jeg lavede stort set ikke noget mad til fryseren - det var meget minimalt. der var lidt lasange og kødsovs... Jeg bryder mig ikke så meget om mad der har været frosset - det mister et el andet ved det.
Men som de andre siger er boller i karry, frikardeller, bøf med sovs (og kartofler), lasange af forskellig art, evt supper og den slags gode til det ellers.
Så kan man lave farsbrød, forloren hare, millionbøf, risretter (kinesisk/indisk inspireret), flødekartofler (du kan få brug for det hvis du taber dig meget ved amning hi hi (god undskyldning ikk)), tærter, div. frugtgrød (er jo sund hurtig og nemt til et mellem måltid), hjemmelavet pizza, pandekager medd fyld, pølsehorn (kan osse bruges til gæster), rullesteg med sovs, oksesteg med sovs, svinekam med sovs, kylling i karry, paprika gryde, mørbradbøffer, fyldt mørbrad, kyllingespyd, kalkungryde, bøf stroghanof osv osv det kommer andet på hva du er til jo.
Nu ved jeg ikk om du helst vil ha bagerens el eget brød og omi har plads el du har helbred for så kan du jo bage osse. Samt evt kage til kommende gæster (ellers bed DEM om at tag kage med til kaffen!)
Alle mulige skærekager, boller m/u rosiner og chokolade, kanelsnegle og div. er gode.