Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

symptomer bækkenløsning?
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 19:38

er der ikke nogen der vil fortælle om deres symptomer ved bækkenløsning, og hvornår i ca fik det?

0
0
Svar på denne tråd

Bækkenløsning ...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 19:56

Fik bækkenløsning da jeg var ca 22 uger henne, så vidt jeg husker ... (er små 32 uger henne nu) .. Det startede egentlig med jeg røg på fødegangen med uforklarlige smerter, der viste sig at skyldes en blærebetændelse .. Derefter gik jeg nogle dage med kraftige smerter, der til sidst blev påvist som værende bækkenløsning..

Har dog haft hofte/lænde/bækkensmerter fra jeg var 8 uger henne, dog ikke noget der kostede mig sygedage... Nu er jeg fuldtidssygemeldt resten af graviditeten... :(

Mit sidder primært på lænden, hvor det føles som om knoglerne nærmest trykkes sammen og kører mod hinanden ... Det er lidt som hvis man har fået et kraftigt slag/spark ind på det sted ...

Smerterne forværres især ved at sidde i længere tid, ved at stå stille, køre bil, støvsuge og andre assymetriske bevægelser..

På de slemme dage trækker det også foran i skambenet, men det er heldigvis ikke hele tiden...

Men smerterne og hvad der fremkalder dem, er ret forskellige fra kvinde til kvinde ...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke haft
Forfatter: 
Dato:  12-06-2010 09:51

bækkenløsning, ifølge min læge, men døjede med nogle ret kraftige bækken og rygsmerter fra ca uge 25.

Nu, efter jeg har født, går jeg til kiropraktor, og han er "sur på mig" fordi jeg ikke kom mens jeg var gravid med de smerter jeg gik rundt med. -Dem havde han nemlig kunne hjælpe mig med, og det havde taget toppen af de problemer jeg døjer med nu!

Så egentlig vil jeg anbefale en tur forbi sådan en fætter. Man skal ikke have en henvisning.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Midtsjælland

Windsor Elite dressur 17" fit 3 sælges. 4500,-

Cavesson kapsun købes. Se specifik model her: www.optimalsadel.dk/ product_info.php?cPath...25eb15bc7c

0
0
Svar på denne tråd

diagnose
Forfatter: 
Dato:  13-06-2010 21:38

Jeg har ikke fået "diagnosen" bækkenløsning, men af hvad jeg kan høre og læse rundt om, tror jeg desværre at det er der jeg bevæger mig henad nu :(

Har de sidste par uger haft smerter i lænden, hoften og "mellem benene" - hvad hedder det? skambenet, eller klogt nok bækkenet.

Sådan aller øverst, aller inderst på låret på især højre ben - øj det gør nas ind imellem!

Hvornår gør det ondt?

Hvis jeg går for meget...

Sidder for meget...

Laver for meget f.eks, luge ukrudt...

Sååeh, det er faktisk ikke specielt sjovt :(

Skal til læge til alm. tjek den 24. - så vil jeg lige høre ham ad.

Pt. er jeg i uge 23+1, så der er dæleme dytme lang tid endnu hvis det er sådan noget jeg skal døje med... :(

Det er barn nummer to, med Emma var der INTET.

Pt. har jeg kun taget 5,5 kilo på, INTET i forhold til med Emma, der tog jeg *pinligt* næsten 30kg på alt i alt... pyh.

Anyway - er faktisk også interesseret i at høre lidt mere om denne "lidelse"...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2010 22:10

er der slet ikke flere der har erfaringer med bækkenløsning?

0
0
Svar på denne tråd

Også her.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2010 22:58

Jeg er nu gravid i uge 39, og fra ca. uge 23 og frem til uge 33, havde jeg meget voldsomme gener, der ifølge læge og kiropraktor, var bækkenløsning.

-Jeg blev af samme årsag også sygmeldt fra mit job som social og sundhedsassistent.

Ud over de smerter andre har beskrevet, så var det værste for mig, at jeg følte mine ben "gav efter". -Jeg kunne simpelthen ikke stå eller gå særlig langt, før jeg slet ikke kunne holde mig på benene mere... som om de ikke kunne bære mig.

Ignorerede jeg det, sortnede det for mine øjne, og en enkelt gang besvimede jeg.

Jeg har i nogle uger ikke haft bækkengener, men døjer stadig meget med ondt i lænden (Hvilket måske også kan tilskrives den enorme mave jeg går rundt med)

0
0
Svar på denne tråd

Inderlår
Forfatter: 
Dato:  19-06-2010 20:33

Uha - jeg håber dæleme ikke, at det du beskriver med smerter øverst/inderst v. inderlårene har noget med bækkenløsning at skaffe!

Det har jeg nemlig, som det eneste fysiske at bemærke - dog indtil videre ikke mere end det er til at holde ud. Jeg er i uge 21 og ville meget nødig til at skulle skrue ned for aktiviteterne allerede! Jeg forestillede mig egentlig, at det var belastning fra at ride, der gav muskelsmerterene?!

MH Nana

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider