Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hvad syntes I? (mad)
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 22:18

Hej alle i kære mødre :)

Jeg har en veninde der har en lille dreng på 5 måneder. Hun ammer ham og har den sidste måned tilbud ham grød. Den lille basse kan ikke lide grød, eller kan ikke finde ud af hvad han skal gøre med det. Skal lige tilføjes at jeg kun har set ham spise engang, og jeg tror han ikke vil fordi han ikke kan finde ud af det.

Nå, men min veninde har så haft snakket med sin SP om at han ikke vil. Nu påstår hun at hendes Sp har sagt hun skal tilbyde ham mad 3 gange om dagen og hun bare skal prøve en masse forskelligt

Det vil sige at nu får han mad tilbudt 3 gange om dagen, og hver gang er det noget nyt.

Er det bare mmig, men er det ikke at overdrive lidt? Han er jo kun 5 måndeder og behøves jo i teorien ikke at få grød endnu..

Hva siger I??

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

normalt
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 07:45

Jeg synes det lyder meget normalt. De første mange uger min datter fik grød var der absolut mere grød på tøj, stol og i hendes hovede, end der var i havnet i hendes mave.

Jeg ville også prøve lidt forskelligt, men sådan at man kører en slags i et par dage, og så en anden slags. Ikke forskellige på en dag.

Jeg blandede lidt frugtmos i grøden for at gøre det lidt sød, men som sagt, der gik længe før jeg ville sige hun fik et måltid ud af det.

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Lillebror i vente juni 2010

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 08:21

et barn kan jo tag flere UGER om at lære en ny smag at kende så barnet reelt kan lide maden- så jo jeg sys det er at overdrive. Kunne forstå hvis man prøve i 3+ dage og så prøvede noget nyt eks.

Har hun prøvet at starte med vælling? Hun kan jo malke ud og blande sin mælk med grød til vælling i flaske og så kunne han måske starte sådan - det kunne vel godt være en måde at vænne ham til det på?

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider