Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Det der med navne...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 21:20

Ja nu kan lillebror jo dukke op hvornår det skal være - og vi er temmelig blank hvad angår navne. Eller vi har da en 2-3 stykker, men ikke NAVNET.

Med vores datter Silje vidste vi allerede i uge 14 at hun skulle hedde Silje hvis hun var en pige, så denne situation er helt uvant.

Vi bliver ved med at sige til hinanden, at der jo ikke er nogen skade til at han ikke får navn fra dag 1 osv. Men synes alligevel det er lidt mærkeligt.

Det kan jo også være vi bare ved det når vi ser ham...

Hvordan har I haft det med navne? var de bestemt på forhånd, eller hvornår fandt I ud af hvad navnet var?

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Lillebror i vente juni 2010

0
0
Svar på denne tråd

Lige fra jeg testede positiv
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 21:30

var vi enige om navnet Lucas hvis det blev en dreng.. Til MD-scanningen viste det sig så at være en dreng, heldigvis, da vi overhovedet IKKE kunne blive enige om pigenavne.... Hehe... Og så hed han bare Lucas inde i maven fra uge 20 da vi vidste kønnet og har heddet det lige siden....

Så jeg stemmer da for at Lucas er et skønt navn.... Meget populært, men det tænkte jeg egentlig ikke så meget over....

Ellers er Micas, William eller Oliver på top 3 listen næste gang vi skal være forældre, hvis det bliver en dreng mere selvfølgelig... Hvad angår pigenavne er vi stadig lidt lost.....

Michelle
Livet er kort, så husk at nyde det!

Mor til Lucas d. 24 feb. 2009

0
0
Svar på denne tråd

Navne...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 21:43

Hej

Vi har vidst inden fødslen hvad barnet skulle hedde og dog..... vi havde været noget på den hvis det var blevet tøser de to første gange!!

Vores første skulle hedde Mikkel og hvis det blev en pige.....???? Ja så var vi lost!!

Nr. to skulle hedde Nicklas aftalte vi da vi kørte mod sygehuset. Da jeg har født spørger JM om vi har et navn til ham, ja svarer jeg, han skal hedde Mathias. Hvor hulen kom det fra? Var det blevet en pige.....??? Ja så var vi lost igen. Han fik navnet Mathias.

Sidste skud på stammen, vidste vi ville blive en pige, og vi var helt uenige om det navn, det eneste vi var enige om var at det skulle være med M, som de to andre. Jeg var til Mathilde, men det nægtede min mand, det var en cacao! Vi endte med Michelle (udtales Michell)

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

ingen id
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 21:51

Vi er det samme sted - dog ved vi endnu ikke om det er en dreng eller en pige jeg venter, men det finder vi nok ud af imorgen.

Med Emma var der ingen tvivl, det kom pludseligt og hun kunne ikke hedde andet.

Hvis det er en pige vi venter pt. er der heller ingen tvivl, hun skal hedde Sara.

Emma og Sara - det er kort, godt og det klinger (y)

Hvis det er en dreng?

Øøøøøh... ja-...

Phillip - Simon - Steffen - Daniel - Tobias - Mathias.

Mathias er dog strøget, det det er for træls at sige sammen med Emma.

Og skal vi gå helt i petitesser, så siger man faktisk Emma, når man staver de 2 første bogstaver i Mathias (Martin og andre MA navne).

Sååå, ja, spændende hvad vi bliver enige om - eller måske er så "heldige" det bliver en pige = inge hjernebryderi *S*

Måske du kan bruge en "af vores"?

Ellers pøjpøj ;)

0
0
Svar på denne tråd

Lukas...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 08:14

Jeg elsker navnet Lukas, og var manden med på den, så var der ingen problem, så var det NAVNET, men desværre er det et af de navne han siger totalt nej til

Med vores datter var vi også blank på drengenavne, men det løste sig jo ved at der kom en pige.

Men han får da helt sikkert også et navn, men måske ikke lige på fødegangen - med mindre at det går lige som Jette fortæller

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Lillebror i vente juni 2010

0
0
Svar på denne tråd

Vi har det
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 09:44

præcis på samme måde. Dog fik vi en dreng 1. gang og han hed faktisk Mads helt fra jeg var i uge 20. Ingen tvivl var der.

- Men denne gang skal vi have en pige og vi kan bare ikke blive enige. Jeg er helt vild med Tilde, men det kan manden slet ikke forene sig med. Han kan gå med til Mathilde, men det er jo ikke det jeg vil have Så det bliver spændende at se hvornår vi blier enige om noget. Har termin 5. juni... Såååå..

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

- nu med termin i juni 2010, jubiiii

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

navne..
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 10:34

Vi har navnet klar til vores lille dreng. Han skal hedde Mikkel. Da jeg var gravid første gang vidste vi ikke hvad det blev, men havde navnene Sarah og Mikkel klar. Det blev så en Sarah.

Denne gang har vi været omkring William, Emil og Anton, inden vi besluttede os for Mikkel.

Hilsen Tenna

Mor til Sarah 01.08.07

og en lille dreng venter 01.06.10

www.123hjemmeside.dk/ SarahSpiegelhauer

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 13:17

Vi har altid kunne blive enige om hvad det skulle være altså vi havede 2 navne at vælge mellem første gang var det Emma eller Klara eller Axel eller William det blev en pige og lars mente hun var en Emma

anden gang var der ingen tvivl om at det skulle være en Elvira Lars´s bedstemor var død 1 år forinden og hed ingrid Elvira og jeg synes hun var en fantastisk kvinde såderfor nedlage veto og fik min Elvira.

Jeg har sagt at hvis jeg skal være gravid igen skal det være med lovning på at bliver det en dreng skal han hedde Tristan jeg er helt pjattet med det navn

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

17-02-10 blev Elvira født

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider