Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Nu må det altså godt ske...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 19:44

Puha - jeg er 39+0 mandag, og nu måtte der sgisme godt ske noget... Ja, tålmodigheden bliver sat på en prøve - og der er dog heldigvis ikke så længe til som der har været, men for pokker da...

*suk*

Er I ikke rare at sende en masse vestøv og positive tanker denne vej?!??!

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
-

Børn er små engle, hvis vinger skrumper i takt med, at benene vokser

-

Nu med job i forsvaret...!!!

0
0
Svar på denne tråd

kender det
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 20:30

skal have kejsersnit den 26 og kan bare ikke vente.. glæder mig til at putte med min lille dreng og vise mine børn den lille baby der har været i min mave.. min søn glæder sig enormt til at skifte puhha-bleer;) glæder mig også til at få min krop tilbage og tabe alle de 17kg jeg har taget på(indtil videre)..

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver planlagt ankomst den 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 21:48

Vestøv er pustet afsted... Kom så baby

Hilsen Maria

The greatest thing you will ever learn

is just to love and be loved in return...

0
0
Svar på denne tråd

Joda...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 23:02

Jeg sender gerne alt mit vestøv til dig (bare jeg får lidt tilbage om et par uger :-D), for lige nu går jeg og klemmer ballerne sammen og håber på, at B1 og B2 lige når at tage de sidste par uger med, så de er helt færdigbagte, når de kommer ud :-)

Det er lidt sjovt, jeg tror, jeg ville være nøjagtigt lige så utålmodig, hvis lægerne ikke havde været liiige ved at snuppe mine i uge 33... så bliver man taknemmelig for alle de uger, de nu kan blive derinde... Man vil altid have det modsatte end det, man får

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg krydser...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 21:31

Jeg vil også gerne krydse fingre for en baby til sig snarest. Men jeg har det ellers ligesom Tina - min egen må meget gerne blive hængende så længe som muligt! Har nu 11 uger til termin, og efter at have haft regelmæssige plukkeveer i et døgns tid, så er jeg blevet lidt nervøs for en for tidlig fødsel. Nu er det heldigvis på et mere normalt niveau igen...

Jeg puster altså al vestøv i din retning! Og ønsker dig en god fødsel!

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd

vestøv..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 07:36

Jeg sidder også hér med en uge til termin (24-5) og på den ene side er jeg bare SÅ træt af at være gravid, og vil gerne have det overstået. Og på den anden side er jeg slet ikke sikker på jeg er helt klar endnu, mentalt.

Så det er nok meget godt bebs selv bestemmer hvornår han vil ud

Jeg var også bekymret for en måneds tid siden pga en del plukveer, men de gik i sig selv igen, så heldigvis ingen for tidlig fødsel hér, som jeg ellers var lidt bange for.

Nu burde han jo efterhånden være færdig bagt lige omkring de 3 kg og han ligger med hovedet nede og klar, så jeg må bare vente.. ( hvilket ikke falder mig nemt, da jeg helst skal planlægge ALT)

God fødsel til Jer andre og sender vestøv i de rigtige retninger

Med venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

ja....
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 15:28

og så er der dem der nu er gået 5 dage over tid. Jeg vil også have vestøv... Nu er jeg ved at være en anelse træt af at vente.

0
0
Svar på denne tråd

Vestøv modtaget...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 23:08

og jeg tror det har haft sin virkning

Det sidste døgn har jeg haft murren i ryggen, og hele dagen i dag har jeg haft forholdsvis regelmæssige plukveer, som niver mere end ellers. De sidder nu ikke længere over hele maven, men er centreret midt på maven under navlen og ned mod skridtet. Der ud over er den murren i ryggen jeg har også blevet kraftigere. De føles dog ikke som de veer jeg havde med min søn, og jeg er ikke nød til at bruge vejrtrækningen for at holde dem ud... endnu...

Slimproppen er gået her til aften med let tegnblødning...

Såå - mon der snart sker noget?!?!

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
-

Børn er små engle, hvis vinger skrumper i takt med, at benene vokser

-

Nu med job i forsvaret...!!!

0
0
Svar på denne tråd

uha jo
Forfatter: 
Dato:  18-05-2010 07:09

så burde det jo være tid - specielt med tegnblødning- den ventede jeg personligt længe på... Men da den kom så gik der osse kun 2 timer og 43 min før jeg havde født!

Nikon-pics4U

Med troldeungen!

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

Manglen på D`er skyldtes dumt tastatur!!!

0
0
Svar på denne tråd

fødsel...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2010 07:35

Ej Gitte det er jo smadder spændende.

Håber at høre fra dig når det er "overstået"

Med venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider