Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Klapvogne
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 12:56

Jeg har måtte indse, jeg skal til at tænke lidt kreativt, da min ryg ikke holder til at pakke barnevogn og barn når vi skal afsted på mindre ture (fx når jeg skal til kiropraktor, som ikke lige har en p-plads i nærheden).

Vi har en lille bil, og derfor overvejer jeg at købe en klapvogn allerede nu, selvom bebs kun er 3 mdr gammel.

Jeg har haft lånt for en enkel dag, sådan en emmaljunga klapvogn, hvor man kan ligge sædet helt ned, og med en kørepose fungerede det rigtig godt.

Selvom jeg egentlig havde besluttet mig for enten at købe en god brugt en eller spare op til en god model, fik jeg lige øje på en idag.

Det er hos Bilka, de har en til salg, hvor der også er lift i (dvs jeg vil jo faktisk kunne bruge den uden kreative tanker allerede nu), og med styr der kan vendes, så jeg kan se på min pige, mens vi går (jeg hader tanken om hun vender den anden vej endnu).

Jeg aner ikke hvilket mærke det er og har heller ikke været ude og se den. Kun set i deres reklame.

Men er der nogen der har erfaringer med de lidt billigere klapvogne? Denne her står til 1500,-

Den skal som sagt primært bruges til de korte byture, som fx lægebesøg, forbi en enkelt butik osv.

Til shopping ture, cafe ture osv bruger jeg stadig helst barnevognen.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

harald nyborg
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 13:11

er det du mangler den er nem at slå sammen et ryk og en skub så er den der piller man bøjlen hvor maven skal sidder går liften lige ind i den og så er det en barnevogn er har været mega glad for min og bruger den og nu hvor nr 2 er kommet til den den er meget nemmere at pakke end barnevognen

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

17-02-10 blev Elvira født

0
0
Svar på denne tråd

Klapvogn...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 17:06

Vil til hver en tid foretrække at købe en brugt kvalitetsvogn (teutonia eller evt. emmaljunga) fremfor en bilka vogn..

Det er ikke kun mærket du betaler for ... ;) ...

Selvfølgelig har man 2 års reklamationsret på en ny vogn, men det er jo kun hvis den decideret går i stykker...

Vi har selv valgt en Teutonia Mistral hvortil vi så har både lift og Voksipose, og den planlægger jeg at bruge som "barnevogn" fra fødslen, jeg er simpelthen for doven til at skulle klappe en barnevogn sammen hver gang jeg skal ud at køre ...

Vi har så også en barnevogn som skal bruges til sovevogn osv...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Holdbarhed
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 19:23

Jeg har ingen erfaring med Bilkas vogne. Da vores ældste blev stor nok til klapvogn købte vi en brugt og pæn Teutonia. Den lever stadig og det har jeg ikke fortrudt. Jeg kunne forestille mig, at dem fra Bilka ikke er så holdbare på den lange bane. Men mon ikke de er udemærkede til de små ture, du omtaler. Omvendt kan det måske bedre svare sig, at investere i en lidt bedre kvalitet og så har du også en god klapvogn, når det bliver tid til at bruge den som alm klapvogn.

Vh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Bilka klapvogn vs Emmaljunga
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 12:02

Hej Tine

Jeg tror du bliver ked af en bilka klapvogn, for det er jo alligevel de næste 3 år barnet bruger den, og de kører bare ikke lige så let, så man skal bruge flere kræfter på at skubbe.

Vi havde en Emmaljunga og jeg vil give den alle mine anbefalinger, vi fløj på ferie hvert år (og det er hårdt job for en klapvogn at blive lastet i en flyver, personalet kaster rundt med dem) men den gik aldrig i stykker.

En anden fordel er vægten, jeg har en dårlig ryg men kunne snildt løfte den op i bilen. Vi boede på landet, så klapvognen skulle i bilen hver gang vi skulle afsted.

Så en god kvalitetsklapvogn der er funktionel og let i vægt.

Vi købte vores i Sverige på en ferie, og den har været hver en krone værd! (jeg kan ikke huske hvad vi gav for den....)

Vi solgte den sammen med alt andet babyudstyr, og der var den stadig i rigtig god stand. Så måske du skal gå efter en brugt?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider