Hej.
Håber på lidt hjælp herinde fra... Har ellers kigget godt og grundigt forskellige steder på nettet, men så tænkte jeg HN selvfølgeligt 
Jeg har den sødeste papdatter på 5 år som er temmelig fremme i skoen, og vi kommer fint ud af det sammen, dog er hun pænt forkælet og er vant til at få det som hun vil hos hendes mor, men hun er så dygtig til at finde ud af at den ikke går her...
Dog prøver hun at manipulere lidt engang imellem... 
Nå men nu er det sådan at hun er hos os i denne weekend og er frisk, god appetit osv, men hun har lagt syg i løbet af ugen med feber og snotnæse... Ca 3-4 dage (Men hun har været til By-night i mange timer og rendt ude)
Hendes mor giver åbenbart hostesaft og børnepanodil bare pigen giver et lille nys og host, og det memer jeg jo ikke kan være rigtigt.
Hun var frisk igår og kom i seng uden bøvl og uden hostesaft og panodil og hun sov med det samme. Så imorges opdager hun at det står i køleskabet og så siger hun, du glemte at gi mig det igår og det SKAL jeg altså ha siger min mor, så siger jeg at det kun er hvis man hoster meget og har det rigtig skidt.
Der resultere så i at hun pludselig har det meget skidt og ligger sig på sofaen og spiller syg og sløj (ved at hun spiller for tager hende flere gange i at hoppe rundt og lege når jeg ikke lige er i stuen)
Nu er det så at jeg frygter for iaften når hun skal sove... Hun er HELT frisk nu og leger rigtig godt på værelset osv.
Jeg er bare ikke typen der giver den slags for sjov og fordi hun kræver det. Har hun ondt osv så selvfølgelig, men der var intet igår og heller ikke idag, hverken hoste eller andet.
Ved at hendes far er lidt nemmere at snøre...
Men hvad gør jeg lige? Skal jeg bare give lidt for at føje hende?
Vil egentlig ikke, men vil jo heller ikke være den "onde" papmor...
Håber meget på et par råd...