Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

shoppe babyudstyr
Forfatter: 
Dato:  15-07-2010 21:28

hvornår begyndte/begynder i at shoppe babyustyr?

jeg er kun i uge 15 men har allerede købt barnevon, og puslekommode. Tremmeseng har vi fra kærestens første.

barnevogn fandt. vi allerede da jeg var i uge syv, for det var lige DEN jeg ville have. og den var sat 2000 kr. ned.

vi har dog bare betalt et depositum, og min far har bestemt at han vil købe den til os. vi skal bare sige til 3-4 dage, før vi henter den så de har den på lager, og skal betales senest den dag den bliver hentet.

puslekommode har jeg kigget meget på, den skulle bare have både skuffer og skab. Igår opdagede jeg at den var på bud i den babyudstyrs foretning, der ligger nær os. Så var oppe at betale for den idag.Havde kigget guloggratis og dba tynd efter en brugt, men skulle kun give 300 kr mere for en helt ny, i forhold til hvad folk vil ha for dem brugt.

fandt også dyne/pude sæt til halv pris, så vi købte 2 sæt med det samme.

de havde også lige tilbud på sengesæt+sengerand, det var sat 600 kr. ned. det er godt nok lysblå og vi aner ikke hvad kønnet er men det er jeg ligeglad med.

hvis det går helt galt, med bebs, kan vi få pengene tilbage på barnevogn og puslekommode, så længe det ikke er afhentet, derfor turde jeg godt at købe det allerede nu.

hvad med jer, venter i til sidste sekund, eller køber i også hvis i ser det i bare vil ha, eller hvis der er bud på det???

glæder mig til at hører hvordan i gør

0
0
Svar på denne tråd

***********'
Forfatter: 
Dato:  15-07-2010 21:37

Vi var også tidlig på den... I uge 4 (tror jeg) købte vi tremmeseng :p

Man kan ikke lade være og det er bare så hyggeligt. Syntes heller ikke det virker så dyrt når man deler det ud på alle månederne.

Med hensyn til dit sengetøj/rand i blå, så ville jeg nok bytte det igen. Havde selv købt noget i gul, med Peter Plys, men da vi så fandt ud af det var en pige, så duede det bare ikke.

Så ville jeg ihvertfald gerne have det mere piget, men da jeg købte det, syntes jeg det var lige meget. Nu er det så bare blevet afleveret hos en veninde.. spild af penge.. :D

Men okay får i en dreng er det jo et super tilbud :) Men hvis jeg var dig så ville jeg lige vende den en ekstra gang i hovedet..

Men hold da op du har fundet mange gode ting på tilbud :D Det er da bare super lækkert :D Det er bare så hyggeligt at gå og shoppe baby tøj og sager...

Held og lykke med mavsen :D

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

jeg var rigtig
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 07:22

tidligt på den, for jeg begyndte så småt da vi var blevet enige om at vi skulle lave en bette Det var 14 mdr før der var gevinst

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd

Shoppe
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 09:33

Vi begyndte da jeg var 12. uger henne.. Før ville jeg ikke købe noget og havde sagt til familien at før ville jeg heller ikke have nogle gaver. Så da NF scanningen var overstået, så kom gaverne ellers væltende ind..!

Vi har købt løbende, det meste tøj har vi arvet fra en veninde, noget enkelt er nyt, som vi har fået, meget lidt har vi selv købt. Ellers er ALT nyt, vi har nemlig ikke lige nogen i familien som vi kan arve fra, da vi er de første på begge sider.

Vi har også været nød til at købe lidt hen ad vejen, da min kæreste indtil 1. juli har været på SU. Men, nu er han færdig med hans videreuddannelse, så nu burde pengene ikke længere være noget problem.

Men, det er nemlig rigtigt hyggeligt, vi er helt klar til prinsessens ankomst nu, så når hun kommer, så skal barnevognen bare hentes i babysam, den er klar til afhentning i forretningen!

Stutteri Vica - Avl og salg af welsh sec. D

v/ Vicky Stolberg og Camilla Alring

http://stutterivica.dk

En gang Welsh, altid Welsh.....

Nu med en lille guldklump i maven, der har meldt sin ankomst d. 23/08-10

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 11:58

Vi købte barnevogn i april, men ellers er jeg først begyndet at købe babyting inden for den sidste måned. Jeg har termin d. 2 august..

Venlig hilsen

Maia

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 12:23

Vi havde købt det sidste en lille måned før termin. Efter gennemscanningen, hvor vi fik kønnet afvide, købte jeg lidt mere tøj, sengetøj og deslige.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider