Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gode solhatte - hvor?
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 08:36

hvor køber i jeres solhatte til jeres små pus? Jeg har en søn på snart 7 mdr. Ingen solhat endnu, men jagten er jo gået ind... Har bare ikke fundet nogen endnu...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd

med skygge og nakke...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:09

altså jeg havde først købt en fin bøllehat som bare sidder møj dårligt. Når han kigger tilbage ryger skyggen ned i nakken og så ryger hatten frem i hovedet, den karter rundt på ham, måske også lidt stor men nummeret mindre ville være for lille.

I stedet havde vi arvet en rigtig grim byggemand bob kasket med sådan en dims ned i nakken og må jo nok indrømme at det er den vi bruger. Først var den tilegnet ekstra hos DP for synes den var så grim og ville gerne have noget pænere til ham, men nu er det alligevel den vi bruger. Når ikke knægten tager den af selv.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:21

jeg sad lige og spekulerede på om de mså pilfingre lod hattene sidde, for det tror jeg ikke min kommer til... han eeeeelsker at pille den frækkert...

Men HVOR finder man ordentlige hatte henne???

0
0
Svar på denne tråd

hmm....
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:22

ja jeg har fundet lidt i børnetøjsbutikkerne her i byen. Synes ikke det er det man støder mest på hos netbutikkerne.

Men nej den bliver sikkert ikke på med mindre han er optaget af noget andet.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

*overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:33

Så nogle hos Hummel, men har jo så ingen egen erfaring at dele ud af, men sætter lige linket ind, de er længere nede på siden..

www.smartkids.dk/ Search.aspx?catalog=MiniPige

Der er flere slags men er af en eller anden grund ikke samlet så først falder du over den der hedder Hummel hue og (meget) længere ned kommer der en slags bøllehat de kalder sommer hat

Synes de første så gode ud da de dækker nakken og ser bløde ud..

MVH Laila

Holstener hingsteføl Casillas x Leandro født 2010 sælges

Opstaldning tilbydes nær Roskilde

Se mere på www.staldlaurberg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Solhatte
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:36

kan da købes alle steder, jeg har bl.a. købt et par stk. i "Tøj og Sko" en i BabySam, den fra BabySam er med 50+ solfaktor i.

En bøllehat i H & M.

Solhatte kan købes alle steder..

Personligt vil jeg helst have dem med bindebånd på, da min datter ellers vil hive sin hat af.

Stute, Hvis du er medlem af Libero klub. Kan du der inde ved at samle point "få" en solhat. Sådan en har jeg også, den er sandfarvet med skygge og et stykke stof ned i nakken (ved ikk lige hvordan man forklare det stykke stof i nakken). Ingen bindebånd på, men det kan man jo selv sy på hvis man vil.

Sælges:

Windsor Elite dressur sadel 17" fit 3 og Kieffer Donau flatseat spring sadel 17" begge sorte. Sælges KUN fordi sadelmager siger de aldrig kommer til at passe min hest, øv!!

0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 11:14

jeg har købt i netto, både alm, solhatte, kastketter, og solhatte med den flap bag.

Det her var bare med Cars og kitty kat på, og har nu altid købt dem både i h og m og føtex og hvor jeg nu var. og de har fungeret ganske fint

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

jamen så
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 11:40

skal jeg abre på udkig igen- måske jeg bare har kigget i butikkerne for tidligt?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider