Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

dæk emmaljunga??
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 06:54

hej alle søde mødre herinde.

Jeg står med et lille problem, vi skal i tivoli imorgen og vil derfor gerne have vores klapvogn med (så den lille har mulighed for en lur), men men men, så kom jeg i tanke om at vores teoutonia klapvogn, ja der er støddæmperen røget, så den køre forbandet skævt pt,Den er hammer irriterende at gå med.

Så tog jeg emmaljungaen frem igår, men den er flad og holder ikke på luften, ja så der jo hul i slangen. Hvor hulen køber man slanger til barnevogn henne??? Kan man købe dem i babysam,ønskebørn osv?eller er det noget cykelhandlere ligger inde med?? "findes slangen i emmaljunga mærke" eller er det ganske alm slanger som er i??

Håber der nogen af jer som ved noget om dette,Da jeg skal ha den lavet idag skal det jo være i butik og ikke over nettet.

Mvh

Mor til skønne maddie 24/5-08

Nu med en skøn lille dreng på vej, ankomst sidst i august 2010

Lækkert pigetøj str 56,62,68,74 sælges

0
0
Svar på denne tråd

Lapning hos cykelsmed
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 18:48

Hej

Jeg har en ældre Emmaljunga Big Star fra 2003, og jeg har et par gange fået skiftet slage i et par hjul hos vores lokale cykelsmed. Så måske man også kan købe en ny slange hos cykelsmeden?

Deruodver nhar jeg købt et ekstra hjul til barnevognen hos Babysam, da jeg ikke kunne finde et ordentligt brugt på DBA.

Hilsen

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider