Ja - jeg har Astrid på 2 år 2 mdr og Andreas på 9 mdr. Astrid har været i dp siden hun var 1 år. Er hos den BEDSTE dp! Nu hvor jeg går hjemme er hun afsted 3-4 dage om ugen fra 9-15.
Andreas skal i dp når han er 11 mdr, og har egentlig fået plads hos en anden sød dp pr 1.8.
Men så er det, at et barn i Astrids dp blir taget ud pga flytning, og jeg har meddelt pladsanvisningen at såfremt der var mulighed for det, vil jeg gerne have Andreas hen til Astrids dp. Egentlig udelukkende af praktiske årsager, da jeg i forvejen ville hænge i en tynd tråd mht at hente 2 børn 2 forskellige steder inden lukketid.. De dage jeg har dagvagt skal de være der 10 timer..! Også det, at jeg jo kender Astrids dp..
Af andre fordele tænkte jeg, at det var godt for dem at være sammen i løbet af dagen, idet de ellers kun ville se hinanden fra 16.30-19.30 hvor de ville være pænt trætte - og så selvfølgelig alle de dage, hvor jeg har fri og har dem hjemme. De er MEGET glade for hinanden. Ingen jalousi. Ingen mor-syge. Glade milde og nemme børn 
Men - kan det blive for meget??
Hvad hvis den ene "har godt af" en hjemme-dag, og den anden "har godt af" at komme afsted??
Hvad ville I gøre?
Skal lige siges at herude kommer de først i børnehave når de er 4, så de skal jo være noget tid sammen inden Astrid skal i bh.