Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

barnedåb
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 18:34

hej alle,

jeg har brug for lidt inspiration til vores barnedåb. Hvordan gjorde i?

Gerne både med maden og borddækning.

Her bliver det holdt lidt a la' havefest, dog under tag.

Hilsen

katarina

Mor til de dejligeste børn

Beatrice som er hjertebarn (HLHS)

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

ude....
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 21:23

vi holdt vores ude på en skøn restaurant der først åbner kl 17 om søndagen så vi havde det hele for os selv hele eftermiddagen. Vi havde valgt noget brunch alla frokost og jeg måtte selv komme med kager. Vi var 26 mennesker og vi betalte 5000 kr til restauranten, altså plus kager. Jeg havde også selv lidt bordpynt med. Synes ikke det var særlig dyrt når vi ikke selv skulle noget på dagen og det er inkl drikkevare.

Vi snakker selv om at holde 1 års fødselsdag nede i gården eller i den nærliggende park, her vil jeg lave en masse madmuffins, pandekager i forskellig farver med noget sundt fyldt. Noget andet frokost/brunch halløj, kage og kaffe. Der skal så spilles kongespil, bold og hvad man kan finde på af aktiviteter, måske også noget æggeløb.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 22:41

Til min søns barnedåb købte jeg nogen hvide bomuldsdue fra Ikea til 70kr stk. synes det var lidt pænere end papirsdue,(bare min mening), købte også blomstervaser i Ikea til 10kr stk.

Af bordpynt havde vi lyseblå bloklys hvor jeg havde bundet hvidt bånd med små lyseblå fødder på, omkring.

På midten af bordet lå der pap hjerte hvor der var klistermærker med fod og hånd aftryk på.

Servietterne var der babysko tryg på. Havde foldet servietterne

så der kunne bindes et lille bånd rundt om for neden hvor der sad en lille plastik sut i :-)

Blomster købte jeg i bundter og samlede selv til buketter.

Maden fik vi leveret fra Madministeriet,(månedensbuffet) rigtig dejlig mad, og massere af det.

www.madministeriet.dk

Håber du kan forstå mine forklaringer ;-)

Selv bestilte jeg/fik inspiration fra disse hjemmesider:

www.vitro.dk

www.lysogstil.dk

www.paperdeluxe.dk

Mvh

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider