Jeg har måtte indse, jeg skal til at tænke lidt kreativt, da min ryg ikke holder til at pakke barnevogn og barn når vi skal afsted på mindre ture (fx når jeg skal til kiropraktor, som ikke lige har en p-plads i nærheden).
Vi har en lille bil, og derfor overvejer jeg at købe en klapvogn allerede nu, selvom bebs kun er 3 mdr gammel.
Jeg har haft lånt for en enkel dag, sådan en emmaljunga klapvogn, hvor man kan ligge sædet helt ned, og med en kørepose fungerede det rigtig godt.
Selvom jeg egentlig havde besluttet mig for enten at købe en god brugt en eller spare op til en god model, fik jeg lige øje på en idag.
Det er hos Bilka, de har en til salg, hvor der også er lift i (dvs jeg vil jo faktisk kunne bruge den uden kreative tanker allerede nu), og med styr der kan vendes, så jeg kan se på min pige, mens vi går (jeg hader tanken om hun vender den anden vej endnu).
Jeg aner ikke hvilket mærke det er og har heller ikke været ude og se den. Kun set i deres reklame.
Men er der nogen der har erfaringer med de lidt billigere klapvogne? Denne her står til 1500,-
Den skal som sagt primært bruges til de korte byture, som fx lægebesøg, forbi en enkelt butik osv.
Til shopping ture, cafe ture osv bruger jeg stadig helst barnevognen.