Hej Hn'er
Skal prøve at fatte mig i korthed...
Har den seneste tid ryddet en del op i mit liv - både fysisk og mentalt.
Desværre har det sat nogle tanker igang om min fremtid..
Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år, og vi har boet sammen i 2,5 år. Sammen har vi en søn på 2 år.
Min kæreste ønskede ikke at vi fik barn, men for mig har abort aldrig været en mulighed hvilket han vidste på forhånd.
Der har været en del ballade med svigerfamilien, har fået en ikke så pæn mail og behandling.
Alt dette er vi kommet igennem nu.
Men...
Da jeg blev gravid opgav jeg drømmeuddannelsen for at finde noget der svarede bedre tidsmæssigt til vores situation. Jeg skaffede mig af med alle hestene pånær en pony, som nu er udlånt.
Jeg står for det meste herhjemme, kæresten knokler for at tjene penge til de faste udgifter, jeg står for husholdningsudgifterne med min su, samt for mine egne udgifter/hobbyer (heste m.m.)
Jeg ønsker mig brændende en familie. Børn, en mand og et familieliv. Kæresten holder ferie når der skal høstes på forældrenes gård og han skal på det årlige dyrskue. Jeg holder ferie med vores søn alene i 3 uger. Han ønsker ikke flere børn foreløbig - måske når vores søn er +5år. Bryllup vil han slet ikke snakke om, men taler om at når det skal være så skal det være et stort et med karetkørsel, mange gæster og det hele.
Og her står jeg så... Uden den familie jeg ønskede, men med verdens mest fantatiske søn. Uden hestene. Uden drømmeuddannelse og med en uddannelse som er en slags nødløsning.
Suk - er jeg bare en dødforkælet tøs der ikke sætter pris på hvad jeg har eller har jeg opgivet så meget at jeg mister noget af mig selv?..
Nu er det jo ikke sådan jeg går trist rundt hver dag, men jeg har svært ved at finde motivationen til hverdagen som madlavning, rengøring og havearbejde, hvilket normalt ikke ligner mig.
Så kære kloge hn'er, hvad skal jeg gøre...?
Jeg ønsker ikke at gå fra kæresten, men egentlig heller ikke at blive som det er nu...