hvornår begyndte/begynder i at shoppe babyustyr?
jeg er kun i uge 15 men har allerede købt barnevon, og puslekommode. Tremmeseng har vi fra kærestens første.
barnevogn fandt. vi allerede da jeg var i uge syv, for det var lige DEN jeg ville have. og den var sat 2000 kr. ned.
vi har dog bare betalt et depositum, og min far har bestemt at han vil købe den til os. vi skal bare sige til 3-4 dage, før vi henter den så de har den på lager, og skal betales senest den dag den bliver hentet.
puslekommode har jeg kigget meget på, den skulle bare have både skuffer og skab. Igår opdagede jeg at den var på bud i den babyudstyrs foretning, der ligger nær os. Så var oppe at betale for den idag.Havde kigget guloggratis og dba tynd efter en brugt, men skulle kun give 300 kr mere for en helt ny, i forhold til hvad folk vil ha for dem brugt.
fandt også dyne/pude sæt til halv pris, så vi købte 2 sæt med det samme.
de havde også lige tilbud på sengesæt+sengerand, det var sat 600 kr. ned. det er godt nok lysblå og vi aner ikke hvad kønnet er men det er jeg ligeglad med.
hvis det går helt galt, med bebs, kan vi få pengene tilbage på barnevogn og puslekommode, så længe det ikke er afhentet, derfor turde jeg godt at købe det allerede nu.
hvad med jer, venter i til sidste sekund, eller køber i også hvis i ser det i bare vil ha, eller hvis der er bud på det???
glæder mig til at hører hvordan i gør