne tråd

Slimprop
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 10:46

Jeg er 37+3 idag, og min slimprop er gået ligeså stille over de sidste par dage. Her er ingen tegn på nærtstående fødsel! Selvom det godt må være snart..

Dog har jeg frygtelig mange plukveer, så alt tyder på at min krop er ved at forberede sig

Stutteri Vica - Avl og salg af welsh sec. D

v/ Vicky Stolberg og Camilla Alring

http://stutterivica.dk

En gang Welsh, altid Welsh.....

Nu med en lille guldklump i maven, der har meldt sin ankomst d. 23/08-10

0
0
Svar på denne tråd

Slimprop
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 13:49

Her kommer der så en lyseslukker på banen..

Ved min 1.graviditet gik hele slimproppen i uge 34,og selv om livmodermunden var udslettet,og jeg var 2 cm åben,ja så kom knægten altså ikke før i 41 + 3 efter de tog vandet.

Denne gang er jeg i uge 33 + 5,og slimproppen begyndte lige så stille og gå for 14 dage siden,men på trods af kun 10 mm livmoderhals,og jeg er lidt åben,ser det heldigvis ikke ud til,at vores lille Monique,kommer lige nu.

Trøst dig med,at skullle jers guldklump komme nu,så sker der ikke noget ved det.

Nu med en lille prinsesse i maven

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 14:38

for jeres svar, camilla jeg har det på samme måde ikke noget vildt men en del pluk veer og har det mærkeligt men ja kroppen forbereder sig nok

ja det sjovt for har en veninde der fik tvillinger hendes slim prop gik og de var sikre på hun ville føde for tidligt men endte med at måtte sættes igang og så der andre hvor den er gået og s¨bum ugen efter har de født, men ja hun skal nok klare sig men jo større og stærkere jo bedre

har i også fået meget ondt i ryggen??

:-DDEN GÆVE GALLER :-D jeg elsker dig ikke fordi du er smuk ...du er smuk fordi jeg elsker dig

Nu uden hest men med lille pige i mavsen, termin 10 sep

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider