jeg tror bestemt også på at det nok skal lykkedes, men jeg har så svært ved at lægge tankerne væk, manden er blevet testet og der er ikke mange svømmere men dem der er er vældigt livlige, så altså er chancen ca 50/50 sådan i store træk ;o)
mine forventninger er nok for store og det hele er nok lidt for planlagt tror jeg, da jeg gerne ville være gravid og have født inden vores bryllup næste år + det at jeg gerne vil ud og have en uddannelse når vi har fået nummer 2...
ved godt vi må sige til os selv at livet skal gå videre og vi ikke bare kan gå i stå og vente på det sker, egentligt er det jo nok logisk at vi bare skal få sat den dato for brylluppet og startet på uddannelsen, og så tage den derfra hvis jeg skulle gå hen og blive gravid, man kan jo også få flotte brudekjoler til gravide ;o) og uddannelsen kan udskydes eller måske kan jeg holde pause..
tja læg tankerne væk, ja ved jo egentligt godt det er svaret på mine "pinsler" men synes bare det bliver værre for hver måned der går... jeg har besluttet mig for at tænke i andre baner, tænke på mit job, få en fritidsinteresse som er realistisk i min hverdag osv osv bare for at få tankerne væk, men tvivler på de kan komme helt væk, og jeg kan nærmest ikke lade værre med at komme ind på disse baby sider, kigge babykataloger, mit gamle ventetøj ligger stadig i skabet, alt babytøj er sat i kasser først for, jamen det er jo nærmest en besættelse, hvis bare jeg kunne sige stop og lade være med hele tiden at tænke "om et år har vi 2 små børn" osv. åååhhhh
men der er jo ikke andet for end at prøve, og så ellers hygge når vi har lyst, og ikke kun fordi vi vil være gravide...