Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

små børne sko.
Forfatter: 
Dato:  14-06-2010 17:24

hej

jeg er lidt lost angående sko til min lille piges fusser.

hun er 11 mdr gammel og kan endnu ikke gå. men er meget aktiv

jeg har en masse sutsko/ruskinsko til hende men de er bare ikke så god til hende når man er udenfor mere. de bliver jo hurtig våde af græsset og sandkassen, samt når hun mosler rundt.

hvad for sko skal jeg investere i til hende. ved jo at sålen ikke må være for hård da hun jo så vil have svært ved at gå når hun begynder på det.

så kom med jeres erfaringer angående de små sko og gerne hvor i har købt dem henne.

jane

blandings miniature ponyer sælges.

0
0
Svar på denne tråd

overgangssko
Forfatter: 
Dato:  14-06-2010 18:58

Jeg vil foreslå dig at finde et par kravlesko/overgangssko/cruisersko (kært barn har mange navne), de har en super fleksibel sål (snuden skal let kunne bøjes helt op over skoen og ned til hælen), og så går gummisålen op over tæerne, så snuden ikke bliver slidt i stykker når de kravler.

Prøv at gå i en skobutik med en god børneafdeling, de kan råde og vejlede dig, og sørge for at I får nogle sko, der passer til lige præcis din pige. Min erfaring er i hvert fald, at det er drøn svært selv at vurdere, hvor godt sådan en sko passer.

Merete

0
0
Svar på denne tråd

futter..
Forfatter: 
Dato:  14-06-2010 22:32

vi har desværre også stadig kravlebarn, og jeg vil simplethen ikke gå ud og købe dyre sko til ham da de bliver slidt i snuden og går i stykker på no time med det tempo han har, så her bruger vi de vandtætte udendørsfutter man kan få i bilka, babysam osv. og på sommerdage har han endten bare tæer eller også får han bare sine begynderstøvler på, men de der udendørsfutter er super gode, billige og bliver ikke sådan slidt som en sko, og det er bedre for den lille fod ;o)

udendørsfutter:

www.google.dk/imgres?imgurl=http:// www.vismaa.dk/Graphics/Products/ 2383_s.jpg&imgrefurl=http:// www.vismaa.dk/ product.asp%3Fproduct%...QeGU_k1ao5- k=&h=170&w=170&sz=5&hl...ITgmtV1Q_M: &tbnh=99&tbnw=99&prev=/ images%3Fq%3Dudend%25C...tbs%3Disch: 1

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

tak for svar.
Forfatter: 
Dato:  15-06-2010 07:24

jeg tror jeg må gå ned til sko forretningen og høre ad her i weekenden.

og Ditte de fusser du henviser til har jeg. og har også været rigtige glade for dem mens det har været koldt. men syntes de er alt for varme nu til at give hende dem på.

derfor hun kun har normale sutsko på.

jane

blandings miniature ponyer sælges.

0
0
Svar på denne tråd

cruisersko
Forfatter: 
Dato:  15-06-2010 08:07

Hvis bare du køber ordentlige kravlesko, så bliver de netop ikke slidt på snuden, fordi sålen går op over. Vi købte et par clarks cruisersko til Ellen i England i januar (herhjemme er de desværre ikke til at betale sig fra, og kan kun fås i Kbh.). Dem har hun så kun brugt indendørs, da der var sne over det hele udenfor :) Men hun har brugt dem meget, og man kan faktisk ikke se de er slidt. Men man skal være opmærksom på, at lige i den alder vokser fødderne så meget, at et par sko nemt risikerer kun at passe et par måneder.

Held og lykke med at finde et par gode sko :)

Merete

0
0
Svar på denne tråd

overtræksfutter
Forfatter: 
Dato:  15-06-2010 13:11

vi har sådan nogle overtræksfutter som er rimelig vandtætte. Dem har han på på kolde/våde dage. Ellers har han bare sine hjemmesko på udenfor. Det fungere helt optimalt her. På rigtig varme dage har han bare strømper/bare tær

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider